Recep Demirci 22 Ağustos 2019 Paylaş 22 Ağustos 2019 Audi Sport, yeni jenerasyon RS6 Avant'ın örtülerini kaldırdı. RS'in 25'inci yaş gününü kutlayan station wagon, artık ABD pazarında da sunulacak. "25 yıllık RS tarihimizde Audi RS6 Avant dünya çapında büyük bir hayran kitlesine ulaşan en ikonik parçalarımızdan birisi olmayı başardı. RS6 Avant'ı ilk kez Kuzey Amerika'da da satacağız. Böylece markanın mirasının daha fazla büyümesini sağlayacağız." diyor Audi Sport'un yöneticisi Oliver Hoffman. Güncel A6'da kullanılan keskin çizgiler, RS6 Avant'a da yansımış. Her iki yanında devasa hava girişleri bulunan köşeli altıgen ön ızgara RS6 Avant'a agresif bir duruş katmış. Kaput ile bu parça arasındaki açıklık ise orijinal quattro'ya gönderme niteliğinde. Arkada ise oval çift egzoz çıkışı, siyah ağsı bir yapıya ev sahipliği yapan spor difüzör ve gümüş süslemeler RS6'yı temel aldığı modelden ciddi şekilde ayırmış. Gücünü hibrit destekli 4.0 litrelik çift turbolu V8'den alan RS6 Avant 600 bg güce, 800 Nm torka sahip. 8 ileri Tiptronic şanzıman ile eşlenen araçta quattro dört çeker sistemi de bulunuyor. Bu sayede gelmiş geçmiş en güçlü RS6 Avant, durur hâlden 100 km/s sürate ulaşmak için sadece 3.6 saniyeye ihtiyaç duyuyor. Maksimum hız ise 250 km/s ile sınırlandırılmış. Hemen hayal kırıklığı yaşamayın zira Audi Sport iki opsiyon paketiyle azami sürati daha da yukarıya taşıyabiliyor. Dynamic paketinde ulaşılan rakam 280 km/s iken Dynamic Plus, çıtayı 305 km/s'e çıkarıyor. Bu paketlerin tek getirisi daha yüksek hız değil. Öne %70'e kadar, %85'e kadar arkaya güç aktarabilen mekanik merkezi diferansiyel opsiyonu her iki pakette de sunuluyor. RS6 Avant, ilk kez adaptif havalı süspansiyonları standart donanım listesinde taşıyacak. A6 Avant'tan normal koşullarda 20 mm daha alçak olan aracın yerden yüksekliği 120 km/s sürat üzerinde 10 mm daha azalacak. "Lift mode" adı verilen ayarda ise düşük hızlarda yerden yükseklik 20 mm arttırılabilecek. Daha fazla dinamiz isteyen müşterilere verilen cevabın adı ise RS Sports Suspension Plus olmuş. Dynamic Ride Control, yani dinamik sürüş kontrolü adı verilen DRC sistemi, üç kademeli ayarlanabilen amortisörler ile yeni çelik yaylardan oluşan süspansiyonu yatmayı azaltmak üzere ayarlayabilecek. Bagaj hacmi 565 ile 1680 litre arasında değişen böylesi büyük bir makine fizik kuralları dolayısıyla bu opsiyona ihtiyaç duyabilir. RS6 Avant'ın kabininde Audi'nin en güncel Virtual Cockpit dijital gösterge paneline yer verilmiş. MMI multimedya sistemi ve head-up display gibi teknolojik oyuncaklarla donatılan araçta RS'e özel birkaç özellik var. Dijital gösterge panelinde G-kuvveti ekranı, tork ve güç durumu, turbo basıncı, tur zamanları, RS'e özel grafikler ve çeşitli parçaların sıcaklık değerleri bunlardan birkaçı. Adaptif Sürüş Asistanı gibi güvenlik donanımlarıyla donatılan RS6 Avant'ta 6 farklı sürüş modu var. Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency gibi standart ayarlara ek olarak direksiyon simidine yerleştirilen; gaz tepkisi, direksiyon sertliği ve süspansiyon sertliği gibi parametrelere müdahale eden RS1 ve RS2 adlı iki "RS" moduna yer verilmiş. Audi, henüz yeni RS6 Avant'ın fiyatını açıklamadı. Almanya ve Avrupa'da 2020'nin ilk çeyreğinde piyasaya adım atacak olan hızlı station wagon'un ABD'ye giriş tarihi ise henüz belli değil. Fevkalade güzel. Para olsa kıyılır bu makineye. 10 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 22 Ağustos 2019 Paylaş 22 Ağustos 2019 Bizdeki fiyatı beygir başına 1000 Euro olur Yorum bağlantısı
Hakan Tarım 22 Ağustos 2019 Paylaş 22 Ağustos 2019 Ahh ahh hayalim bu araç. Yetişemesem bile bir a6 sw ve rs bodykit nasıl olsa yapacağım ? Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 22 Ağustos 2019 Paylaş 22 Ağustos 2019 Sw sevmiyorum, bu da dahil malesef. RS7 hastasıyım ama... 12. resim beni benden aldı. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 22 Ağustos 2019 Paylaş 22 Ağustos 2019 Çok güzel ama hatlar çok keskin. Alışınca geçer derler emme alışmak için görmek lazım, o da senede bir ancak. 1 Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt 22 Ağustos 2019 Paylaş 22 Ağustos 2019 Tek kelimeyle olağanüstü,inanılmaz iğrenç bir araç 1 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 22 Ağustos 2019 Paylaş 22 Ağustos 2019 Bilmeyenler için efsane reklamı paylaşmak istedim. Audi yine yapmış yapacağını. ☺️ 1 Yorum bağlantısı
Metin Genç 22 Ağustos 2019 Paylaş 22 Ağustos 2019 (düzenlendi) Güzel araç. 22 Ağustos 2019 tarihinde Metin Genç tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 22 Ağustos 2019 Paylaş 22 Ağustos 2019 bunun allroad versiyonu olsa keşke... uffff bu araçlar harika görünüyor. kesinlikle sedan verisyonlardan çok farklı. bir de performans makinesi. 1.0 tsi olsa da binsek. : P : ) Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 22 Ağustos 2019 Paylaş 22 Ağustos 2019 Gökhan Albayrak yazdı: Sw sevmiyorum, bu da dahil malesef. RS7 hastasıyım ama... 12. resim beni benden aldı. sağol sayende fotoğrafları saydım tek tek Türkiye'de muayeneden kalır bu arka plakayı iki yerinden delmişler 1 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Ağustos 2019 Paylaş 22 Ağustos 2019 Audi rs başka. Ve adamlar streyşın pazar market aracını bambaşka boyuta taşıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Ağustos 2019 Paylaş 22 Ağustos 2019 Bu araba benim olsun. 150 beygire razıyım Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Sefa Çelik yazdı: İstanbul'da bir galerici, burada ferrarilerin pabucu dama atıldı, ferrari müşterisi artık rs6 alıyor demişti. Hem güç var, hem tarz var, hem de günlük kullanılabilecek bir araç. Gayet mantıklı Yorum bağlantısı
Serkan Maden 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Daha bunun performans serileri çıkar meydana. 600 beygirle kalmaz. Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Gerçekten çok güzel bence de. Tek gözü tırmalayan yanı arka difüzör ve tamponun fazla çıkıntılı kalması bence. Tabi ki kişisel fikrim. Onun dışında içi de yine efsane... Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Cem Dilmen yazdı: Gerçekten çok güzel bence de. Tek gözü tırmalayan yanı arka difüzör ve tamponun fazla çıkıntılı kalması bence. Tabi ki kişisel fikrim. Onun dışında içi de yine efsane... Arkadan gelen olamayacağı için dert etme Dr civanım. Olmadı kesip alırsın ? 1 Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 24 Ağustos 2019 Paylaş 24 Ağustos 2019 Servet Aydın yazdı: Arkadan gelen olamayacağı için dert etme Dr civanım. Olmadı kesip alırsın ? Abi olur mu tam tersi bence herkes arkandan bakacağı için arka en önemlisi Yorum bağlantısı
Haşmet Güngör 24 Ağustos 2019 Paylaş 24 Ağustos 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Bu araba benim olsun. 150 beygire razıyım Masraflı olur Emmi, diğer 450 beygir, için ahır tutcan ,yemi, suyu ooo senin bahçe bile yetmez. Yorum bağlantısı
Hakan Tarım 28 Ağustos 2019 Paylaş 28 Ağustos 2019 Bugün gördüm bu tanıtımı, mükemmel video olmuş. 3 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 28 Ağustos 2019 Paylaş 28 Ağustos 2019 (düzenlendi) Adam kadınla arabası için evleniyor gibi olmuş. ? Video gerçekten güzeldi. Kısa bir film gibi. 28 Ağustos 2019 tarihinde Eyüp Çetin tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts