Doğan Arşiray 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 (düzenlendi) Evren Erakçora yazdı: Dogan Arsiray yazdı: güzel seçim oldu bence. aracın ağırlığı yanlış. e350cdi bile 1680 kg idi. 4 çekermiş 350cdi öyledi zaten. autodata dan baktım 1735 kg diyor 4 matic 350cdi ye. 23 Ağustos 2019 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Bilgehan hayırlı uğurlu olsun, yalnız genç adamsın ne işin var e250 ile.😁 2 Yorum bağlantısı
Halil Gümüş 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Çok güzel araç, çok mantıklı kombinasyon. Güle güle kullanın. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 3 serisi F30 sürücüyü sarar ve ön kısım biraz gömülüdür normaldir ben de ilk kullanımda çukura düşmüş gibi hissetmiştim araca binerken iki büklüm oluyorsun zaten. Merso ile yayıla yayıla rahat gidersin [emoji3]Alfa’larda da durum böyle. Sportif sürüş için olsa gerek. Camdan kol çıkarmak için dirseği 15 cm kaldırmak gerekiyor [emoji3] 2 Yorum bağlantısı
Kerim Bilge 23 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 23 Ağustos 2019 Evren Erakçora yazdı: Hayırlı olsun, genç bir insana d segment bir aracın dar gelmesi ilginç geldi. Teşekkür ederim hocam, boyum 186 cm kilom 116 ve önceki aracım passat olunca f30 biraz dar gelmişti bana. Bir de biliyorsunuz bu 3 serileri, c serileri ve a4 ler d sınıfı kompakt diye geçiyor bazı karşılaştırmalarda. Baktım olmuyor E sınıfına anca sığarım dedim. 🤣 Koray Demir yazdı: 3 serisi F30 sürücüyü sarar ve ön kısım biraz gömülüdür normaldir ben de ilk kullanımda çukura düşmüş gibi hissetmiştim araca binerken iki büklüm oluyorsun zaten. Merso ile yayıla yayıla rahat gidersin 😀 Benim F30 da Recaro dedikleri M paketteki koltuklar vardı, sağ ve sol desteklerin arasına sığmıyordum bazen 🤣 Eyüp Çetin yazdı: Hayırlı uğurlu olsun. Geçen hafta eniştedeki benzinli versiyonunu kullandım. Kesinlikle uzun yol aracı. Yapıştı mı yola önünde durulmaz. Maşallahı var. Ama yine de bir 500L değil tabi. 😜😊 Çok teşekkür ederim Evet bu aracın en zevkli sürüşünün olduğu yer kesinlikle uzun yol ama tabiki bir 500 L değil Muhammed Orak yazdı: araba gerçekten farkı hissettiriyor hayırlı olsun, hep derler ya bakımı ağırdır herkesin gücü yetmez diye, bakım maliyeti nedir bu arabaların acaba? periyodik ve ağır bakım ciddi anlamda yüksek mi? Bakım konusu biraz göreceli. Şöyle ki bu motorlarda hava filtresi normal düz bir kağıttan ibaret değil. Böyle kazan şeklinde ve komple o kazan ile değişiyor her defasında, 200-400 TL arası fiyatı var. Ayrıca ne hikmetse MB her bakımda mazot filtresini değiştirin diyor. E bu da ekstra külfet, mazot filtresi sadece ortalama 450-550 TL arasında. Son olarak da motor hacminden dolayı 6.5 lt yağ alınca ortalama 1500-1750 TL arası yıllık bakım masrafı oluyor. 15.000 Km de bir bakıma giriyor. Önder Özcan yazdı: Maaşallah nefismiş, benimkinin torunu Teşekkürler Önder abi, W211 efsane kasadır... 🤗 Dogan Arsiray yazdı: güzel seçim oldu bence. aracın ağırlığı yanlış. e350cdi bile 1680 kg idi. Teşekkürler 😊 , autodata da net ağırlığı 1845 kg diyor. Cam tavan opsiyonu ve depodaki mazot ile yaklaşık 1900 kg oluyor boşken. https://www.auto-data.net/tr/mercedes-benz-e-class-w212-facelift-2013-e-250-cdi-204hp-4matic-g-tronic-18726 Hakan Tarım yazdı: Maşallah, E serisinde bu ve bundan bir önceki çok hoşuma gidiyor. Bu kasanın sonrası ı ıh, çirkin. Çok teşekkürler Hakan abicim, W213 ün (yani yeni kasanın) bu kasaya göre farkı, az yakması ve iç ambiyansının güzel olması, onun haricinde yeni E220d yi toplamda 1,5 ay kullandım bundaki zevki vermedi. Hakan Gürsu yazdı: Bilgehan hayırlı uğurlu olsun, yalnız genç adamsın ne işin var e250 ile.😁 Teşekkür ederim abicim, şartlar buraya itti diyelim 😅, o değil de bundan sonra neye bineceğim orası muamma 😲 Herkesin güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. 🙏 😊 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 ilginç. millet ağırlık azaltıyor mercedes ağırlık eklemiş saçmalığa bak... 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 2 ton araba virajda nasıl oluyor acaba ,merak ettim. 1 Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Hayırlı olsun Bilgehan kardeşim. Gerçekten ateş ediyor gibi duruyor. Allah kaza bela vermesin. Ben de 2015- 2016 Coupe düşünmekteyim ama dizeli olmadığı için mecburen benzinli olacak. Fiyat ne kadara oldu bilgi verebilir misin? Özelden de olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Evren Erakçora yazdı: 2 ton araba virajda nasıl oluyor acaba ,merak ettim. Bu klasmanda sadece yol tutuş ve şanzıman hariç Mercedes konuşur. 5.20d kütük gibi ondan w212 faceliftten daha iyi yol tutar. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 F20 1.16d den az yakıyormuş çok iyi o zaman 1 Yorum bağlantısı
Kerim Bilge 23 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 23 Ağustos 2019 Cem Dilmen yazdı: Hayırlı olsun Bilgehan kardeşim. Gerçekten ateş ediyor gibi duruyor. Allah kaza bela vermesin. Ben de 2015- 2016 Coupe düşünmekteyim ama dizeli olmadığı için mecburen benzinli olacak. Fiyat ne kadara oldu bilgi verebilir misin? Özelden de olabilir. Çok teşekkürler abicim , bana gelişi 230 oldu, coupelerin alt yapısı w212 kasa değil ama w204 kasa c serisi şasesi üzerine kurulu, o yüzden her ne kadar yakışıklı bulsam da ben size yine de sedan öneririm. Evren Erakçora yazdı: 2 ton araba virajda nasıl oluyor acaba ,merak ettim. Konfor süspansiyon olduğu için bir bmw kadar aşırı istekli değil ama iyi yol tutuyor. Hele ki virajlarda sport modda gaza oturduğunuzda 4 çekerin kafasını içeri çekmesi harika bir şey. Tabi bu başarıda 235 taban 18' michellin ps4 lastiklerin payı da büyük. Koray Demir yazdı: Bu klasmanda sadece yol tutuş ve şanzıman hariç Mercedes konuşur. 5.20d kütük gibi ondan w212 faceliftten daha iyi yol tutar. Audi quattro der susarım 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Ben w212 makyajlı ile w213 ü önden ve yandan ayırt edemiyorum. W213 leri tipsiz arka stoplarından tanıyorm. Zorlamama rağmen gerisi yok bende 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Bilgehan Arbek yazdı: Audi quattro der susarım Aynen 👍 o da yol tutuş kapsamında. 1 Yorum bağlantısı
Kerim Bilge 23 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 23 Ağustos 2019 Önder Özcan yazdı: Ben w212 makyajlı ile w213 ü önden ve yandan ayırt edemiyorum. W213 leri tipsiz arka stoplarından tanıyorm. Zorlamama rağmen gerisi yok bende Artık w213 ün makyajını bekleyeceğiz ne yapalım abi Bu arada en sevdiğim donanım w212lerde makyajla gelen ILS diye adlandırılan adaptif farlar. Yolun durumunu kamera ile tarayıp, uzunu kısayı karşıdakini gölgeye alarak geceyi gündüz yapıyor. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Bilgehan Arbek yazdı: Artık w213 ün makyajını bekleyeceğiz ne yapalım abi Bu arada en sevdiğim donanım w212lerde makyajla gelen ILS diye adlandırılan adaptif farlar. Yolun durumunu kamera ile tarayıp, uzunu kısayı karşıdakini gölgeye alarak geceyi gündüz yapıyor. karşıdan gelen yaoğun bir farlı araç varsa ne yapıyor? hep merak etmişimdir 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Çağlar Bayur yazdı: karşıdan gelen yaoğun bir farlı araç varsa ne yapıyor? hep merak etmişimdir Cx3 veya Cx5 kullan görürsün Ölümüne basıyor ışığı karşıya 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Servet Aydın yazdı: Cx3 veya Cx5 kullan görürsün Ölümüne basıyor ışığı karşıya karşıdan gelnin gözünü korumuyor mu yani? 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Çok yüksek bir ağırlık var sonuçta , dar bir viraja girdin araç doğru gitmek istemiyor mu? Yüksek süratte zaten müthiş güven verir o ayrı konu. 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin, son safkan merso diyebiliriz. 1 Yorum bağlantısı
Kerim Bilge 23 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 23 Ağustos 2019 Evren Erakçora yazdı: Çok yüksek bir ağırlık var sonuçta , dar bir viraja girdin araç doğru gitmek istemiyor mu? Yüksek süratte zaten müthiş güven verir o ayrı konu. O yönde korkutacak düzeyde olmasa da bir eğilimi var ama bunun tek sebebi ağırlık değil, süspansiyon sistemindeki yumuşaklık ve direksiyon sisteminin konfor odaklı ayarlanmış olması. Servet Aydın yazdı: Cx3 veya Cx5 kullan görürsün Ölümüne basıyor ışığı karşıya Komşuda var ilk fırsatta deneyeceğim abi çok merak ettim Çağlar Bayur yazdı: karşıdan gelen yaoğun bir farlı araç varsa ne yapıyor? hep merak etmişimdir herhalde kısalara geçiyor tam hatırlamıyorum abi ilk fırsatta gözlemleyeceğim, her defasında arabanın bir şey yapmasına fırsat bırakmadan uzunları yaktığım için atlamışım orayı 1 Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 otomobil forumuna makina koymuş Güzel günlerde kullanın 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Evren Erakçora yazdı: Çok yüksek bir ağırlık var sonuçta , dar bir viraja girdin araç doğru gitmek istemiyor mu? Yüksek süratte zaten müthiş güven verir o ayrı konu. Bu araçta collision prevention asist plus standarttır belli durumları önceden sezer siz viraja sert girdiğinizde müdahale edecek tertibatı önceden hazırlar kemerler gerilir müziği kısar vs. sizden önce müdahale eder yani oynamaya çok müsaade etmez viraj içerisinde aracı tehlikeye atabilecek şekilde vites küçültmez espyi bile tamamen kapatamazsınız. Özetle virajda bile acayip güven verir. Akıllı araçtır vesselam... 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Çağlar Bayur yazdı: karşıdan gelnin gözünü korumuyor mu yani? Çok parlak Işık olunca bendeki uzuna geçiyordu. Ya kamera sapıtıyor ya da inadına açıyor Bilgehan Arbek yazdı: Komşuda var ilk fırsatta deneyeceğim abi çok merak ettim herhalde kısalara geçiyor tam hatırlamıyorum abi ilk fırsatta gözlemleyeceğim, her defasında arabanın bir şey yapmasına fırsat bırakmadan uzunları yaktığım için atlamışım orayı Kısalara geçme yok. İlgili bölgenin ledleri kapanıyor. Cx3 ve 5 power sense 2017 sonrası koymaya başladı. İlk atası opel 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Teknolojik tartışmasız , benim bahsettiğim daha çok fizik kanunlarını. Yorum bağlantısı
Recommended Posts