İçeriğe Yönlendir

Mercedes-Benz E250 CDI 4Matic FL


Kerim Bilge

Recommended Posts

Metin Uzunoğlu
Mert Yeldan yazdı:

Özel antistatik cila uygulayacağım. Toz tutmayacak.

seramik kaplattım ama yinede nafile öyle bir cila varsa deneyeyim, benzinlik 700 m olunca gözüme çarpınca hemen yıkıyorum.

Köksal Yılmaz yazdı:

Hangi cilaymış o? Su ile araba kurutmayı öğreteyim mi?

ders bende katılabilirmiyim 😉

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Metin Uzunoğlu yazdı:

seramik kaplattım ama yinede nafile öyle bir cila varsa deneyeyim, benzinlik 700 m olunca gözüme çarpınca hemen yıkıyorum.

ders bende katılabilirmiyim 😉

 

Aracı kurularken kullandığımız bezler statik elekrik üretip tozları daha beter çekiyor araca abi. En güzeli aracı seramik veya cilalı kullanıp yıkama sonrasında basınçlı olmayan bahçe hortumu ile güzelce bir perde su atmak. Youtube da drying car with water diye aratınca güzel videolar var. Yağmurda/basınçlı suda boncuk yapan koruma, hortumla tutunca üzerinde pek boncuk bırakmıyor.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Köksal Yılmaz yazdı:

Aracı kurularken kullandığımız bezler statik elekrik üretip tozları daha beter çekiyor araca abi. En güzeli aracı seramik veya cilalı kullanıp yıkama sonrasında basınçlı olmayan bahçe hortumu ile güzelce bir perde su atmak. Youtube da drying car with water diye aratınca güzel videolar var. Yağmurda/basınçlı suda boncuk yapan koruma, hortumla tutunca üzerinde pek boncuk bırakmıyor.

Tam olarak böyle bir şey mi?

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Kerim Bilge
Metin Uzunoğlu yazdı:

Siyah araba hafta en 1 defa yıkanmalı, toprak yol veya toz var ise 2 de olabilir

Aynen öyle maalesef, hele ki lastikler de simsiyah parlak olmalı bence... 

Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Yeni bir hipermilci doğdu.. :)

Emmi senden de bekliyoruz bir hipermil operasyonu. Benim CAYC kodlu passat 1.6 tdi ile 2 kişi Manavgat-Antalya arası 3.5 lt ortalama rekorum var :)

Köksal Yılmaz yazdı:

 

Aracı kurularken kullandığımız bezler statik elekrik üretip tozları daha beter çekiyor araca abi. En güzeli aracı seramik veya cilalı kullanıp yıkama sonrasında basınçlı olmayan bahçe hortumu ile güzelce bir perde su atmak. Youtube da drying car with water diye aratınca güzel videolar var. Yağmurda/basınçlı suda boncuk yapan koruma, hortumla tutunca üzerinde pek boncuk bırakmıyor.

Topraklama niyetine metal bir çubuğu veya zarar vermeyecek bir şeyi aracın metal kaporta aksamına temas ettirsek faydası olur mu ki?

 

Ayrıca bazen ciddi ciddi düşünüyorum şu yaprak üfleme makinelerinden bir tane alsam tutsam kurutmama faydası olur mu diye :bambam:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Topraklama niyetine metal bir çubuğu veya zarar vermeyecek bir şeyi aracın metal kaporta aksamına temas ettirsek faydası olur mu ki?
 
Ayrıca bazen ciddi ciddi düşünüyorum şu yaprak üfleme makinelerinden bir tane alsam tutsam kurutmama faydası olur mu diye :bambam:
İlk kısmı denemedim, ikinci için kullananlar var ama su bence daha pratik çünkü kendi başına akıp gidiyor su. Hava ile hem suyu kaydıracak güçlü hava akımı yaratmak zor olur hem de suyu kaportanın sonuna kadar itmesi gerekir(çok uğraştırır). Her türlü cila vs olmalı tabiki araçta. Koruma yoksa hortumla tutulan su perde şeklinde kalır kaportada akıp gitmez
Yorum bağlantısı
Kerim Bilge
Köksal Yılmaz yazdı:
Bilgehan Arbek yazdı:
Topraklama niyetine metal bir çubuğu veya zarar vermeyecek bir şeyi aracın metal kaporta aksamına temas ettirsek faydası olur mu ki?
 
Ayrıca bazen ciddi ciddi düşünüyorum şu yaprak üfleme makinelerinden bir tane alsam tutsam kurutmama faydası olur mu diye :bambam:

İlk kısmı denemedim, ikinci için kullananlar var ama su bence daha pratik çünkü kendi başına akıp gidiyor su. Hava ile hem suyu kaydıracak güçlü hava akımı yaratmak zor olur hem de suyu kaportanın sonuna kadar itmesi gerekir(çok uğraştırır). Her türlü cila vs olmalı tabiki araçta. Koruma yoksa hortumla tutulan su perde şeklinde kalır kaportada akıp gitmez

Abi bende genelde boncuklama oluyor kayıp gitmekten ziyade

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Abi bende genelde boncuklama oluyor kayıp gitmekten ziyade
Onu yukarıda yazdım ;)
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
(düzenlendi)
Köksal Yılmaz yazdı:
Bilgehan Arbek yazdı:
Topraklama niyetine metal bir çubuğu veya zarar vermeyecek bir şeyi aracın metal kaporta aksamına temas ettirsek faydası olur mu ki?
 Ayrıca bazen ciddi ciddi düşünüyorum şu yaprak üfleme makinelerinden bir tane alsam tutsam kurutmama faydası olur mu diye :bambam:

İlk kısmı denemedim, ikinci için kullananlar var ama su bence daha pratik çünkü kendi başına akıp gidiyor su. Hava ile hem suyu kaydıracak güçlü hava akımı yaratmak zor olur hem de suyu kaportanın sonuna kadar itmesi gerekir(çok uğraştırır). Her türlü cila vs olmalı tabiki araçta. Koruma yoksa hortumla tutulan su perde şeklinde kalır kaportada akıp gitmez

ikinci kısım yani su ile kayganlık yapan bizzat kullandığınız ürün var mı? @Buğra Höngül bize yukarıdakine benzer bir ürün önerebilir mi?

tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
(düzenlendi)
Metin Uzunoğlu yazdı:
ikinci kısım yani su ile kayganlık yapan bizzat kullandığınız ürün var mı? [mention=67110]Buğra Höngül[/mention] bize yukarıdakine benzer bir ürün önerebilir mi?

Abi herhangi bir cila veya seramik gerekli kayganlığı sağlamalı yoksa zaten arabaya sürülecek bişey değildir.

Benim camlara uyguladığım yerli glass guard dan bir kuple gelsin :)
 

tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Köksal Yılmaz yazdı:

Abi herhangi bir cila veya seramik gerekli kayganlığı sağlamalı yoksa zaten arabaya sürülecek bişey değildir.

Benim camlara uyguladığım yerli glass guard dan bir kuple gelsin :)
 

Arabada seramik, koltuklarda ve motor yüzeyinde korumalar var ama kaportada su akıyor kslanlar tanecikler  halinde küçük küçük duruyor.

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Kerim Bilge

172d5bcf80cbb169df13ca319a2c13b9.jpg

Her ne kadar suyla kurulama yapamasak da, bez ile yıkanıp kurultulmuş halinden bir poz atalım [emoji3478]

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Kerim Bilge

Günlerdir yağan yağmurların ardından yıkandık paklandık, [emoji2][emoji3478]

7439be79be93717c4c28bc56825bba71.jpg966b44d95436b55fabeb0b2a557648e0.jpgdc8f4a24df297c8711a37ae7485bce57.jpg4c0f5e648cf2107d6d1e1c9587455070.jpg0eb64ba3b9b13bfd0ec237de48062149.jpg511b7825f801dbf3d7368e361e737efb.jpg4988b12c79febd1e7d97f7b15ad498f8.jpga14ea8a9d254112568b74082893906a2.jpg884426fd352c50ebb578e632c6349051.jpg

  • Beğen 8
Yorum bağlantısı
Hakan Tarım

Maşallah maşallah, nazar değirmesin Allah. 

Arka diz mesafesi ne alemde bunların? Superb kadar var mı?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Çok güzel. ancak jantları begenmedim. çok büyük. Olmamış yani aracın ağırlığına yakışmamış. Subaru WRX değil ki bu?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Kerim Bilge
Maşallah maşallah, nazar değirmesin Allah. 
Arka diz mesafesi ne alemde bunların? Superb kadar var mı?


O kadar yoktur abi büyük ihtimalle s serisinde filan anca o kadardır [emoji1]

Çok güzel. ancak jantları begenmedim. çok büyük. Olmamış yani aracın ağırlığına yakışmamış. Subaru WRX değil ki bu?


Hocam bu jantlar orjinal maybach jantı, opsiyon olarak alınmış. Biraz yükselttiği doğru ama fotoğraftaki zeminin eğiminde de bir değişik çıkmış şimdi bakınca [emoji1]
Yorum bağlantısı
Hakan Tarım

Hımm, S klasse de yemez bana 😛

Bu arada bana göre jantlar tam premium havasında, ama 3 parmak basılması lazım aracın 😛

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Bilgehan Arbek yazdı:

 


O kadar yoktur abi büyük ihtimalle s serisinde filan anca o kadardır emoji1.png



Hocam bu jantlar orjinal maybach jantı, opsiyon olarak alınmış. Biraz yükselttiği doğru ama fotoğraftaki zeminin eğiminde de bir değişik çıkmış şimdi bakınca emoji1.png

 

 

Meseleyi anlatamadım. lastik et kalınlığı ince. Bu da araçla çok oynandığını biraz yappi işi olmaya başladığını gösteriyor. Efendilikten biraz çıkıyor. O bakımdan. Siyah kısım büyük olunca daha ağır abi aklı başında duruyor. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Koray Demir
Mehmet Göktürk yazdı:

 

Meseleyi anlatamadım. lastik et kalınlığı ince. Bu da araçla çok oynandığını biraz yappi işi olmaya başladığını gösteriyor. Efendilikten biraz çıkıyor. O bakımdan. Siyah kısım büyük olunca daha ağır abi aklı başında duruyor. 

Maybach tasarımını inceleyin hocam köfte yanak lastiğe yer yoktur (yalnızca pullman guard olanlar kalın yanak ağırlıktan ötürü) ağır abiliğin ruhuna aykırı ve özellikle hippiler ulaşamasın diye üretmişler.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Maşallah allah kaza vermesin. Yıldız işte..

 

ama şu fotoda bi gariplik var. Bi değişik duruyor. Muhtemelen açıdan ve güneşten olsa gerek

 


4988b12c79febd1e7d97f7b15ad498f8.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Kerim Bilge

Herkese iyi dilekleri için çok teşekkür ederim. Aynen o açıdan bir gariplik var, hem 18 jant hem de konfor süspansiyon oluca hayli yüksek altı aracın. Ama kolay kolay bir yere vurmaması çok güzel bir his :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

gri de açık renk gri fon üstündeki nesneler oldukça garip gözükür, arkadaki gri taşa güneş vurunca araba havalanmış gibi olmuş.

alltaki görsel çok meşhurdur mesela

goz-yanilmasi.jpg

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Maaşallah nefis.

 

Mehmet Ozyurek yazdı:

Maşallah.. çok şık.. 

Yıldız yaşın geldi. Ce5 ten hevesini al, daha fazla direnme, adamı da hasta etme.

  • Beğen 5
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Nazar değmesin bu jantlara bitiyorum. 

 

Ama resimde airmatic varda leylek moda geçmiş gibi. :) İlizyon böyle bişi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Kerim Bilge

Bugün itibariyle kapı kollarının üst kısmına nikelaj ve krom egzoz çıkışıyla birlikte difüzör uygulaması yapıldı

7022f6a130cbebab40bc968e796f0be7.jpg490f04fd3c70c6e16beacb3e1657efe0.jpg

  • Beğen 11
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...