Ali Darbaz 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 (düzenlendi) Merhaba Hyundai i10, sıcak hava emme düzeneğini iptal edip, soğuk hava emme moduna getirmek istesem, arabanın orjinal halini bozmadan bunu nasıl başarırız. Arabanın fabrika verisi 92 newton. Ama bu motor tezgahta 100 newton tork üretiyor. Aşağida resimde gördüğünüz düzende, çıplak motor 100 newton tork üretiyor. Kia yeni picantosunda, aynı motoru Cold air İntake çevirerek 98 newton güç üretebiliyor. Doit Your Self bişiler denemek istiyorum. Fikrinizi merak ediyorum. 8 Eylül 2019 tarihinde Selçuk Bakış tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Eylül 2019 Yazar Paylaş 8 Eylül 2019 Bu videoda ağır çekim Emme borusundaki sarsıntıyı görebilirsiniz. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Eylül 2019 Yazar Paylaş 8 Eylül 2019 Sani Gerşon yazdı: Kia'nın parçaları temin edilemiyor mu? Edilir o kolayda, ben nerden vericem ucunu. Yer yok İki tane Cold İntake sistem var. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Ali Darbaz yazdı: Edilir o kolayda, ben nerden vericem ucunu. Yer yok Tam anlamadım. Motor aynı ise mutlaka yeri de olmalı. Parça değişimi ile oturtacak yer hazırdır muhtemelen. Sizin motorla kia'nın motoru birebir aynı değil mi? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Eylül 2019 Yazar Paylaş 8 Eylül 2019 Sani Gerşon yazdı: Tam anlamadım. Motor aynı ise mutlaka yeri de olmalı. Parça değişimi ile oturtacak yer hazırdır muhtemelen. Sizin motorla kia'nın motoru birebir aynı değil mi? Abi 10 dakikalık videomu izledinmi Orda gayet net nasıl takamıyacağımı anlatmıştım. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Newton x metre olarak düzeltelim birimi. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Yok izlemedim, 10dk çok uzun süre. Sizin 28210'la başlayan parça setine ihtiyacınız var gibi. Kaput altından ön taraftan gelen havayı emecek o. Onu kia'da ön tarafa nasıl tutturmuşlar, ona bakmak lazım. Yorum bağlantısı
Arif Aykın 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Diğer konuda da demiştim. Bence fiesta nın ön panjura sabitleme aparatı var aynı Kia’nın ki gibi bu ekipmanlardan bulup sabitleme yapabilirsiniz. 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Eylül 2019 Yazar Paylaş 8 Eylül 2019 Arkadaşlar, hüsrana uğradım. Cold air intake sadece boruyu değiştirmekle bitmiyor. Benim motorun cold air intake picanto versiyonundaki motor yağı bile değişik. Picanto 1.0 motoru kullandığı yağ tipi : API Service SM*, ILSAC GF-4. 0w20 tipi motor yağı gerekiyor. İstanbul'da arabaya 0w20 motor yağı dökersem ne olur hiç fikrim yok Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Eylül 2019 Yazar Paylaş 8 Eylül 2019 (düzenlendi) Sani Gerşon yazdı: Emiş ile yağın alakasını kuramadım? İllaki bir alakası vardır. 1.0 picanto ILSAC GF-4. 0w20 motor yağı kullanıyor. İ10 1.0 ise 5w30 sae a5 kullanıyor. Bilmediğimiz bir sebep mutlaka vardır. 8 Eylül 2019 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Ali bey, Emiş ile yağın alakası olsaydı, dağdaki adamla şehirdeki adama farklı yağ kullandırırdı markalar. Takılmayın bu kadar. Soğuk emiş motora daha da faydalı. 6 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 6 cırt kelepçe 2 adet silikon boru soru o ise. 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Eylül 2019 Yazar Paylaş 8 Eylül 2019 Çağlar Bayur yazdı: 6 cırt kelepçe 2 adet silikon boru soru o ise. Motul 0w20 motor yağı ne faydası olurdu. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Ali Darbaz yazdı: Motul 0w20 motor yağı ne faydası olurdu. emisyon düşerdi Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Videoda bisey dikkatimi cekti, siz surekli hipermillerda; Alternatör, akü ,sarj , Mukemmel sarj, enerji, dolum vs vs diyosunuz ama butun akuleriniz 2 yil dayanmis🤔 Bu iste bir yanlislik olmasin? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Eylül 2019 Yazar Paylaş 8 Eylül 2019 Alpay Sumer yazdı: Videoda bisey dikkatimi cekti, siz surekli hipermillerda; Alternatör, akü ,sarj , Mukemmel sarj, enerji, dolum vs vs diyosunuz ama butun akuleriniz 2 yil dayanmis🤔 Bu iste bir yanlislik olmasin? 150 liralık akülerdi , ömrü okadarmış. İkinci aküyü varta almadığıma pişmandım. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 (düzenlendi) Hava emişi öne doğru almaya uğraşma bence. Ön kapalı. Sabitlemek zor motorun üstüne. Aşağıya al. Şu anki hava emişin yeri ve uzunluğu ile hafif oynayarak, Ucuna benzer malzemeden kelepçe ile dirsek ve devamını ekleme yaparak aşağıya doğru uzat. Koruma da yok. Mutlaka sabitleyecek yerler vardır. Alttan serin serin çeker havayı 8 Eylül 2019 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Siz bu “kendin yap” işlerinde pek becerikli değilsiniz. Bence hiç girişmeyin. Rahat bırakın Ayten’i. 4 2 Yorum bağlantısı
Tahir Ak 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 İş bununla bitecek mi? Hava yakıt oranı ve hava akış debisi düzenlemesi için ecu ile oynamak gerekebilir Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 uğraşma git bi çipçiye 100 tork istiyourum de yazsın bitsin işte 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Tahir Ak yazdı: İş bununla bitecek mi? Hava yakıt oranı ve hava akış debisi düzenlemesi için ecu ile oynamak gerekebilir Gerekmez. Alınan havanın miktarını ve sıcaklığını zaten ecu her zaman biliyor. Ona göre yakıtı enjekte edecektir. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Eylül 2019 Yazar Paylaş 8 Eylül 2019 Erdem Dertsiz yazdı: uğraşma git bi çipçiye 100 tork istiyourum de yazsın bitsin işte Erdem ben çipimi elletmem kimseye. Bu gün kaputun köşesi kesilmiş fiesta rally arabası gördüm. Dikkatimi çekti. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Ali Darbaz yazdı: 150 liralık akülerdi , ömrü okadarmış. İkinci aküyü varta almadığıma pişmandım. Bakalim varta ne kadar dayanacak. Yorum bağlantısı
Recommended Posts