İçeriğe Yönlendir

508 mi Insignia mı?


Erman Uzun

Recommended Posts

Erman Uzun

Geçenlerde geçici araç tavsiyesi için konu acmistim ancak biraz butcemi yükselttim 65 70 bandına cikarabikdim ve uzun süre kullanmayı düşünüyorum aklımda iki araç var 508 1.6 thp benzinli otomatik 2011 13 civarında

Insignia ise 2010 civarında 2.0 dizel otomatik 160 hp 

Aklım 508 diyor gönlüm Insignia dizel doğrusu pek içime sinmiyor malum bakım maliyetleri ve arıza çıkarma ihtimali yüksek sizin değerli tavsiyelerinzi duymak isterim

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl

Peugeot thp motorlarında çok sorunsuz olmadığını biliyorum. Yüksek basınç pompası sorunu kronik ,ucuz bir parça değil tamiri yok parça değişimi gerekiyor. Keza lpg konusunda da hassaslar direkt enjeksiyon motor olduğu için lpg de kullanırken kitine göre benzin kullanımı da oluyor bir miktar diye okumuştum. Otomatiği 6 ileri yarı otomatik auto6r modeli, tek kavramalı yarı otomatik robotize. Şanzıman konusu kroniği yok ancak baskı balatası en son ne zaman değişmiş olmasına dikkat etmek gerekir.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tahir Ak

Mondi ve son kasa avensis Bakmaz mısınız? D sınıfın sorun yumaklarını bulmuşsunuz.
İlla alınacaksa dizel pug tercih ederdim.

Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan

İki arasında Insignia.

 

3. seçenek olacaksa mondiş.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Barış Göktürk

D sınıfında bir araç düşünülüyorsa, Peugeot Citroen Grubuna da göz kırpmak söz konusu ise ben 1.6 dizel otomatik seçeneğin tek başına yeter bir kriter olacağını düşünüyorum. Yakıt sarfiyatı, sağladığı konfor, MTV avantajı ve elde edilebilmedeki maliyet düşüklüğü ile bence 1.6 hdi motorlu bir 508 Allure donanım ile daha güzel bir seçim olacaktır.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu

@Hacı Şenyurt yakın zamanda ınsignia almış biri olarak size yardımcı olacaktır. olumlu olumsuz yönlerini az çok bilgi verebilecektir. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hacı Şenyurt

İnsgina 1.6 dizel otomatiğini 600 km kadar kullanmıştım. Konforu çok iyi gelmişti. Ancak 1.6 dizel motor aracın çekişini maalesef oldukça etkiliyordu. 2.0 dizel seçeneği cosmo donamımla yeterli olacaktır. 1.6 thp motorlu 508 ise kullanmadan yorum yapmak zor. Bence hangi aracı alacak olursanız bir deneme sürüşü çok iyi olacaktır. Diğer tüm sorunlar her model araçta karşımıza çıkacaktır. Şimdiden hakkınızda hayırlısı olsun.

 

1.6 turbo insigniayı yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Yakıt ağırlığına kıyasla bence iyi ben ortamala 9 lt/100km civarındayım. Cosmo donanım bendeki versiyonu. Oldukça dolu ne ararsanız var diyelibilirim. Lakin şehir içi bol trafik görecekse alınmamalı veya çok sakin bir kullanım olmalı.

 

Nihayetinde vergisi sorun değilse d segment araç otomatik olmalı ama en önemlisi test sürüşü yaparak almalı.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu

508 otomatik tercih edilecekse belli bi yıldan itibaren Eat6 şanzıman getirdiler o tercih edilmeli.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Hakan Gürsu yazdı:

508 otomatik tercih edilecekse belli bi yıldan itibaren Eat6 şanzıman getirdiler o tercih edilmeli.

2015'ten sonra abi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Sinan Akgöl yazdı:

Peugeot thp motorlarında çok sorunsuz olmadığını biliyorum. Yüksek basınç pompası sorunu kronik ,ucuz bir parça değil tamiri yok parça değişimi gerekiyor. Keza lpg konusunda da hassaslar direkt enjeksiyon motor olduğu için lpg de kullanırken kitine göre benzin kullanımı da oluyor bir miktar diye okumuştum. Otomatiği 6 ileri yarı otomatik auto6r modeli, tek kavramalı yarı otomatik robotize. Şanzıman konusu kroniği yok ancak baskı balatası en son ne zaman değişmiş olmasına dikkat etmek gerekir.

thp olunca tam otomatik oluyor.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın

Mevcutta ikisi arasında kalınmışsa insignia derim. Yine D segmentte TSİ eski kasa passat da düşünülebilir..

Yorum bağlantısı
Erman Uzun

Her iki araçta tam otomatik ondan şanzıman olarak çok cekincem yok 508 dizel olanlar yarı otomatik ilk viteslerde konfor biraz dusukmus Insignia daha önce 180 HP olanını kullanmıştım 3 yıl ancak dizel hiç kullanmadim yakıt sarfiyatı sorun değil aklımda sadece sorunsuzluk mevcut Mondeo bu fiyat aralığında temzi pek yok gibi yarı otomatik te istemiyorum

Tayfun Aydın yazdı:

Mevcutta ikisi arasında kalınmışsa insignia derim. Yine D segmentte TSİ eski kasa passat da düşünülebilir..

Passatin malesef son kasası hariç hiçbir kasasını beğenmiyorum görsel olarak sevemedim o araçları D segment düşünüyorum Avensis te 2.0 motor ama atmosferik motor vergisini verdikten sonra biraz güçlü bir araç olması lazım kanımca

Barış Göktürk yazdı:

D sınıfında bir araç düşünülüyorsa, Peugeot Citroen Grubuna da göz kırpmak söz konusu ise ben 1.6 dizel otomatik seçeneğin tek başına yeter bir kriter olacağını düşünüyorum. Yakıt sarfiyatı, sağladığı konfor, MTV avantajı ve elde edilebilmedeki maliyet düşüklüğü ile bence 1.6 hdi motorlu bir 508 Allure donanım ile daha güzel bir seçim olacaktır.

Hdi güzel lakin şanzımanın ilk viteslerdeki sarsıntısı benim için değilse de eşim için belki sorun olabilir birde açıkçası Insignia da dahil dizel icime sinmiyor bakım maliyetleri sesi vs

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl

O zaman 4 ileri tam otomatik oyleyse oda ald4 

Dogan Arsiray yazdı:

thp olunca tam otomatik oluyor.

 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
(düzenlendi)

Eğer yakıt ve vergi sorun etmezseniz Mazda 6 2011 sport. 5 ileri tam otomatik ve full palettir. Deri hafızalı ısıtmalı koltuk, xenon far, anahtarsız giriş, aux bluetooth, ön cam rezidans vs dolu dolu araçtır.

 Bilinen kronik sorunu yoktur. Temiz kullanılmış olanı bulursanız mekanik anlamda uzun yıllar sorun çıkarmaz. Direkt enjeksiyonludur ve lpg takılmıyor. Yakıt ve vergiden kaçarken sorunlara harcanacak parayı hesaplamak lazım. 

tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Erman Uzun
Sinan Akgöl yazdı:

O zaman 4 ileri tam otomatik oyleyse oda ald4 

 

6 ileri tam otomatik tork konvertölu

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Eğer yakıt ve vergi sorun etmezseniz Mazda 6 2011 sport. 5 ileri tam otomatik ve full palettir. Deri hafızalı ısıtmalı koltuk, xenon far, anahtarsız giriş, aux bluetooth, ön cam rezidans vs dolu dolu araçtır.

 Bilinen kronik sorunu yoktur. Temiz kullanılmış olanı bulursanız mekanik anlamda uzun yıllar sorun çıkarmaz. Direkt enjeksiyonludur ve lpg takılmıyor. Yakıt ve vergiden kaçarken sorunlara harcanacak parayı hesaplamak lazım. 

Dediğim gibi yakıtı sorun etmiyorum ancak 2.0 motor atmosferik pek hitap etmiyor bana

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Erman Uzun yazdı:

6 ileri tam otomatik tork konvertölu

 

O zaman güzel sıkıntısız. Ancak bu motordan çok az geldi thp motor olarak bunu da göz önünde bulundurun. Bu arada ailede 508 değilde otomatik 308 olan biri olarak söylüyorum kötüleme olarak algılamayın.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu

Psa motorlu 1,6 tdci mondeo kullanıyorum. Arkadaşımda aynı motoru kullanan c5 var. 2011 model 180000 km de olan aracını 57 ye sattı 2013 model 70000 km olanı 80e aldı. Yıllardır aynı motorlu araçları kullanıyoruz hiçbir sıkıntı yaşamadık.  Tavsiye ederim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
(düzenlendi)

Bu fiyat aralığında 2010-2011 benzinli superb bulunabilir. Van ve çevre illerinde çok var. (Nedense)

tarihinde Erhan Doruk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Erman Uzun yazdı:

Geçenlerde geçici araç tavsiyesi için konu acmistim ancak biraz butcemi yükselttim 65 70 bandına cikarabikdim ve uzun süre kullanmayı düşünüyorum aklımda iki araç var 508 1.6 thp benzinli otomatik 2011 13 civarında

Insignia ise 2010 civarında 2.0 dizel otomatik 160 hp 

Aklım 508 diyor gönlüm Insignia dizel doğrusu pek içime sinmiyor malum bakım maliyetleri ve arıza çıkarma ihtimali yüksek sizin değerli tavsiyelerinzi duymak isterim

 

Arabanız güzel binmeye devam edin. Biraz daha bütçeyi yükseltene ve kriz geçene kadar.

Yorum bağlantısı
Onur Bulut

2.0 Cdti İnsignia'larda kronik yağlama ile alakalı bir sorundan dolayı belli bir km den sonra motor yag basınç düşük uyarısı verip yağlama yapmayıp motoru kitliyormuş. 12.500 TL civarında sahibinden'de ilan açıp bu kronik yağlama ile alakalı motor yapan bir usta bile mevcut. Araştırmanızı tavsiye ederim. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erman Uzun
Mehmet Göktürk yazdı:

 

Arabanız güzel binmeye devam edin. Biraz daha bütçeyi yükseltene ve kriz geçene kadar.

Arabamı sattım abi şuan arabasizim yeni çocukta oldu bir iki aya kadar birşeyler bulup almam elzem

Onur Bulut yazdı:

2.0 Cdti İnsignia'larda kronik yağlama ile alakalı bir sorundan dolayı belli bir km den sonra motor yag basınç düşük uyarısı verip yağlama yapmayıp motoru kitliyormuş. 12.500 TL civarında sahibinden'de ilan açıp bu kronik yağlama ile alakalı motor yapan bir usta bile mevcut. Araştırmanızı tavsiye ederim. 

Bunu duymamistim bir araştırayım zaten dizeli sevmiyordum sırf Insignia ve uygun diye aklıma yazmıştım şimdi iyice soğudum 😀

Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Insignianın bi sonraki kasası hoşuma gidiyor onunda 1.4T otomatiğini düşünürüm.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erkut Uysal

1.6 CDTI OPC Line Paket sahibi olarak İnsignia yı tavsiye ederim. Uzun yolda yakıt koklar ama şehir içinde yakar. Daha önce 1.4 T Astra GTC kullanıcısı olarak Astranın gidişini arıyomuyum ? Evet arıyorum. İnsignia daki motora göre kasa ağır kalıyor. İstediğiniz gücü alamıyorsunuz bence, belkide daha önce benzinli araç kullandığımdan ben alamıyorum gibi geliyordur. 2.0 dizel sahibi olan bir arkadaşımda aracın yakıtından çok şikayetçi idi bunuda belirtmek isterim... 

Çok kısa bir 1.6 THP Pug RCZ maceramda oldu. :) Gidiş güzel vites geçişleri hissettirmez. Ama bir yakıyor araba şaşıp kalırsınız... :D Rcz olması sebebi ile gazada geliyoduk tabi oda var... 

Sonuç olarak ikisinin arasında kalsam öncelikli tercihim İnsignia olurdu,( Temizlik ve bakım önemli bir faktör ) fakat D segment bir araba alıcak olsam... Mondeo derdim... Madem bütçenizi yükselttiniz ben sizi Sangyong Kyron'a yönledireyim... Bir inceleyin derim... :) Hakkınızda hayırlısını dilerim... 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...