Çağlar Bayur 29 Eylül 2019 Paylaş 29 Eylül 2019 kod önemli o olmadan 10 farklı tahmin yapılabilir sonuç çıkmaz, subap ta yanmış olabilir hego kablosu da kopmuş olabilir o derece farklı Yorum bağlantısı
Fikri Keleş 29 Eylül 2019 Paylaş 29 Eylül 2019 Çağlar Bayur yazdı: kod önemli o olmadan 10 farklı tahmin yapılabilir sonuç çıkmaz, subap ta yanmış olabilir hego kablosu da kopmuş olabilir o derece farklı Anladım abi,baktım şimdi tekrar arıza tespiti,yapıldı arıza silindi yazmışlar serviste.. Egzozcu kat1 arızası demişti.oksijen sensörü aldık servisten. Bakalım nasıl olacak.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Eylül 2019 Paylaş 29 Eylül 2019 kat 1 varsayımında yola çıkarsak, tek başına kod ile o sensör değişmez, en sık yapılan hata ama dükkana o gün iyi para bırakır tabii. kat2 kodu gören neden katalitik diyor da kat2 sensörü değişelm demiyor mesela? kat daha iyi para bırakınca doğrusunu yapıyor o zaman ustacık Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Eylül 2019 Paylaş 29 Eylül 2019 Rıdvan Turan yazdı: teşşekkür ederim. Bende deneyeceğim.1şişe mi kullandınız 2 şişe mi ? Bir sise yetiyor normalde. Oncesinde aracı uzun yolda bol enjektor temizleyicisi, saf aseton vs konmus ceyrek depo ile ısıtın,1 saat filan 4000 devir gibi yuksek devir gezin. Sonra rolantide aracı stop ettirmeyecek sekilde spreyi pozitif karter havalandırması hortumundan yavas yavas uygulayın. Zaten kurum vs varsa aracın arkası bembeyaz duman oluyor. Tup bitince aracı 3000 devir civarında 15 dk surun. Mutlaka iyilesme olur. Yorum bağlantısı
Fikri Keleş 29 Eylül 2019 Paylaş 29 Eylül 2019 Çağlar Bayur yazdı: kat 1 varsayımında yola çıkarsak, tek başına kod ile o sensör değişmez, en sık yapılan hata ama dükkana o gün iyi para bırakır tabii. kat2 kodu gören neden katalitik diyor da kat2 sensörü değişelm demiyor mesela? kat daha iyi para bırakınca doğrusunu yapıyor o zaman ustacık Işte bizde müşteri olarak konuya hakim olmayınca o kadar para verdik hasar düzelmedi diye hayıflanıyoruz Yorum bağlantısı
Recommended Posts