İçeriğe Yönlendir

Jeep WK Kaliper Problemi


Doğan Arşiray

Recommended Posts

Servet Aydın

Orta kilit tüm 4x4 araçlarda var. Standart hali kj kadardır. Mekanik olarak kj önde tabiki 

Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz
Ali Gök yazdı:

 

iman gücüyle yürüyen bir l200 mü 

 

yoksa sensörle yürüyen wk mı iyidir arazide

 

yakında mevzu çıkabilirde ona göre bileniyorum :D 

 

Bilenecek başka araçlar bul lütfen, kamyonla gerçek bir 4x4 ü kıyas etme :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Gök
Servet Aydın yazdı:

Orta kilit tüm 4x4 araçlarda var. Standart hali kj kadardır. Mekanik olarak kj önde tabiki 

 

kj nin boyutu müthiş avantaj 

 

yeni kasa ranger belgradda depindi durdu kj nin arkasında. sebep sığmaması manevra yapamaması 

 

misal kj tek seferde aynı yerden geriye dönerken o 3 4 hamle yaptı. zemin çamur ağaç var biliyon işte zor oluyor

 

birde kj de öyle bir yaklaşma açısı hesaplamışki yabancı tepe inişi  ne ön tampon ne arka tampon milimlede olsa kurtarıp geçiyor değmeden ama pikapın önüde arkasıda cart curt sürtüyor :D

 

 

Sami Demirpaz yazdı:

 

Bilenecek başka araçlar bul lütfen, kamyonla gerçek bir 4x4 ü kıyas etme :)

 

gardaş ormana gidince tomruk yakıyon.  napak sana anca öyle odun yetiştirriz :D 

Sami Demirpaz yazdı:

 

Bilenecek başka araçlar bul lütfen, kamyonla gerçek bir 4x4 ü kıyas etme :)

 

bunları tam bilmezsek çizmeyle ikide bir inip benim arabamı çekmek zorunda kalma :D 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
(düzenlendi)
Ersen Tapan yazdı:

Neden bilmiyorum kimse yanaşmıyor değişime.  Haznedekini çekip tamamlayalım diyorar bende kabul etmiyorum. 

Rekorlar kırılıyor, tamir icin kaliper braketini sokmek gerekiyor, haznedekini bosaltmak birseye fayda saglamaz ki. Donusu olan bir sistem degil mesele kaliper tarafıno ve hortumların icini yenilemek.

tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...