Arif Aykın 7 Ekim 2019 Paylaş 7 Ekim 2019 (düzenlendi) Astra konusunda baya baya bilgili @Metin Akbal abimle de mesajlaştık ama sanırım oda çok bir anlam veremedi. Enteresan bir durum var. Videoda üst tuşa basınca da hem ön hem yan camlara hava veriyor ve %99 klima devreye giriyor. Cam tuşuna basınca da aynı yerlere hava veriyor ve yine klima devreye giriyor. Fikri olan varmı acaba? 7 Ekim 2019 tarihinde Arif Aykın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ersin Gökdemir 7 Ekim 2019 Paylaş 7 Ekim 2019 Normalde camlara hava verildiğinde buğu yapmaması için klimanın değilde, sadece klima fanı nın devreye girmesi lazım diye biliyorum. Acaba birinde klima, diğerinde sadece fan mı devreye giriyor. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Normalde camlara hava verildiğinde buğu yapmaması için klimanın değilde, sadece klima fanı nın devreye girmesi lazım diye biliyorum. Acaba birinde klima, diğerinde sadece fan mı devreye giriyor.Klima ve on defrost dugmeleri ayri. Bizim olay fan acipta uste verince neden anlik tuketim artiyor fakat ortaya alinca anlik tuketimde degisen olmuyor.Bugun detayli bir inceleme yapacagim. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Cama yönlendirince klima açtığı kesin. Bahsettiğiniz diğer pozisyon hangisi. Yüze vuran çıkışlar mı ? Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Rezistans devreye giriyordur. (Arka cam ve aynalar ) 2 1 Yorum bağlantısı
Arif Aykın 8 Ekim 2019 Yazar Paylaş 8 Ekim 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Cama yönlendirince klima açtığı kesin. Bahsettiğiniz diğer pozisyon hangisi. Yüze vuran çıkışlar mı ? Bu konumdayken motor sıcaklığına bağlı olarak anlık yakıt tüketimi 0.7-0.9 arası değişiyor. Bu konumda ön cam ve yan camlara hava veriyor sadece anlık tüketim 1.1-1.3 değişiyor. Bu konumda da sadece camlara veriyor fakat fan konumu 1. Kademe olmasına rağmen sanki 3.-4. Kademe gibi hava veriyor anlık tüketim 1.1-1.3 değişiyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Arif Aykın yazdı: Böyle bir yönlendirme ilk defa görüyorum.. Kılavuz ne diyor buna ? Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Arif Aykın yazdı: Bu konumda da sadece camlara veriyor fakat fan konumu 1. Kademe olmasına rağmen sanki 3.-4. Kademe gibi hava veriyor anlık tüketim 1.1-1.3 değişiyor. Bu konumada kompresör çalışır, tüm rezistanslar çalışır ve fan en son kademede çalışır. Amacı camlardaki buğuyu en hızlı şekilde çözmektir. Ortalama 5-6 saniye içinde de çözer. 2 Yorum bağlantısı
Arif Aykın 8 Ekim 2019 Yazar Paylaş 8 Ekim 2019 3 tane ekran resmi aldım. Bizi ilgilendiren 3. Resim fakat hepsinde 3. Resimdeki ibare olması lazım değil mi? Yorum bağlantısı
Zeki Yelboğa 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Bu konumada kompresör çalışır, tüm rezistanslar çalışır ve fan en son kademede çalışır. Amacı camlardaki buğuyu en hızlı şekilde çözmektir. Ortalama 5-6 saniye içinde de çözer.Aynı durum 2011 model connect te de vardı. Camdaki buğuyu çabucak çözüyordu. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 birinde fanı kendi açmalı diğerinde fan hızını siz açıyorsunuzdur? Yorum bağlantısı
Arif Aykın 8 Ekim 2019 Yazar Paylaş 8 Ekim 2019 Çağlar Bayur yazdı: birinde fanı kendi açmalı diğerinde fan hızını siz açıyorsunuzdur? Doğrudur abi cam seçili olduğunda yüksek hızda çevrim oluyor fanda. Her iki tuşunda aynı işlemi yapması enteresan geldi. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Çağlar Bayur yazdı: birinde fanı kendi açmalı diğerinde fan hızını siz açıyorsunuzdur? Bazı araçlarda Max diye de yazıyor zaten. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 birinde fanı kendi açmalı diğerinde fan hızını siz açıyorsunuzdur?Fani 0 konumundan 1 2 3 4 5 6 ya alinca aciyor. Digeri yonu belirliyor. Anlatmak istedigimiz klima veya defrost kapali iken yon en ustte iken anlik tuketim artiyor ama orta veya altta degisen yok. Fani uste verince ne degisiyor? 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Metin Akbal yazdı: . Fani uste verince ne degisiyor? klima kompresörünü açıyordur, motordan gözlemlemeli, 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 klima kompresörünü açıyordur, motordan gözlemlemeli,O zaman sogumasi gerekmez mi arabanin? Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Metin Akbal yazdı: Çağlar Bayur yazdı: klima kompresörünü açıyordur, motordan gözlemlemeli, O zaman sogumasi gerekmez mi arabanin? Sıcaklık ibresi sıcak tarafta olduğu için havayı kurutarak klimayı çalıştırır. Yanlış anlamadiysam sağda ön cam için buğu çözme fonksiyonunun ışığı yanıyor. Bu ışık yanınca klima çalışıp fan en yüksek seviyeye otomatik çıkıyor. Bende bu şekilde açınca 5 sn gibi bir sürede ön camdaki buğular çözülüyor. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Sıcaklık ibresi sıcak tarafta olduğu için havayı kurutarak klimayı çalıştırır. Yanlış anlamadiysam sağda ön cam için buğu çözme fonksiyonunun ışığı yanıyor. Bu ışık yanınca klima çalışıp fan en yüksek seviyeye otomatik çıkıyor. Bende bu şekilde açınca 5 sn gibi bir sürede ön camdaki buğular çözülüyor.Sicaklik ibresi soguk tarafta Soldaki klima ve sagdaki defrost kapali ozellikle belirtiyorum. Yorum bağlantısı
Arif Aykın 8 Ekim 2019 Yazar Paylaş 8 Ekim 2019 Metin Akbal yazdı: Çağlar Bayur yazdı: klima kompresörünü açıyordur, motordan gözlemlemeli, O zaman sogumasi gerekmez mi arabanin? Selçuk Bakış yazdı: Sıcaklık ibresi sıcak tarafta olduğu için havayı kurutarak klimayı çalıştırır. Yanlış anlamadiysam sağda ön cam için buğu çözme fonksiyonunun ışığı yanıyor. Bu ışık yanınca klima çalışıp fan en yüksek seviyeye otomatik çıkıyor. Bende bu şekilde açınca 5 sn gibi bir sürede ön camdaki buğular çözülüyor. Çok kısa sürede buğu çözüyor. Birşey denedim şimdi burada baya yağmur yağıyor ve doğal olarak arabada 3 kişi olunca hemen buğu oluşuyor. Bende sağ üstteki cam düğmesine bastım sıcak konuma aldım fan anahtarını 1 e getirdim. Hemen çözdü buğulu. Sonrasında fan anahtarını 0 a getirdim. Arabada buğu oluşmadı anlık yakıt da 0.7-0.9 da kaldı. Üst tuşu seçtiğimde fan anahtarı hep 1 de kalması lazım buğu olmaması İçin. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 (düzenlendi) Arif Aykın yazdı: Bu konumdayken motor sıcaklığına bağlı olarak anlık yakıt tüketimi 0.7-0.9 arası değişiyor. Bu konumda ön cam ve yan camlara hava veriyor sadece anlık tüketim 1.1-1.3 değişiyor. Bu konumda da sadece camlara veriyor fakat fan konumu 1. Kademe olmasına rağmen sanki 3.-4. Kademe gibi hava veriyor anlık tüketim 1.1-1.3 değişiyor. Metin Akbal yazdı: Sicaklik ibresi soguk tarafta Soldaki klima ve sagdaki defrost kapali ozellikle belirtiyorum. Bu resimlerin tamamında sıcak tarafta ama? 8 Ekim 2019 tarihinde Selçuk Bakış tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Metin Akbal 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Bu resimlerin tamamında sıcak tarafta ama?LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildiTapatalk imzani kapatir misin cnm [emoji23]Bende sogukta da yapiyor. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Sıcak soğuk ikisinde de çalışır sistem. Metin Akbal yazdı: Tapatalk imzani kapatir misin cnm Bende sogukta da yapiyor. Videoyu şimdi izledim, üst kısımda ve cam buğusu çözme fonksiyonunda klima aktif, focuslarda ki gibi klimanın aktif olduğu zaman ışık yanmıyor, muhtemelen. Tapatalk a da gıcık oluyorum, kendiliğinden açıyor imzayı 😊 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Sıcak soğuk ikisinde de çalışır sistem. Videoyu şimdi izledim, üst kısımda ve cam buğusu çözme fonksiyonunda klima aktif, focuslarda ki gibi klimanın aktif olduğu zaman ışık yanmıyor, muhtemelen. Tapatalk a da gıcık oluyorum, kendiliğinden açıyor imzayı [emoji4]Agam bizde klima aktif olunca kirmizi isik yanar. Defrost acik ise sari isik yanar. Klima soldaki defrost sagdaki. 1 Yorum bağlantısı
Arif Aykın 8 Ekim 2019 Yazar Paylaş 8 Ekim 2019 Selçuk Bakış yazdı: Bu resimlerin tamamında sıcak tarafta ama? Doğrudur soğukta ve sıcakta ikisinde de aynı durum mevcut. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Metin Akbal yazdı: Selçuk Bakış yazdı: Sıcak soğuk ikisinde de çalışır sistem. Videoyu şimdi izledim, üst kısımda ve cam buğusu çözme fonksiyonunda klima aktif, focuslarda ki gibi klimanın aktif olduğu zaman ışık yanmıyor, muhtemelen. Tapatalk a da gıcık oluyorum, kendiliğinden açıyor imzayı Agam bizde klima aktif olunca kirmizi isik yanar. Defrost acik ise sari isik yanar. Klima soldaki defrost sagdaki. Anlık tüketim beni doğruluyor 😀 Arif Aykın yazdı: Doğrudur soğukta ve sıcakta ikisinde de aynı durum mevcut. Bende mesela cama verdiğim anda klima aktif olur ben kapatırım ama 3 kısımda aktif olursa klima devreye girmez. Cam orta ve ayakları aktif ederek denedin mi? Yorum bağlantısı
Recommended Posts