Ali Cihangiroğlu 9 Ekim 2019 Paylaş 9 Ekim 2019 (düzenlendi) Alpay Sumer yazdı: fren isi youtube izleyerek yapilabilecek birsey degil. Tecrube ve ustalik gerektirir. Bir kez lazim olur ondada ise yaramazsa sıkıntı buyuk olur. Aman deyim. haklısın bu konuda, hep tasarrufa yonelik kullanıma alışıp freni vs.herşeyi yumuşak kullanınca acil durumda basamıyorsun frene, aracı arada haşin kullanmak, uygun yerde sert manevralara frene falan basarak bu yetiyi tetikte tutmak lazım, sürerkende sürekli acil durum aklında olmalıki tetikte olasın o an geldiğinde zihnen hazır olasın, deneyimlide olsan arada kaçıyor kontrol, özellikle kompresyon yaparak durmaya alıştıysan debriyajada devir iyice düşene dek basmıyorsun, tabii buda fren yapsanda araç belli bir hıza düştükten sonra durmasına izin vermiyor, debriyaja geç bastığıdan araba rolantiye bile inse gitmeye çalışıyor, özellikle dizelse araç freni sert yapmadıysan hiç dinlemiyor çeviriyor motor, durmana 1 mt kaldıysa o metreyide yiyorsun ve küüt, 1 mt önce dursan kurtaracak olduğun yerde çarptığın bile oluyor, o yüzden alıştımalarda acil durumda önce debriyaja sonra frene asılmaya şartlandırın kendizi, özellikçe hiper mil yapayım diyenler buna hazır olsun. Ben bazen bakıyorum bildiğim halde unutmuşum, debriyaj yok frendeyim ama debriyaja son ana kadar basmıyorum, sakat bir durum.... oto vites buna çare olucak sanırım... 9 Ekim 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Ekim 2019 Paylaş 9 Ekim 2019 Ali Darbaz yazdı: Kasa zaten 1119 kilo. olamaz olmamamlı ama olmuş gerçekten de aşırı ağır? bu kg ile tüm hyper uğraşıları boşa gitmiş bence teknik olarak önce ağırlık... 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 9 Ekim 2019 Paylaş 9 Ekim 2019 Çağlar Bayur yazdı: olamaz olmamamlı ama olmuş gerçekten de aşırı ağır? bu kg ile tüm hyper uğraşıları boşa gitmiş bence teknik olarak önce ağırlık... zaten her türlü fiesta , hiper değil übermill bu ağırlıkla duster a bile yenilecek bu ağır, adı yanlış olmuş, i10 değil a10 olmalı, ağır 10 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 9 Ekim 2019 Yazar Paylaş 9 Ekim 2019 Abi alıntı yapayımmm.. "Sayılmaz, hatta daha doğrusu değil. Benzinli kullanımda 6,5 litre/100 km civarında tüketim değerine sahip olan i10, LPG’li kullanımda 8,5 litre/100 km’nin üzerine çıkıyor. Hyundai’nin verilerine göre aradaki farkın 1 litre/100 km civarında olması gerekiyordu ama onun neredeyse 2 katı. Bu durumda LPG’li menzilin ancak 300 km’yi bulması (LPG tankının tamamı kullanılamıyor) bir sorun, ama asıl sorun LPG’nin de artık eskisi kadar ucuz olmaması. Kaba bir hesapla benzinli yerine LPG’li bir i10 alarak her km’de 10 kuruş, yani her 100 km’de 10 TL tasarruf etmiş oluyorsunuz. LPG kiti için, i10’u satın alırken ödediğiniz 4 bin TL’nin üzerindeki farkı kapatmanız içinse 40 bin km yapmanız gerekiyor. Yani LPG tankını 133 kere doldurduktan sonra kazanmaya başlayacaksınız." Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 1120kg nedir yahu. 1.3 motorlu ka 890kg idi. Demek o zamanlar hipermil yapsam, 3.5lt ile falan gezermişim. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Ekim 2019 Yazar Paylaş 10 Ekim 2019 Sani Gerşon yazdı: 1120kg nedir yahu. 1.3 motorlu ka 890kg idi. Demek o zamanlar hipermil yapsam, 3.5lt ile falan gezermişim. Valla ruhsatta yazan bu İnanmaz isen motor gücü ve motor hacminide bak Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Valla ruhsatta yazan bu [emoji4] İnanmaz isen motor gücü ve motor hacminide bak [emoji4] İnanmıyorum demedim ki? Gereksiz bir agirlik var alette. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Ekim 2019 Yazar Paylaş 10 Ekim 2019 Sani Gerşon yazdı: Ali Darbaz yazdı: Valla ruhsatta yazan bu İnanmaz isen motor gücü ve motor hacminide bak İnanmıyorum demedim ki? Gereksiz bir agirlik var alette. Abi sağda solda bir i10 bulursa kapısını aç ve kapa... Punto binen birine çok ağır geliyor. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Ali Darbaz yazdı: Abi sağda solda bir i10 bulursa kapısını aç ve kapa... Punto binen birine çok ağır geliyor. İşte gereksiz, bende onu diyorum. Niye bu kadar ağır yapmış küçücük arabayı. Şase kuvvetli olsun yeter. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Ekim 2019 Yazar Paylaş 10 Ekim 2019 Sani Gerşon yazdı: İşte gereksiz, bende onu diyorum. Niye bu kadar ağır yapmış küçücük arabayı. Şase kuvvetli olsun yeter. Motoru bile 76 kilo. Şanzıman ortak üretim gibi bişey. Accent blue i10 i20 picanto hep aynı şanzıman. İçine fazladan dişli ve farklı oranlar yapıp yapıp takıyorlar. Örnek dizel accent 6 ncı vites oranı benim 5 nci vites oranım. İ10 göre sıfırdan Optimizason yok. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Ohoo motorda ağır, 1.4 tdci dizel kaç kg. bilinmi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Bence bir kantara sok aracı. Ruhsatta yanlış olabilir. Ağırsa da çok ilginç tabi. Ufacık araba nasıl o kiloda. bu arada ciyaklama sesi bu mu? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Ekim 2019 Yazar Paylaş 10 Ekim 2019 (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bence bir kantara sok aracı. Ruhsatta yanlış olabilir. Ağırsa da çok ilginç tabi. Ufacık araba nasıl o kiloda. bu arada ciyaklama sesi bu mu? yahu arabanın kuru ağırlığı fabrika verisi bile 1050 kilo Videoda ilk 10 saniyede olan ses cok benziyo 10 Ekim 2019 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Aslında bu araba eskiymiş, neden ağır size ipucu, atası neymiş bakın 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Ali Darbaz yazdı: yahu arabanın kuru ağırlığı fabrika verisi bile 1050 kilo Videoda ilk 10 saniyede olan ses cok benziyo İleri giderken yok da geri gelirken çıkıyordu. Ama şimdi ses kesildi. Büyük ihtimalle bir şey sıkışmıştı. Balatalar yeni çünkü m 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Ekim 2019 Yazar Paylaş 10 Ekim 2019 Ali Cihangiroğlu yazdı: Aslında bu araba eskiymiş, neden ağır size ipucu, atası neymiş bakın Tüm Türkiyede üretilen arabalar içinde %61 yerlilik oranı ile en fazla yerli olan arabalar sıralamasında 2 ci sırada i10 var abi. 1 nci sırada tabiki i20 var. Onunda yerlilik oranı %62 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 %100 yerlide görürüz inşallah diyim ne diyim artık Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Ali, bence de tarttır aracı. Ruhsata veya nete itimat etme. Cx3 bile ülkeden ülkeye farklı kg çıkıyor resmi sitelerinde hemde 5 10 kilo değil 200kg kadar fark oluyor. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Servet Aydın yazdı: 200kg kadar fark Ne olduğunu biliyor muyuz abi farkın? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Sani Gerşon yazdı: Ne olduğunu biliyor muyuz abi farkın? Yanlış bilgi işlenmiş. Şaka gibi 2.0 olanlar ile fark var sadece. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Servet Aydın yazdı: Yanlış bilgi işlenmiş. Şaka gibi 2.0 olanlar ile fark var sadece. Maddi hata diyorsun yani Hiç bi şey olmasa da kesin bi şey olmuş o ruhsatlarda Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Sani Gerşon yazdı: Maddi hata diyorsun yani Hiç bi şey olmasa da kesin bi şey olmuş o ruhsatlarda Arabayı kantara sokarken saki fazla kaçmış sanırım 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 yoksa arabaya yağlı benzinmi koymuşlar, kilo almış, 2T motorlumu bu alet yahu:) Yorum bağlantısı
Recommended Posts