Tolgahan Köroğlu 26 Ekim 2019 Yazar Paylaş 26 Ekim 2019 Okay Kaygusuz yazdı: elinize saglık güzel calısmlar olmus külbürtör kapagının günyesi kaymıs olur durur kapak yine kırılabilir ve yag atmaya devam eder Bu kısmı pek anlamadım, kapakta şuan bir sorun yok, ama yağ atma durumu olursa sökülüp tamire gidecek. Sami Demirpaz yazdı: Maşallah ne güzel işler yapmışsınız. Amortisör üst kapağı varmış, bir ara parayla alıyordu Mondeo sahipleri. Teşekkürler. 1 Yorum bağlantısı
Tolgahan Köroğlu 26 Ekim 2019 Yazar Paylaş 26 Ekim 2019 Yeni konu açmadan devam, eğer ilk mesaja eklenebiliyorsa bu mesajım çok güzel olur. Bu gün araca double din teyp montajı yaptım. Bardaklığı tamir ettim, (bas bırak kısmı çalışmıyordu) Gösterge içindeki km sayacı ve bilgi ekranı ışıklarını değiştirdim. Geri görüş kamerası montajı yaptım. Bardaklığın videosunu ekliyorum, Tamir edilen kısım şu kırmızı alan, orada normalde bir çıkıntı var ama zamanla kırılabiliyor. Önce oraya bir delik açtım matkap ile, ardıdan bu kablo kabuğunu yapıştırdım ve sonrasında kenarlarından falçata ile alıp çalışır hale getirdim. Double din montajıyla ilgili açıklamalar aşağıdadır. Ürün linki: https://urun.n11.com/multimedya-sistemleri/roya-audio-7-double-oto-teyp-geri-gorus-kamerali-P384876504 Şu ürünü satın aldım. ekran görüntüsü ve dokunma hassasiyeti gerçekten iyi, kamerası ise kötü. Elbise askısından yaptığım sökme aparatları ile teybi dışarı alıyoruz. Toplam 6 tane vida var ön paneli sökmek için. 2 tane üstteki tuşların altına gizlenmiş, 2 tanesi teybin söküldüğü yerde sağ ve solda, 2 tanesi de bites körüğünün altında kalan kısımda. Hepsi yıldız uçla açılıyor. Tüm vidaları söktükten sonra havalandırma ızgaralarının oradan hafif kastırarak çıkartıyoruz. Çıkartıkça soketleri söküyoruz. Tuş soketleri bastırarak çıkıyor. Klima panel soketi önce bastırılacak sonra klipsleri dışarı doğru açılacak. 7" Double din doğrudan oturmuyori teyp panelini alttan ve üstten biraz kesmek gerekiyor. Bunun için demir testeresi gayet iş görüyor. Kesmeden önce kesilecek alana falçata ile çizik atmak çok işe yarıyor. sökmüşken klima panelini de (beyaz kısım) söktüm bi temizledim. Universal double din lerin anten girişleri eksi tip, bizim araçların ise anten kablo bağlantıları farklı. İsmini bilmiyorum ama görselden anlayabilirsiniz farkı. Bunun için bir aparat satılıyor, daha önceki aracımda alamamıştım bunu bu sefer gittim aldım. Fiyatı: 3 TL Bizim anten bağlantımız bu şekilde, yukarıdaki parçayı buraya takıyoruz ve anten bağlantımız tamam. Yeni konu açmadan devam, eğer ilk mesaja eklenebiliyorsa bu mesajım çok güzel olur. Bu gün araca double din teyp montajı yaptım. Bardaklığı tamir ettim, (bas bırak kısmı çalışmıyordu) Gösterge içindeki km sayacı ve bilgi ekranı ışıklarını değiştirdim. Geri görüş kamerası montajı yaptım. Bardaklığın videosunu ekliyorum, Tamir edilen kısım şu kırmızı alan, orada normalde bir çıkıntı var ama zamanla kırılabiliyor. Önce oraya bir delik açtım matkap ile, ardıdan bu kablo kabuğunu yapıştırdım ve sonrasında kenarlarından falçata ile alıp çalışır hale getirdim. Double din montajıyla ilgili açıklamalar aşağıdadır. Ürün linki: https://urun.n11.com/multimedya-sistemleri/roya-audio-7-double-oto-teyp-geri-gorus-kamerali-P384876504 Şu ürünü satın aldım. ekran görüntüsü ve dokunma hassasiyeti gerçekten iyi, kamerası ise kötü. Elbise askısından yaptığım sökme aparatları ile teybi dışarı alıyoruz. Toplam 6 tane vida var ön paneli sökmek için. 2 tane üstteki tuşların altına gizlenmiş, 2 tanesi teybin söküldüğü yerde sağ ve solda, 2 tanesi de bites körüğünün altında kalan kısımda. Hepsi yıldız uçla açılıyor. Tüm vidaları söktükten sonra havalandırma ızgaralarının oradan hafif kastırarak çıkartıyoruz. Çıkartıkça soketleri söküyoruz. Tuş soketleri bastırarak çıkıyor. Klima panel soketi önce bastırılacak sonra klipsleri dışarı doğru açılacak. 7" Double din doğrudan oturmuyori teyp panelini alttan ve üstten biraz kesmek gerekiyor. Bunun için demir testeresi gayet iş görüyor. Kesmeden önce kesilecek alana falçata ile çizik atmak çok işe yarıyor. sökmüşken klima panelini de (beyaz kısım) söktüm bi temizledim. Universal double din lerin anten girişleri eksi tip, bizim araçların ise anten kablo bağlantıları farklı. İsmini bilmiyorum ama görselden anlayabilirsiniz farkı. Bunun için bir aparat satılıyor, daha önceki aracımda alamamıştım bunu bu sefer gittim aldım. Fiyatı: 3 TL Bizim anten bağlantımız bu şekilde, yukarıdaki parçayı buraya takıyoruz ve anten bağlantımız tamam. kamera için bir bağlantı videosu, video da daha önce bahsettim dediğim kısmı kayıt etmediğim için orayı dikkate almayın lütfen. Yeni yeni videolar çekmeye başladım doğru kelimeleri kullanmak içi duraksıyorum arada komik olmuş biraz. eksi şase demişim bir yerde orada soldan sağa 3. kablonun (-) olduğunu anlatmaya çalışıyorum ama anlatamamışım. Yinede video dursun. Cihaz fiyatına göre ekran kalitesi ve dokunmatik hassasiyeti olarak gerçekten iyi. Yani 300 TL ye daha ne olsun dedim açıkçası. Tuş renkleri de değişebiliyor, direkt yeşil yaptım. Cİhazdaki bir saçmalıktan da bahsedelim LOGO ile açılma olayı var ama içinde FORD yok, opel mitsubishi suzuki vs firmalar var. Cihazda direksiyon kumandası menüsü var ama ben çalıştırmayı başaramadım. Direksiyon kumandasından 2 tane kablo çıkıyor sırf renklerini görmek için o kısmı söktüm. Sonra teyp soketinde buldum fakat ne yaptıysam tanıtma işini çözemedim. Bilen varsa izah ederse sevinirim. Sonra sökmüşken direksiyon bakalitini, hadi dedim bari göstergedeki KM alanı ve BİLGİ EKRANI ışıkları yanmıyordu onları değiştireyim dedim. Göstergeyi komple dağıttım, tesadüf çantada yeşil led varmış. Onları monte ettim içine. Gayet başarılı oldu, şimdi hedefim tüm lambaları söküp yeşil led ile değiştirmek. Son hali böyle oldu, cihaz yanında bir çerçeve geldi ama uyması imkansız. Sağdan soldan boşluk kalsa da beklediğim kadar sırıtmadı. Bu arada sürücü tarafından kabloyu arkaya geçirdim. Tampona bağlamak için tamponu delmem gerekti. Delip kamerayı yerleştirmek için de stopları ve tamponun stop altında kalan vidalarını sökmem gerekti. Stoplar 3 er tane 10 metrik civata ile sıkıyor. Tampon da stop altında 2 vida ile duruyor. Onları çıkarınca kastırıp kamerayı monte ettim. Bu arada ben tampondaki siyah bandı söktüm ve boyu 110 cm idi, tam 55 cm den ölçü aldım, meğer tamonun altında ortayı gösteren bir işaret varmış. pançla deldim taktım, arka sol stop altından kabloları geçirdim, + ucu geri vites lambasından buldum ve şaseyi ise stobun altındaki cıvataya sabitledim. Kapaklar kapanınca kablo karmaşası ortadan kalkıyor. Bunlardan önce göstergeyi sökmüşken kalkmayan hararet çubuğumu ayarlayayım dedim. Arabayı çalıştırdım ve 95 derece civarına geldiğinde gösterge ibresini ortaya yakın yere gelecek şekilde taktım. Eskinde 2. çizgiyi hiç geçmiyordu. Araç 75 derece gösterirken ibre burada duruyordu, Bu da gösterge toplanmış yerine takılmış ışıkları güzel güzel yanarken ki hali. Kamera dan parlıyor biraz ama canlı da çok daha iyi görünüyor. Araç şu foto da 100 derece gösteriyor obd de. Bu da göstergeyle ilgili ufak bir video olsun. 3 Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 26 Ekim 2019 Paylaş 26 Ekim 2019 Ellerine sağlık. Nefis anlatım. Çok teşekkürler. Dizi roman kıvamındaki paylaşimlarını takip ediyorum 😊 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 26 Ekim 2019 Paylaş 26 Ekim 2019 BAzı teypler direksiyon kumandasını çalıştırabilmek için ara bağlantı ihtiyacına duyuyor. Üreticiye ulaşabilirseniz bir sorun derim. Kadrandaki devri de düzelttiniz mi? 1 Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek 27 Ekim 2019 Paylaş 27 Ekim 2019 Ellerinize sağlık. Lokma takımının linkini alabilir miyim ? Ufaktan takım çantası kuruyorum ben de Yorum bağlantısı
Tolgahan Köroğlu 28 Ekim 2019 Yazar Paylaş 28 Ekim 2019 Celalettin Süğürtin yazdı: Ellerine sağlık. Nefis anlatım. Çok teşekkürler. Dizi roman kıvamındaki paylaşimlarını takip ediyorum 😊 Teşekkür ederim, bir part daha geliyor 1 saate yüklerim sanırım. Sani Gerşon yazdı: BAzı teypler direksiyon kumandasını çalıştırabilmek için ara bağlantı ihtiyacına duyuyor. Üreticiye ulaşabilirseniz bir sorun derim. Kadrandaki devri de düzelttiniz mi? Belki de haklısınız, çok kullandığım bir şey değil direksiyon kumandası ama varsa ayarlayayım dedim ama beceremedik Yasin Mümin Şimşek yazdı: Ellerinize sağlık. Lokma takımının linkini alabilir miyim ? Ufaktan takım çantası kuruyorum ben de Teşekkür ederim linki ekliyorum. https://urun.n11.com/anahtarlar/lokma-takimi-bhd-lokma-takimi-12-2-14-parca-12-P219997332 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 28 Ekim 2019 Paylaş 28 Ekim 2019 Teypte ayar kısmı var direksiyon tuş takımını tanıtmak için. Cİhaz sanırım wince. Almışken android olsaydı keşke CANBUS bağlantıları tamamsa sadece ayarlardan tanıtmak gerekli. Birde sanırım açılış logosu flaş bellek veya hafıza kartı ile yüklenebiliyor, onuda sor satıcıya. Yorum bağlantısı
Tolgahan Köroğlu 28 Ekim 2019 Yazar Paylaş 28 Ekim 2019 Metin Akbal yazdı: Teypte ayar kısmı var direksiyon tuş takımını tanıtmak için. Cİhaz sanırım wince. Almışken android olsaydı keşke CANBUS bağlantıları tamamsa sadece ayarlardan tanıtmak gerekli. Birde sanırım açılış logosu flaş bellek veya hafıza kartı ile yüklenebiliyor, onuda sor satıcıya. Cihaza çok para vermek istemedim açıkçası, kamera dahil 295 TL ye geldi. Androidler çok daha yüksek rakamlardan başlıyor malum. Logo yükleme kısmını soracağım bakalım ne diyecek. Yorum bağlantısı
Tolgahan Köroğlu 28 Ekim 2019 Yazar Paylaş 28 Ekim 2019 Farlar ile ilgili videyu ekliyorum. İlk defa böyle bir video çalışması yapıyorum, fotoları videolar ile birleştirdim ortaya şöyle bir şey çıktı. Videoda su ısıtıcıya termos demişim ve fiyatını yalış söylemişim, ürün 30 TL kloroform da aynı şekilde 30 TL. 2 far ve 2 stop için ürüün yarısını bile kullanmadım. Yani 500 ml kloroform ile muhtemelen 3 araba rahat çıkar. https://urun.n11.com/torpido-aksesuar/arac-ici-su-isitici-termos-kupa-bardak-plastik-P373888675 https://urun.n11.com/diger/pleksi-yapistiricisi-kloroform-05lt-700-gr-ince-arac-far-icin-P287013998 *Kloroform tehlikeli bir madde bu işi yapacak olan varsa gerekli önlemleri alsın muhakkak. 4 Yorum bağlantısı
Tolgahan Köroğlu 28 Ekim 2019 Yazar Paylaş 28 Ekim 2019 Ve son olarak kapı tutamaklarımızı da boyadık. Fotolardan bir video oluşturdum, sorusu olan olursa buradan cevaplamaya çalışırım. 4 Yorum bağlantısı
Eray Karaduman 2 Kasım 2019 Paylaş 2 Kasım 2019 emeğinize sağlık çok güzel işler çıkartmışsınız. 1 Yorum bağlantısı
Tahir Ak 8 Aralık 2019 Paylaş 8 Aralık 2019 Muhteşem işler. Kloform sonrası farları şu an durumu nedir? Sizce ömrü uzun olrur mu? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Aralık 2019 Paylaş 8 Aralık 2019 Tolgahan Köroğlu yazdı: *Kloroform tehlikeli bir madde bu işi yapacak olan varsa gerekli önlemleri alsın muhakkak. Fara ne yapıyor bu işlem.. Yorum bağlantısı
Tolgahan Köroğlu 13 Aralık 2019 Yazar Paylaş 13 Aralık 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Fara ne yapıyor bu işlem.. Bu malzeme normalde pleksiglas yapıştırıcısı. Buhar haline geldiğinde zımpara ile matlaşan yüzeydeki elle çok az hissedilen pütürleri eriterek birbirine bağlıyor ve parlak bir görüntü veriyor. (Bu benim yorumum açıkçası, böyle olduğunu düşünüyorum) Çünkü stopların üzerinde yaptığım gözlemde böyle plastiği hafif de olsa erittiğini gördüm. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 13 Aralık 2019 Paylaş 13 Aralık 2019 Tolgahan Köroğlu yazdı: Bu malzeme normalde pleksiglas yapıştırıcısı. Buhar haline geldiğinde zımpara ile matlaşan yüzeydeki elle çok az hissedilen pütürleri eriterek birbirine bağlıyor ve parlak bir görüntü veriyor. (Bu benim yorumum açıkçası, böyle olduğunu düşünüyorum) Çünkü stopların üzerinde yaptığım gözlemde böyle plastiği hafif de olsa erittiğini gördüm. Peki kilcal catlaklari da kapatabiliyor mu? Fari yakinca camda cizik cizik belli olur ozellikle xenon mercekli farlarda. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Aralık 2019 Paylaş 13 Aralık 2019 Metin Akbal yazdı: Peki kilcal catlaklari da kapatabiliyor mu? Fari yakinca camda cizik cizik belli olur ozellikle xenon mercekli farlarda. Çok güzel soru.. Benim farda var bunlardan. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Aralık 2019 Paylaş 14 Aralık 2019 Kapatıyor. Plastiği çakmak ile ısıtın. Ne olduğunu biliyorsunuz Yorum bağlantısı
Onur Oflaz 14 Aralık 2019 Paylaş 14 Aralık 2019 Servet Aydın yazdı: Kapatıyor. Plastiği çakmak ile ısıtın. Ne olduğunu biliyorsunuz Uzun vadede nasıl olur durum abi? Kalıcı bir parlaklık mı bu? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Aralık 2019 Paylaş 14 Aralık 2019 Kalıcı olamaz. Akrilik uv vernik uçuyor. Polikarbon güneş ışığı ve kimyasal yıkama maddelerine karşı dayanıklı değil. Tavsiyem, işlem bittikten sonra uv yansıtıcı en açık tonda cam filmi ile kaplama. Uv vernik atabilen yok. 1 Yorum bağlantısı
Tolgahan Köroğlu 18 Aralık 2019 Yazar Paylaş 18 Aralık 2019 Kalıcı değil beyler, geçen gün mercekleri söktüm temzilemek için. Farların üstü kılcak çizik doluydu. he bu işlemi yaptıktan sonra ek bir wax / vernik / folyo yapılsa işe yarayabilirdi. Bir de ben arabayı sürekli köpükle yıkatıyorum o da bu farlara maalesef çok zarar veriyor. Bunun da olumsuz etkisi olabilir. Farları yeninden zımpara / polisa ya da kloroform yapıp üzerine folyo çektirmeyi planlıyorum. 6 ayda 1 folyo yenilesek gayet başarılı olur diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Tolgahan Köroğlu 18 Aralık 2019 Yazar Paylaş 18 Aralık 2019 Tahir Ak yazdı: Muhteşem işler. Kloform sonrası farları şu an durumu nedir? Sizce ömrü uzun olrur mu? Selam, Çok uzun ömürlü değil, çünkü farları söktüm üzerinde baya çizik vardı. Ara ara bu işlem tekrarlanabilir aslında ama uğraşmaya değer mi bilemiyorum. Az önce de yazdım, üzerine şeffaf folyo çekilse daha kalıcı olabilir. Yorum bağlantısı
Ferhat Yavuz 21 Aralık 2019 Paylaş 21 Aralık 2019 anlatım çok güzel ama fotoğraflar görünmüyor bende Yorum bağlantısı
Tolgahan Köroğlu 29 Aralık 2019 Yazar Paylaş 29 Aralık 2019 Ferhat Yavuz yazdı: anlatım çok güzel ama fotoğraflar görünmüyor bende Merhaba, Farklı bir pc den deneyin muhtemelen düzelecek. Kontrol ettim fotolar görünüyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts