Selim Bilgin

Start Stop Esnasında Teyp Kapanıyor

Recommended Posts

Selim Bilgin

Pioeneer sph-da120 var arabanın üstünde.
Start-stop pek kullanmıyorum ama bugün ışıkta uzun beklediğim için açayım dedim. Stop edince teyp devam ediyor sorun yok. Ama tekrar marş basarken kapanıp açılıyor teyp. İki üç defa tekrarladı bugün. Akü yetmiyor mu acaba?


Aslında ilk takıldığından beri şöyle bir sorun var ama üzerinde durup uğraşmadım. Orijinal teyp gibi kontak kapatınca anahtarı çıkarana kadar açık kalmıyor, kontağı kapatır kapatmaz kapanıyor. Yanlış mı bağladılar diye düşünüyorum ama teybin on-off tuşu yok belki de ondandır. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek

Orijinal teyp böyle değildi demi ?

Bence uyum sorunu var.. 

Akü kaynaklı olsa, stop yapmaz araç. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Selim Bilgin
Mehmet Ozyurek yazdı:

Orijinal teyp böyle değildi demi ?

Bence uyum sorunu var.. 

Akü kaynaklı olsa, stop yapmaz araç. 


Her zaman yapmıyor abi zaten, bazen yapıyor. Orijinali hiç bilmiyorum aldığım hafta değiştirmiştim teybi. 
 

Akü iki yıllık varta zaten, ama acaba pioneer orijinale göre faza akım çektiği için amperi mi yetmiyor dedim. 60lık akü. Orijinali 63 bunların, aldığım arkadaş 60lıkla yenilemiş. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Servet Aydın

Start anında yaşamsal sistem hariç kapatıyor olmasın 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Sinan Akgöl

Benim orjinal teyp, start stop anında sesi en kısıktan başlatıyor hep sanki kapanmış gibi belki bu tarz koruma önlemi gibi bir şeydir.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Selim Bilgin
Servet Aydın yazdı:

Start anında yaşamsal sistem hariç kapatıyor olmasın 

Bazen yapıyor bazen yapmıyor abi. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek

İşin içine bazen girince iş değişir.. 

Akü o zaman, 

Uzun yolculuk sonrasında dene bakalım ne yapacak. 

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Servet Aydın
Selim Bilgin yazdı:

Bazen yapıyor bazen yapmıyor abi. 

Akü 

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Selim Bilgin

Akşam çalıştırıp çıktım, hava soğuk kalorifer vs de açık. İki ışıkta da yaptı. 
dönüşte yapmadı, iyice şarj oldu herhalde gidene kadar. 
 

Marş da olması gerekenden uzun sürüyor bazen, 70lik yeni akü mü alsam?

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mert Gulkokan
Akşam çalıştırıp çıktım, hava soğuk kalorifer vs de açık. İki ışıkta da yaptı. 

dönüşte yapmadı, iyice şarj oldu herhalde gidene kadar. 

 

Marş da olması gerekenden uzun sürüyor bazen, 70lik yeni akü mü alsam?

59 amperlik orjinal efb akü yerine 60 lık varta efb aldım

Efb ve agm aküler çok pahalı

60 lık varta için 600 tl ödedim aynı akünün agm versiyonu için 800 tl istendi

Yakıtta kar yaptığını sananlar aradaki farkı akü değişiminde ödüyor

Orjinali 63 lük ise ve yerine sığacak ise en az 70 lik akü almanı tavsiye ederim

 

 

 

 

 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek
Selim Bilgin yazdı:

Marş da olması gerekenden uzun sürüyor bazen, 70lik yeni akü mü alsam?

 

Orijinali 63 müydü.. 70 olabilir ama boyuta dikkat et. 

Yada start stop kullanma :)

 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Uğur Kamil
(düzenlendi)
Mert Gulkokan yazdı:

59 amperlik orjinal efb akü yerine 60 lık varta efb aldım

Efb ve agm aküler çok pahalı

60 lık varta için 600 tl ödedim aynı akünün agm versiyonu için 800 tl istendi

Yakıtta kar yaptığını sananlar aradaki farkı akü değişiminde ödüyor

Orjinali 63 lük ise ve yerine sığacak ise en az 70 lik akü almanı tavsiye ederim

Start stop yakıt tasarufu değilde egzoz gazı düşünülerek yapılan bir sistem bence. 

Ayrıca nekadar teknoloji o kadar sıkıntı, bugün işyerinde kullandığım 10bin kmdeki 2018 Transit adblue sistemi arızası verdi ve 600 km sonra motor çalışmıycak diyor :) Yiyorsa servise gelme diyor. 

tarihinde Uğur Kamil tarafından düzenlendi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Selim Bilgin

Yav ben iki senedir ilk defa kullandım ondan şimdi farkettim zaten. Derdim start stop değil de akünün yetmeme durumu varsa sorun olmadan değiştireyim. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Gencay Bengli
Mert Gulkokan yazdı:

59 amperlik orjinal efb akü yerine 60 lık varta efb aldım

Efb ve agm aküler çok pahalı

60 lık varta için 600 tl ödedim aynı akünün agm versiyonu için 800 tl istendi

Yakıtta kar yaptığını sananlar aradaki farkı akü değişiminde ödüyor

Orjinali 63 lük ise ve yerine sığacak ise en az 70 lik akü almanı tavsiye ederim

 

 

 

 

 

Bendeki araçta da start-stop mevcut. Bende yer yer agm akünün fiyatını kontrol ediyorum. 2018 ekiminde varta agm 1200₺ demişlerdi. Çok uzun süreli beklmeler dışında kapalı tutuyorum. Akünün ömrüne direkman etkisi olduğunu düşündüğüm  için.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mert Gulkokan
Bendeki araçta da start-stop mevcut. Bende yer yer agm akünün fiyatını kontrol ediyorum. 2018 ekiminde varta agm 1200₺ demişlerdi. Çok uzun süreli beklmeler dışında kapalı tutuyorum. Akünün ömrüne direkman etkisi olduğunu düşündüğüm  için.
Peki aracınızdaki akü agm mi efb mi ?
Ben dikkat etmediğim için hep agm ye bakardım değiştirme konusu olunca sanayide abey sendeki akü efb boşuna agm takma dedi eleman. İyisine düşmüşüm istese agm bile satardı
  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Gencay Bengli
Mert Gulkokan yazdı:

Peki aracınızdaki akü agm mi efb mi ?
Ben dikkat etmediğim için hep agm ye bakardım değiştirme konusu olunca sanayide abey sendeki akü efb boşuna agm takma dedi eleman. İyisine düşmüşüm istese agm bile satardı emoji23.png

Bendeki maalesef AGM tip akü...Ben kovalamaya devam edeyim en iyisi :)

Mesajı paylaş


Mesajın linki

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.