Serkan Gülderen 14 Aralık 2019 Paylaş 14 Aralık 2019 Sevgili abiler arkadaşlar resimlerde de gösterdiğim kelepçeli kısımından bir kaçak mevcut. Bu kaçak gösterdiğim alan altında yağlanma oldukça bariz ve radyatöre kadar püskürmüş yada buhar yapmış. Bu hortumun adı nedir ayrıca? Bu konuda önerilerinizi rica edecem şimdiden teşekkürler. Yorum bağlantısı
Ferit Erken 14 Aralık 2019 Paylaş 14 Aralık 2019 "Turbo hava filtre hortumu" diye ararsanız bu parçanın yenisini bulabilirsiniz. Set olarak veya parça parça o bölgenin kısımları satılıyor. O kaçak kelepçe zamanla sarsıntıdan kauçuk hortumu kestiği için hortum kaçırıyor. Olay bu kadar basit. Yakın zamanda ben de aynı yerden aynı sıkıntıdan dolayı o hortumu değiştirmiştim. Geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Serkan Gülderen 14 Aralık 2019 Yazar Paylaş 14 Aralık 2019 Ferit Erken yazdı: "Turbo hava filtre hortumu" diye ararsanız bu parçanın yenisini bulabilirsiniz. Set olarak veya parça parça o bölgenin kısımları satılıyor. O kaçak kelepçe zamanla sarsıntıdan kauçuk hortumu kestiği için hortum kaçırıyor. Olay bu kadar basit. Yakın zamanda ben de aynı yerden aynı sıkıntıdan dolayı o hortumu değiştirmiştim. Geçmiş olsun. İnşallah ferit bey. ama anlamadığım konu orda yağın ne işi var hava emiş hortumu ve ucu hava filtresine giriyor. bu yağ filtreye kadar ulaşırmı 🙄 Yorum bağlantısı
Serkan Gülderen 14 Aralık 2019 Yazar Paylaş 14 Aralık 2019 ayrıca turbodan çıkıp aşagı inen demir boruda da çatlak olma ihtimali varmı sizce? çünkü o bölgeyi o hale getirecek yağ baya basınç altında olmalı? Yorum bağlantısı
Ferit Erken 14 Aralık 2019 Paylaş 14 Aralık 2019 (düzenlendi) Serkan Gülderen yazdı: ayrıca turbodan çıkıp aşagı inen demir boruda da çatlak olma ihtimali varmı sizce? çünkü o bölgeyi o hale getirecek yağ baya basınç altında olmalı? O yağ bahsettiğimiz hava hortumuna yukarıdan külbütörden gelen yağlı buhar karışımı havanın tekrar hava emiş kısmına dönmesindendir. Normal bir durum. 14 Aralık 2019 tarihinde Ferit Erken tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ferit Erken 14 Aralık 2019 Paylaş 14 Aralık 2019 Ayrıca normalde üreticiler maliyet olmaması açısından oil catch can tank adı verilen parçayı takmadıklarından o yağlı buhar tekrar motora gönderilip yakılıp atılsın diye dizayn etmişler. Normalde orada bahsettiğim oil cahtch can tank parçası olması gerek.Bu parça o buhar şeklinde olan havanın içinden yağı ayrıştırma görevi görür. Hızlıca anlatmaya çalıştım inşallah anlatabilmişimdir. Bu parça olmadığından o yağı görürsünüz. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Gülderen 15 Aralık 2019 Yazar Paylaş 15 Aralık 2019 Ferit Erken yazdı: Ayrıca normalde üreticiler maliyet olmaması açısından oil catch can tank adı verilen parçayı takmadıklarından o yağlı buhar tekrar motora gönderilip yakılıp atılsın diye dizayn etmişler. Normalde orada bahsettiğim oil cahtch can tank parçası olması gerek.Bu parça o buhar şeklinde olan havanın içinden yağı ayrıştırma görevi görür. Hızlıca anlatmaya çalıştım inşallah anlatabilmişimdir. Bu parça olmadığından o yağı görürsünüz. tşk ferit bey pazartesi baktıracağım artık durum hakkında bilgilendirme yaparım. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Gülderen 16 Aralık 2019 Yazar Paylaş 16 Aralık 2019 Turbo nun ucundaki kelepçe plastık aparatı kesmiş. Çıkan parçanın resmi bu yenisi takıldı bikaç gün gözlem yapacağım artık 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts