Sinan Dinç 5 Ocak 2020 Paylaş 5 Ocak 2020 Arkadaslar herkese merhaba bende 2008 model 14 tdci ford fusion var arac 3. Ve 4. Viteste silkelenme yapiyor neden olabilir acaba yardim ederseniz sevinirim not: aracin enkektörlerine bakildi krank müşürü soketiyle beraber degisti akisler kontrol edildi mazot filitresi degisti hava akis sensörü degisti turbo degisti egr valfi degisti pedal müșürleri degisti 1 Yorum bağlantısı
Sinan Dinç 5 Ocak 2020 Yazar Paylaş 5 Ocak 2020 Celal Aydın yazdı: Mazot pompası müşürlerine bakıldı mı? Baktirmadim oradan Oalabilme ihtimali varmidir acaba bilgisayar baglattim herhangibir ariza göstermiyor arac 1800_2200 devirleri arasinda sanki biri tutuyormus gibi silkeleme yapiyor sonraki devirlerde hic bir sıkıntı yok. Yorum bağlantısı
Sinan Dinç 6 Ocak 2020 Yazar Paylaş 6 Ocak 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: Enjektöre bir şey yapıldı mı ? Enjektörler söküldü makinasinda ayarlandi bi ariza gözükmedi geri takildi yalniz bu arac krank kecesinden yag kaciriyordu sanjuman tarafi söküldügünde baski balatanin volanla beraber karsilikli es seklinde iz yaptigi görüldü balatanin et kalinligi iyi oldugundan dolayi degistirmeden geri taktik usta bundan bisey olmaz dedi burasida bu arizaya sebep olurmu acaba. Yorum bağlantısı
Sinan Dinç 6 Ocak 2020 Yazar Paylaş 6 Ocak 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: Volan sebep olabilir.. Ozaman mecbur sanjumani bidaha ayiracaz söktürdükten sonra tekrar paylasirim buradan. Yorum bağlantısı
ibrahim Tiryaki 6 Ocak 2020 Paylaş 6 Ocak 2020 Sinan Dinç yazdı: Baktirmadim oradan Oalabilme ihtimali varmidir acaba bilgisayar baglattim herhangibir ariza göstermiyor arac 1800_2200 devirleri arasinda sanki biri tutuyormus gibi silkeleme yapiyor sonraki devirlerde hic bir sıkıntı yok. hocam arıza kaydı vs. var mı ? selenoid valfleri kontrol ettirdin mi? onları bir kontrol ettir derim. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Ocak 2020 Paylaş 6 Ocak 2020 Sinan Dinç yazdı: Ozaman mecbur sanjumani bidaha ayiracaz söktürdükten sonra tekrar paylasirim buradan. Ustanız karar versin tabi ki.. Bizimki sadece bir ihtimal. Yorum bağlantısı
Sinan Dinç 6 Ocak 2020 Yazar Paylaş 6 Ocak 2020 ibrahim Tiryaki yazdı: hocam arıza kaydı vs. var mı ? selenoid valfleri kontrol ettirdin mi? onları bir kontrol ettir derim. Ariza kaydi vermiyor selenoid valfler pompanin üzerindeki ikitane olan müşürlermidir acaba. Mehmet Ozyurek yazdı: Ustanız karar versin tabi ki.. Bizimki sadece bir ihtimal. Yani benimde aklima en son orasi geliyor ama bide arac hareket halindeyken bilgisayarla müşür degerlerini bi okutup baktiracam eger müşürlerde bir düzensizlik yoksa mecbur volani söktürecem Yorum bağlantısı
ibrahim Tiryaki 6 Ocak 2020 Paylaş 6 Ocak 2020 Sinan Dinç yazdı: Ariza kaydi vermiyor selenoid valfler pompanin üzerindeki ikitane olan müşürlermidir acaba. Yani benimde aklima en son orasi geliyor ama bide arac hareket halindeyken bilgisayarla müşür degerlerini bi okutup baktiracam eger müşürlerde bir düzensizlik yoksa mecbur volani söktürecem hocam dizel araçlardaki mantığı bilmiyorum ama örneğin benim aracımda değişken subap zamanlaması var, bu dizel araçlarda turboya tekabül ediyor gibi bir şey. Bende hem emme için hemde egzoz için 2 tane selenoid valf bulunuyor. Sizdede büyük olasıklıkla 2 tanedir. Bunu mutlaka kontrol ettirin. Bu parçadan dolayı bu sıkıntıyı yaşayanlar oluyor ve arıza kodu vermeme ihtimali de yüksek oluyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Ocak 2020 Paylaş 6 Ocak 2020 Sinan Dinç yazdı: Ariza kaydi vermiyor selenoid valfler pompanin üzerindeki ikitane olan müşürlermidir acaba. Yani benimde aklima en son orasi geliyor ama bide arac hareket halindeyken bilgisayarla müşür degerlerini bi okutup baktiracam eger müşürlerde bir düzensizlik yoksa mecbur volani söktürecem Ben enjektör ve pompaya yönelirdim tekrar.. Yorum bağlantısı
Sinan Dinç 6 Ocak 2020 Yazar Paylaş 6 Ocak 2020 ibrahim Tiryaki yazdı: hocam dizel araçlardaki mantığı bilmiyorum ama örneğin benim aracımda değişken subap zamanlaması var, bu dizel araçlarda turboya tekabül ediyor gibi bir şey. Bende hem emme için hemde egzoz için 2 tane selenoid valf bulunuyor. Sizdede büyük olasıklıkla 2 tanedir. Bunu mutlaka kontrol ettirin. Bu parçadan dolayı bu sıkıntıyı yaşayanlar oluyor ve arıza kodu vermeme ihtimali de yüksek oluyor. Dizel aracta varmi bilmiyorum ustaya sorayim Yorum bağlantısı
ibrahim Tiryaki 6 Ocak 2020 Paylaş 6 Ocak 2020 Sinan Dinç yazdı: Dizel aracta varmi bilmiyorum ustaya sorayim turbo selenoid valfi diye geçiyor var diye biliyorum. Yorum bağlantısı
Celal Aydın 6 Ocak 2020 Paylaş 6 Ocak 2020 Yani benimde aklima en son orasi geliyor ama bide arac hareket halindeyken bilgisayarla müşür degerlerini bi okutup baktiracam eger müşürlerde bir düzensizlik yoksa mecbur volani söktürecemİki adet müşür var pompa üzerinde, motorun solunda görünüyor. Onları değiştirip deneme yapın. Arıza ışığı ya da hata kodu görünmez. Çok eski bir konuda, bizim forumda çözmüştü bir arkadaş bu şekilde. Yorum bağlantısı
Sinan Dinç 6 Ocak 2020 Yazar Paylaş 6 Ocak 2020 Celal Aydın yazdı: İki adet müşür var pompa üzerinde, motorun solunda görünüyor. Onları değiştirip deneme yapın. Arıza ışığı ya da hata kodu görünmez. Çok eski bir konuda, bizim forumda çözmüştü bir arkadaş bu şekilde. Celal Aydın yazdı: İki adet müşür var pompa üzerinde, motorun solunda görünüyor. Onları değiştirip deneme yapın. Arıza ışığı ya da hata kodu görünmez. Çok eski bir konuda, bizim forumda çözmüştü bir arkadaş bu şekilde. Bu hafta o iki müşürü bi deniyecem insallah düzelir sonucu buradan yazarim 1 Yorum bağlantısı
ibrahim Tiryaki 6 Ocak 2020 Paylaş 6 Ocak 2020 Celal Aydın yazdı: İki adet müşür var pompa üzerinde, motorun solunda görünüyor. Onları değiştirip deneme yapın. Arıza ışığı ya da hata kodu görünmez. Çok eski bir konuda, bizim forumda çözmüştü bir arkadaş bu şekilde. Bahsettiğiniz selenoid valfler mi? Yorum bağlantısı
Celal Aydın 6 Ocak 2020 Paylaş 6 Ocak 2020 Bahsettiğiniz selenoid valfler mi? Hayır. Şunlar; Yorum bağlantısı
Recommended Posts