İçeriğe Yönlendir

Hyundai i10 Diferansiyel Modifiyesi


Ali Darbaz

Recommended Posts

Ali Darbaz
(düzenlendi)

Sıradaki modifiyem mümkünse bu olcak.. @Çağlar Bayur abi bunu takmak çok zahmetli olurmu. 

 

K5tY-eR_1mGH2L88_uNBhGvZ2LtT3w8zXDPpXWshbHpLDnWIwC36KCFiJxdnWMtmzumhwaaRRxDAUi94GjbfS5-3fKlkEBbcaSC2EiqlzVzpva74UAdt91le

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Evren Erakçora yazdı:

ne kadar devir düşer bunla?

 

Normal diff ile 4.6 oranla 2500 devirde 77 km teorik hıza çıkıyorum 

Bu resimdeki diff 4,05 diff ile 2500 devirde 88 km teorik hıza çıkıyor. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
(düzenlendi)
Ali Darbaz yazdı:

Sıradaki modifiyem mümkünse bu olcak.. @Çağlar Bayur abi bunu takmak çok zahmetli olurmu. 

 

K5tY-eR_1mGH2L88_uNBhGvZ2LtT3w8zXDPpXWshbHpLDnWIwC36KCFiJxdnWMtmzumhwaaRRxDAUi94GjbfS5-3fKlkEBbcaSC2EiqlzVzpva74UAdt91le

en sevdiğim modifiye, tam tersi oranlısını aradım bulalamaıştım

Sani Gerşon yazdı:

Çok yakışmış. Her şey yakıt değil işte :)

Bence de o iki kapı arası resimdeki gibi kaplama olmalı.

vallahi diordum, şart o kaplama

zahmet değil, baskı balata değişirken bu da değişir aynı gün değil de ertesi gn  teslim alınır araba

tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Abi i20 1.2  5 ileri manual şanzımanı ile benim şanzıman birebir aynı. Direk arabaya 6 ileri i20 şanzımanı taksam nasıl olur :) 

i20 4,059 oranlı son dişli oranı değiştirmekte var tabi :) (yukardaki resimdeki ) 

 

vSwsx2sKrIGKmtokpy_zv0xYZvq9R6-iJx_Ooqdt0O25pX9LapNBGejtc8nBouE6nRaJaHFnswLoXgWU

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

vites oranları da farklı ama i20 de, son dişliyi değişmek daha mantıklı

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu

Son dişli değişince yakıt sarfiyatı hangi oranda değişecek? Bunun hesabını yaptınızmı. Mondeo mk4 ile mk5 6 ileri 1.6tdci araçların şanzımanı son dişli dışında aynı. Ama yakıt sarfiyatı ve hızlanma farklı bunda ağırlık etkiside var. Mk5 1650 mk4 1560 kğ. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Metin Uzunoğlu yazdı:

Son dişli değişince yakıt sarfiyatı hangi oranda değişecek? Bunun hesabını yaptınızmı. Mondeo mk4 ile mk5 6 ileri 1.6tdci araçların şanzımanı son dişli dışında aynı. Ama yakıt sarfiyatı ve hızlanma farklı bunda ağırlık etkiside var. Mk5 1650 mk4 1560 kğ. 

 

Düz yolda sürerken motoru daha fazla yüke bindirip hacimsel verimliliği artırmak. 

Düz yolda 80 ile giderken araba  2500 devirde %55 motor yükünde yürüyor.  Motor yükünü yükseltip deviri 200 aşaği cekersem verimi artırır fakat rampa performansını düşürür üm. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...