Sinan Akgöl 6 Ocak 2020 Paylaş 6 Ocak 2020 Bütçe söyleyin bulayım Sac jantsız sunrooflu Eyüp Çetin yazdı: Bakarken benim de aklımdan bu geçti. BMW olunca hemen alası geliyor insanın. Sanroof falan olmasa da olur. 😊 Genişlet 1 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 6 Ocak 2020 Paylaş 6 Ocak 2020 Sinan Akgöl yazdı: Bütçe söyleyin bulayım Sac jantsız sunrooflu Genişlet Şimdilik arabamdan memnunum ama ileride nasıl olur bilmiyorum. BMW çok farklı herkesin isteyeceği bir araba. Neden olmasın diyorum. 😊 Yorum bağlantısı
Osman Yüksel 6 Ocak 2020 Yazar Paylaş 6 Ocak 2020 Sinan Akgöl yazdı: 1-Bu araç iyi dolulukta fiyatı kmside fena değil. Bakımlı ise konuşulur. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-orjinal-arayanlara-nadir-kalmislardan-708625735/detay Eksileri görünen, Direksiyon kaplaması gerekir, start stop tuşu değişimi, vites topuzu sonradan kaplanmış ki bende piano black yapmıştım oda kroniktir krom gözüken kaplama soyulur zamanla hız sabitleme yok zaten bu modellerde nadirdir Cruise control. Artıları tramer yüksek değil doğru ise Ön arka park sensörü Sunroof ön koltuk ısıtma Elektrikli arka perde Ön sigara paket çakmaklık 2- https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-320d-otomatik-premium-2006-bbmmww-153-favorinin-dikkatine-772887971/detay Araç M pakete çevrilmiş ancak ön park sensörü vs mevcut Premium Plus modeli, Ahsap Bej döşeme nadir var bu modelde. Eksileri tavan döşemesi çok kötü iyi bir kuaföre ihtiyacı var birde jantları eğreti duruyor ama oda m modeli e92 coupe M jantı replika olabilir. Cruise control, Ön arka park sensörü, koltuk ısıtma, sunroof, elektrikli arka perde, Genişlet Trabzonda yaşıyorum, 2. araç Trabzonda satıcıyla daha önce mesajlaşmıştım, tavan hariç boyalı demişti, tavandaki lekeler iyi bi kuaförle çıkar mı acaba? Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 6 Ocak 2020 Paylaş 6 Ocak 2020 (düzenlendi) Osman Yüksel yazdı: Trabzonda yaşıyorum, 2. araç Trabzonda satıcıyla daha önce mesajlaşmıştım, tavan hariç boyalı demişti, tavandaki lekeler iyi bi kuaförle çıkar mı acaba? Genişlet O zaman kayserideki aracıda bir arayın. İyi bir Kuaför ile çıkar o kirler sorun değil. İşi bilen firma halleder. Ancak tavan hariç boyası sebebi önemli temizlik mi kaza mı Eyüp Çetin yazdı: Şimdilik arabamdan memnunum ama ileride nasıl olur bilmiyorum. BMW çok farklı herkesin isteyeceği bir araba. Neden olmasın diyorum. 😊 Genişlet Kısmet kim bilir olur sayın hocam gönlünüze göre versin en kısa zamanda 6 Ocak 2020 tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 6 Ocak 2020 Paylaş 6 Ocak 2020 Hasan Karabekiroglu yazdı: Siz bilgili bi abiye benziyorsunuz Genişlet 😎 Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 6 Ocak 2020 Paylaş 6 Ocak 2020 Birtek benmi öyle düşünüyorum bilmem ama boyanmadan önceki resimler mevcutsa 1-2 tane yapılan işlemi gösteren resmi eklemek daha mantıklı değilmi? Ben belki resimleri görünce almıycağım neden arayıp zaman kaybı yapıp resimleri istemekle uğraşiyim? Şahsen ben araç bakarken deteylı bilgi ve resim olmayan ilanları direk pas geçiyorum. Yorum bağlantısı
Kutluay Selçuk 7 Ocak 2020 Paylaş 7 Ocak 2020 benim aracımda 2012 E90 320d 184 lüktü. yeni sattım,gayette 1 yıl boyunca keyifle kullandım,hiç bir problemde yaşamadım. 163 bg motor,2006 dan itibaren Türkiyede kullanılmaya başladı,yakıtı yüksek,sesli,titreşimi yüksek,çekişi BMW ye yakışmayan M47 motordur. Zinciri önde olduğu için değişimi kolaydır. Zaten zincir sorunu yoktur,kullanıcı sorunu vardır. Yani bakımı yapılmamış her araç zincirinden problem çıkartabilir,audi,vw,bmw farketmez. BMW nin benzin dizel farketmez tüm motorları zincirlidir.Özelliker 316i lerde zincir probleme çoktur.Neden? Çünkü BMW avrupa normlarına göre bakım aralıklarını 30 bin km tutmuştur,eğer sizde bakım uyarısı verene kadar bakım yaptırmaz iseniz problem yaşama ihtimaliniz çok yüksek. En çok zincir problemi yaşayan BMW ler ise borusan bakımlı araçlardır,çünkü burayı tercih eden kullanıcılar 30 bin km de bir bakıma götürmüşlerdir,ve burada bakımda yarı sentetik castrol yağ kullanılır,bakım yaptırdıktan sonra zincir koparma şikayeti olanları ben internet paylaşımlarda buldum. Yani bu araçların bakımı 15 bin km yi geçmeyecek. Dışarıda 15 bin km de bir bakım yaptırıp 300 - 400 bin km motoruna anahtar deymemiş araçlar var. 177 bg motor N47 motorlar,zinciri güvenlik sebebiyle arka tarafa alınmıştır,değişim için motorun komple dışarı alınması gerekir. 184 gb motor ise M47TU motor olup,177 bg e göre modifiye edilmiş,mekanik pek bir farkı yoktur,Yağ filtresinin yeri değişmiş,Turbo palleri çift kanatlı olmuş vs... Hala en güncel kullanılan motor 184 bg türevidir. E90 ların alıp-satıcı kitlesinin en çok göz ününde bulundurduğu kriter Sunroof tur,ama sunroof ta sorun yaşamayan yoktur.Genellikle sunroof kanalları tıkanır,arabanın ayak tabanı su basar. Benim aracımda,hafızalı bel şişrmeli deri koltuk,koltuk ısıtma,hız sabitleyici,navigasyon,40 gb SSD harddisk,bluetooth,Bi-Xenon far vardı,birtek sunroof yoktur,benim aracıma BOŞ dediler. Satarken alıcı kitlesi pek efendi olmuyor,facebook grubunda birbirlerine reis,başkan,dayı,müdür tarzında hitaplar bulunuyor. Kapı kolları,soyulmayan erimeyen yoktur,ali express ten 3 kapı için hepsi 220 tl ye iç dış getirtip kendiniz değiştirebilirisiniz,youtube da nasıl yapıldığını anlatan birçok video var. E90 larda şöför titizliğiniz havalandırma ızgaralarındaki yönlendirme tuşlarından anlayabilirisiniz,çoğununki kırık veya yoktur. Eğer bu tuş varsa o aracın sahibi titiz birisindir.NET Bardaklıklar nadirdir,olsada olur olmasada olur. Motor hakkında detayları aşağıdaki linkte bulabilirsiniz. https://hayatinvirajliyollarinda.com/2019/02/13/dizelin-terbiyesi-bmw-320d-e46-e90-f30-g20/ 4 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 7 Ocak 2020 Paylaş 7 Ocak 2020 Kutluay Selçuk yazdı: benim aracımda 2012 E90 320d 184 lüktü. yeni sattım,gayette 1 yıl boyunca keyifle kullandım,hiç bir problemde yaşamadım. 163 bg motor,2006 dan itibaren Türkiyede kullanılmaya başladı,yakıtı yüksek,sesli,titreşimi yüksek,çekişi BMW ye yakışmayan M47 motordur. Zinciri önde olduğu için değişimi kolaydır. Zaten zincir sorunu yoktur,kullanıcı sorunu vardır. Yani bakımı yapılmamış her araç zincirinden problem çıkartabilir,audi,vw,bmw farketmez. BMW nin benzin dizel farketmez tüm motorları zincirlidir.Özelliker 316i lerde zincir probleme çoktur.Neden? Çünkü BMW avrupa normlarına göre bakım aralıklarını 30 bin km tutmuştur,eğer sizde bakım uyarısı verene kadar bakım yaptırmaz iseniz problem yaşama ihtimaliniz çok yüksek. En çok zincir problemi yaşayan BMW ler ise borusan bakımlı araçlardır,çünkü burayı tercih eden kullanıcılar 30 bin km de bir bakıma götürmüşlerdir,ve burada bakımda yarı sentetik castrol yağ kullanılır,bakım yaptırdıktan sonra zincir koparma şikayeti olanları ben internet paylaşımlarda buldum. Yani bu araçların bakımı 15 bin km yi geçmeyecek. Dışarıda 15 bin km de bir bakım yaptırıp 300 - 400 bin km motoruna anahtar deymemiş araçlar var. 177 bg motor N47 motorlar,zinciri güvenlik sebebiyle arka tarafa alınmıştır,değişim için motorun komple dışarı alınması gerekir. 184 gb motor ise M47TU motor olup,177 bg e göre modifiye edilmiş,mekanik pek bir farkı yoktur,Yağ filtresinin yeri değişmiş,Turbo palleri çift kanatlı olmuş vs... Hala en güncel kullanılan motor 184 bg türevidir. E90 ların alıp-satıcı kitlesinin en çok göz ününde bulundurduğu kriter Sunroof tur,ama sunroof ta sorun yaşamayan yoktur.Genellikle sunroof kanalları tıkanır,arabanın ayak tabanı su basar. Benim aracımda,hafızalı bel şişrmeli deri koltuk,koltuk ısıtma,hız sabitleyici,navigasyon,40 gb SSD harddisk,bluetooth,Bi-Xenon far vardı,birtek sunroof yoktur,benim aracıma BOŞ dediler. Satarken alıcı kitlesi pek efendi olmuyor,facebook grubunda birbirlerine reis,başkan,dayı,müdür tarzında hitaplar bulunuyor. Kapı kolları,soyulmayan erimeyen yoktur,ali express ten 3 kapı için hepsi 220 tl ye iç dış getirtip kendiniz değiştirebilirisiniz,youtube da nasıl yapıldığını anlatan birçok video var. E90 larda şöför titizliğiniz havalandırma ızgaralarındaki yönlendirme tuşlarından anlayabilirisiniz,çoğununki kırık veya yoktur. Eğer bu tuş varsa o aracın sahibi titiz birisindir.NET Bardaklıklar nadirdir,olsada olur olmasada olur. Motor hakkında detayları aşağıdaki linkte bulabilirsiniz. https://hayatinvirajliyollarinda.com/2019/02/13/dizelin-terbiyesi-bmw-320d-e46-e90-f30-g20/ Genişlet harika bilgiler. demekki 163 hp olan motoru almak lazım. zincir işi bir kere benim başımı yaktı VW de. kolay değişsin hep değişsin gerekirse. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 7 Ocak 2020 Paylaş 7 Ocak 2020 Kutluay Bey'e ek olarak. F10 520d 184hp 525d xdrive 218hp'de bu N47 motor kullanıldı onlarda da var bu sorun. Yetkili servis garanti kapsamında ise otomatik değişim sağlıyor ancak tasarım hatası olduğu için problem tekrarlanıyor. Şuan ki N20 kodlu motorda ki ayar motoru gibi. Esasın da Borusan ya da yetkili servisten bakım süresinden ziyade yukarıda yazdığım gibi Bmw'nin tasarım hatası bu kendide bunu kabul eden bir açıklaması var pdf olarak. 1 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 8 Ocak 2020 Paylaş 8 Ocak 2020 Sinan Akgöl yazdı: Kısmet kim bilir olur sayın hocam gönlünüze göre versin en kısa zamanda Genişlet Amin teşekkürler. Allah herkese gönlündekini nasip etsin. 🙏 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 8 Ocak 2020 Paylaş 8 Ocak 2020 Şu zincirden bi vazgeçemediler. Kayışın gözünü sevem Yorum bağlantısı
Macit Aliyev 20 Kasım 2020 Paylaş 20 Kasım 2020 İnşallah ben de kısa süre sonra benimkini satıp 2013 model 320d almayı düşünüyorum. Bu bilgiler çok güzel. Kafamda bir kaç soru var. Bu yıl ve motorun, şanzımanın kronik sorunları var mıdır? 1 Yorum bağlantısı
Macit Aliyev 23 Kasım 2020 Paylaş 23 Kasım 2020 Bir de bu araçların hem arkadam itişlisi var, hem de xdrive olanları. Garip olan taraf ise xdrive daha uygun arkadan itişlilere göre. Xdrive neden daha ucuzdur? Arıza mı çıkarıyor? Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 23 Kasım 2020 Paylaş 23 Kasım 2020 drift yapamıyordur çukurambar tayfası tez köz getir karşimciler. ondan. 4 Yorum bağlantısı
Recommended Posts