İçeriğe Yönlendir

İlandaki 3.20D Hakkındaki Görüşleriniz..


Osman Yüksel

Recommended Posts

Sinan Akgöl

Bütçe söyleyin bulayım :) Sac jantsız sunrooflu

  Eyüp Çetin yazdı:

 

Bakarken benim de aklımdan bu geçti. BMW olunca hemen alası geliyor insanın. Sanroof falan olmasa da olur. 😊

Genişlet  

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin
  Sinan Akgöl yazdı:

Bütçe söyleyin bulayım :) Sac jantsız sunrooflu

 

Genişlet  

 

Şimdilik arabamdan memnunum ama ileride nasıl olur bilmiyorum. BMW çok farklı herkesin isteyeceği bir araba. Neden olmasın diyorum. 😊

Yorum bağlantısı
Osman Yüksel
  Sinan Akgöl yazdı:

1-Bu araç iyi dolulukta fiyatı kmside fena değil. Bakımlı ise konuşulur.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-orjinal-arayanlara-nadir-kalmislardan-708625735/detay

Eksileri görünen, Direksiyon kaplaması gerekir, start stop tuşu değişimi, vites topuzu sonradan kaplanmış ki bende piano black yapmıştım oda kroniktir krom gözüken kaplama soyulur zamanla hız sabitleme yok zaten bu modellerde nadirdir Cruise control.

 

Artıları tramer yüksek değil doğru ise

Ön arka park sensörü

Sunroof

ön koltuk ısıtma

Elektrikli arka perde

Ön sigara paket çakmaklık 

 

2-

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-320d-otomatik-premium-2006-bbmmww-153-favorinin-dikkatine-772887971/detay

 

Araç M pakete çevrilmiş ancak ön park sensörü vs mevcut  Premium Plus modeli,

Ahsap Bej döşeme nadir var bu modelde.

Eksileri tavan döşemesi çok kötü iyi bir kuaföre ihtiyacı var birde jantları eğreti duruyor ama oda m modeli e92 coupe M jantı replika olabilir.

 

Cruise control, Ön arka park sensörü, koltuk ısıtma, sunroof, elektrikli arka perde, 

 

 

 

Genişlet  

Trabzonda yaşıyorum, 2. araç Trabzonda satıcıyla daha önce mesajlaşmıştım, tavan hariç boyalı demişti, tavandaki lekeler iyi bi kuaförle çıkar mı acaba? 

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
(düzenlendi)
  Osman Yüksel yazdı:

Trabzonda yaşıyorum, 2. araç Trabzonda satıcıyla daha önce mesajlaşmıştım, tavan hariç boyalı demişti, tavandaki lekeler iyi bi kuaförle çıkar mı acaba? 

Genişlet  

O zaman kayserideki aracıda bir arayın.

İyi bir Kuaför ile çıkar o kirler sorun değil. İşi bilen firma halleder. 

Ancak tavan hariç boyası sebebi önemli temizlik mi kaza mı 

  Eyüp Çetin yazdı:

 

Şimdilik arabamdan memnunum ama ileride nasıl olur bilmiyorum. BMW çok farklı herkesin isteyeceği bir araba. Neden olmasın diyorum. 😊

Genişlet  

Kısmet kim bilir olur sayın hocam gönlünüze göre versin en kısa zamanda :) 

tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Uğur Kamil

Birtek benmi öyle düşünüyorum bilmem ama boyanmadan önceki resimler mevcutsa 1-2 tane yapılan işlemi gösteren resmi eklemek daha mantıklı değilmi? Ben belki resimleri görünce almıycağım neden arayıp zaman kaybı yapıp resimleri istemekle uğraşiyim?
Şahsen ben araç bakarken deteylı bilgi ve resim olmayan ilanları direk pas geçiyorum.

Yorum bağlantısı
Kutluay Selçuk

benim aracımda 2012 E90 320d 184 lüktü.

yeni sattım,gayette 1 yıl boyunca keyifle kullandım,hiç bir problemde yaşamadım.

 

163 bg motor,2006 dan itibaren Türkiyede kullanılmaya başladı,yakıtı yüksek,sesli,titreşimi yüksek,çekişi BMW ye yakışmayan M47 motordur.

Zinciri önde olduğu için değişimi kolaydır.

Zaten zincir sorunu yoktur,kullanıcı sorunu vardır.

Yani bakımı yapılmamış her araç zincirinden problem çıkartabilir,audi,vw,bmw farketmez.

BMW nin benzin dizel farketmez tüm motorları zincirlidir.Özelliker 316i lerde zincir probleme çoktur.Neden?

Çünkü BMW avrupa normlarına göre bakım aralıklarını 30 bin km tutmuştur,eğer sizde bakım uyarısı verene kadar bakım yaptırmaz iseniz problem yaşama ihtimaliniz çok yüksek.

En çok zincir problemi yaşayan BMW ler ise borusan bakımlı araçlardır,çünkü burayı tercih eden kullanıcılar 30 bin km de bir bakıma götürmüşlerdir,ve burada bakımda yarı sentetik castrol yağ kullanılır,bakım yaptırdıktan sonra zincir koparma şikayeti olanları ben internet paylaşımlarda buldum.

Yani bu araçların bakımı 15 bin km yi geçmeyecek.

Dışarıda 15 bin km de bir bakım yaptırıp 300  - 400 bin km motoruna anahtar deymemiş araçlar var.

 

177 bg motor N47 motorlar,zinciri güvenlik sebebiyle arka tarafa alınmıştır,değişim için motorun komple dışarı alınması gerekir.

184 gb motor ise M47TU motor olup,177 bg e göre modifiye edilmiş,mekanik pek bir farkı yoktur,Yağ filtresinin yeri değişmiş,Turbo palleri çift kanatlı olmuş vs...

 

Hala en güncel kullanılan motor 184 bg türevidir.

 

E90 ların alıp-satıcı kitlesinin en çok göz ününde bulundurduğu kriter Sunroof tur,ama sunroof ta sorun yaşamayan yoktur.Genellikle sunroof kanalları tıkanır,arabanın ayak tabanı su basar.

Benim aracımda,hafızalı bel şişrmeli deri koltuk,koltuk ısıtma,hız sabitleyici,navigasyon,40 gb SSD harddisk,bluetooth,Bi-Xenon far vardı,birtek sunroof yoktur,benim aracıma BOŞ dediler.

Satarken alıcı kitlesi pek efendi olmuyor,facebook grubunda birbirlerine reis,başkan,dayı,müdür tarzında hitaplar bulunuyor.

 

Kapı kolları,soyulmayan erimeyen yoktur,ali express ten 3 kapı için hepsi 220 tl ye iç dış getirtip kendiniz değiştirebilirisiniz,youtube da nasıl yapıldığını anlatan birçok video var.

E90 larda şöför titizliğiniz havalandırma ızgaralarındaki yönlendirme tuşlarından anlayabilirisiniz,çoğununki kırık veya yoktur.

Eğer bu tuş varsa o aracın sahibi titiz birisindir.NET

 

Bardaklıklar nadirdir,olsada olur olmasada olur.

 

Motor hakkında detayları aşağıdaki linkte bulabilirsiniz.

 

https://hayatinvirajliyollarinda.com/2019/02/13/dizelin-terbiyesi-bmw-320d-e46-e90-f30-g20/

 

  • Beğen 4
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
  Kutluay Selçuk yazdı:

benim aracımda 2012 E90 320d 184 lüktü.

yeni sattım,gayette 1 yıl boyunca keyifle kullandım,hiç bir problemde yaşamadım.

 

163 bg motor,2006 dan itibaren Türkiyede kullanılmaya başladı,yakıtı yüksek,sesli,titreşimi yüksek,çekişi BMW ye yakışmayan M47 motordur.

Zinciri önde olduğu için değişimi kolaydır.

Zaten zincir sorunu yoktur,kullanıcı sorunu vardır.

Yani bakımı yapılmamış her araç zincirinden problem çıkartabilir,audi,vw,bmw farketmez.

BMW nin benzin dizel farketmez tüm motorları zincirlidir.Özelliker 316i lerde zincir probleme çoktur.Neden?

Çünkü BMW avrupa normlarına göre bakım aralıklarını 30 bin km tutmuştur,eğer sizde bakım uyarısı verene kadar bakım yaptırmaz iseniz problem yaşama ihtimaliniz çok yüksek.

En çok zincir problemi yaşayan BMW ler ise borusan bakımlı araçlardır,çünkü burayı tercih eden kullanıcılar 30 bin km de bir bakıma götürmüşlerdir,ve burada bakımda yarı sentetik castrol yağ kullanılır,bakım yaptırdıktan sonra zincir koparma şikayeti olanları ben internet paylaşımlarda buldum.

Yani bu araçların bakımı 15 bin km yi geçmeyecek.

Dışarıda 15 bin km de bir bakım yaptırıp 300  - 400 bin km motoruna anahtar deymemiş araçlar var.

 

177 bg motor N47 motorlar,zinciri güvenlik sebebiyle arka tarafa alınmıştır,değişim için motorun komple dışarı alınması gerekir.

184 gb motor ise M47TU motor olup,177 bg e göre modifiye edilmiş,mekanik pek bir farkı yoktur,Yağ filtresinin yeri değişmiş,Turbo palleri çift kanatlı olmuş vs...

 

Hala en güncel kullanılan motor 184 bg türevidir.

 

E90 ların alıp-satıcı kitlesinin en çok göz ününde bulundurduğu kriter Sunroof tur,ama sunroof ta sorun yaşamayan yoktur.Genellikle sunroof kanalları tıkanır,arabanın ayak tabanı su basar.

Benim aracımda,hafızalı bel şişrmeli deri koltuk,koltuk ısıtma,hız sabitleyici,navigasyon,40 gb SSD harddisk,bluetooth,Bi-Xenon far vardı,birtek sunroof yoktur,benim aracıma BOŞ dediler.

Satarken alıcı kitlesi pek efendi olmuyor,facebook grubunda birbirlerine reis,başkan,dayı,müdür tarzında hitaplar bulunuyor.

 

Kapı kolları,soyulmayan erimeyen yoktur,ali express ten 3 kapı için hepsi 220 tl ye iç dış getirtip kendiniz değiştirebilirisiniz,youtube da nasıl yapıldığını anlatan birçok video var.

E90 larda şöför titizliğiniz havalandırma ızgaralarındaki yönlendirme tuşlarından anlayabilirisiniz,çoğununki kırık veya yoktur.

Eğer bu tuş varsa o aracın sahibi titiz birisindir.NET

 

Bardaklıklar nadirdir,olsada olur olmasada olur.

 

Motor hakkında detayları aşağıdaki linkte bulabilirsiniz.

 

https://hayatinvirajliyollarinda.com/2019/02/13/dizelin-terbiyesi-bmw-320d-e46-e90-f30-g20/

 

Genişlet  

harika bilgiler. demekki 163 hp olan motoru almak lazım. zincir işi bir kere benim başımı yaktı VW de. kolay değişsin hep değişsin gerekirse.

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl

Kutluay Bey'e ek olarak. F10 520d 184hp 525d xdrive 218hp'de bu N47 motor kullanıldı onlarda da var bu sorun. Yetkili servis garanti kapsamında ise otomatik değişim sağlıyor ancak tasarım hatası olduğu için problem tekrarlanıyor. Şuan ki N20 kodlu motorda ki ayar motoru gibi. Esasın da Borusan ya da yetkili servisten bakım süresinden ziyade yukarıda yazdığım gibi Bmw'nin tasarım hatası bu kendide bunu kabul eden bir açıklaması var pdf olarak. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin
  Sinan Akgöl yazdı:

Kısmet kim bilir olur sayın hocam gönlünüze göre versin en kısa zamanda :) 

Genişlet  

 

Amin teşekkürler. Allah herkese gönlündekini nasip etsin. 🙏

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Şu zincirden bi vazgeçemediler. Kayışın gözünü sevem

Yorum bağlantısı
  • 10 ay sonra...
Macit Aliyev

İnşallah ben de kısa süre sonra benimkini satıp 2013 model 320d almayı düşünüyorum. Bu bilgiler çok güzel. Kafamda bir kaç soru var.

Bu yıl ve motorun, şanzımanın kronik sorunları var mıdır?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Macit Aliyev

Bir de bu araçların hem arkadam itişlisi var, hem de xdrive olanları. Garip olan taraf ise xdrive daha uygun arkadan itişlilere göre. Xdrive neden daha ucuzdur? Arıza mı çıkarıyor?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...