Mehmet Alev

i20 Otomatik Vites Geçişi Sorunu

Recommended Posts

Mehmet Alev
Dogan Arsiray yazdı:

dodge journey de yag sorunundan oturu problem yasamistim. yuzde 80 ini degistirince tum sorunlar gitmisti.

 

Benzer bir sorun muydu hocam ?

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Dogan Arsiray

cift kavrama idi. arac geriden ileriye gecirince beklemeden gaza basinca stop ediyordu adeta debriyaji erken birakir gibi. yetkili servis yanlis yag koymus, degistirince duzeldi. hersey yag basinci ile ilgili. onu demek icin yazmistim.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Alev
Dogan Arsiray yazdı:

cift kavrama idi. arac geriden ileriye gecirince beklemeden gaza basinca stop ediyordu adeta debriyaji erken birakir gibi. yetkili servis yanlis yag koymus, degistirince duzeldi. hersey yag basinci ile ilgili. onu demek icin yazmistim.

 

İlk bakımda motul mutl atf ya da transmax z ile değiştireyim bende filtre ile adet yerini bulsun kafamız rahat etsin.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Dogan Arsiray

çıkan yağı kontrol etmelisiniz. içinde metla partikülleri görülmemeli, rengi eskidiyse kahverengi yeni ise kırmızı olmalı ama mutlaka şeffaf olmalı. çamur gibi ise su karışıyor demektir.ay ise balatalarda problem var demektir. şanzıman karteri gibi birşey var ise içinde mıknatıs olur onu kaybetmeyin.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Alpay Sumer

@Ali DarbazDarbaz Hyundai de bilgilidir. Belki fikri vardir.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ali Darbaz
Alpay Sumer yazdı:

@Ali DarbazDarbaz Hyundai de bilgilidir. Belki fikri vardir.

 

Powertech hyundai şanzımanı. Otomatik vitesleri pek araştırmadım. Arızaları konusunda fazla yorum yapamıyorum. 

 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Alpay Sumer
Ali Darbaz yazdı:

 

Powertech hyundai şanzımanı. Otomatik vitesleri pek araştırmadım. Arızaları konusunda fazla yorum yapamıyorum. 

 

tesekkurler.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Alev
Dogan Arsiray yazdı:

çıkan yağı kontrol etmelisiniz. içinde metla partikülleri görülmemeli, rengi eskidiyse kahverengi yeni ise kırmızı olmalı ama mutlaka şeffaf olmalı. çamur gibi ise su karışıyor demektir.ay ise balatalarda problem var demektir. şanzıman karteri gibi birşey var ise içinde mıknatıs olur onu kaybetmeyin.

 

Benim yağ sarı sanıyorum transmax z. biraz yağ boşalttırmıştım alttan boşalan yağ koyu kahverengiydi ama çubukla baktığımda çıkan yağ sarı görünüyor.

 

Şanzıman karteri var + şanzıman yağı filtresi de var. Filtreyi de değiştireceğim.

 

Ama bunu şuan yapmam çok zor. Önümüzdeki yaz yaparım muhtemelen. Vitesin 3. vitese 2 kere atıyor gibi düştükten sonra bir daha vites atmışta düşmüş olması dışında bir sorun yok. Bu şanzıman yağını da her yerde değiştirmemek lazım. Servise gitsek desek yağ dahil 700 800 lira istiyorlar. Şaka gibi.

Mesajı paylaş


Mesajın linki

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.