Ahmet Çetinkaya 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Selamın Aleyküm Sayfaya daha yeni üye oldum işleyiş hakkında pek bilgim yok. Hatam eksiğim olur ise şimdiden affola. 2011 Focus 1,6 TDCI 109 ve HB kasa aracım da 1, 2 aydır ilk çalıştırmada ikaz sesi veriyor. Motor arızası yazısı ekranda belirip gidiyor. Abs geç sönüyor ( diğer ikaz lambalarını göre). Aşağıdaki videoda gözükmüyor ama bu aralar öyle. Kısa mesafe gittikten sonra stop edeyiroum, motor ısınmıyor çalıştırıyorum tekrar yapıyor. Ama motor ısısı yükseldikten sonra çalıştırmada yapmıyor. Başına gelen yada çözüm üretebilecek fikirlerinizi paylaşmanızı rica ediyorum. Bu arada kızdırma bujilerin den dediler sanayide 4 tanesinde değiştirdim ancak sorun çözülmedi. https://drive.google.com/file/d/1RGoOVMm82Gww_glikgZOzK5KsX7DqIcC/view?usp=drivesdk Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Akü ölçümü ile başlayın derim. Bir de çalışır halde şarj dinamosu ne kadar şarj ediyor Yorum bağlantısı
Nurullah Boyraz 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 İkaz sesi soğuk havalarda mı yapıyor. O ses biraz uzun olandan mı. Yorum bağlantısı
Mustafa Erkan 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Acaba Guage menü den DTC kodu varmı diye baktınız mı ? Yorum bağlantısı
Ahmet Çetinkaya 14 Ocak 2020 Yazar Paylaş 14 Ocak 2020 (düzenlendi) Ersen Tapan yazdı: Akünüz ne durumda? Hocam şimdi ölçtürdüm. Motor çalışmaz iken 12.6 Çalışır durumda 13.5 Çağatay Kılınç yazdı: Akü ölçümü ile başlayın derim. Bir de çalışır halde şarj dinamosu ne kadar şarj ediyor Hocam şimdi ölçtürdüm. Motor çalışmaz iken 12.6 Çalışır durumda 13.5 ( sanırım bu sarj dinomosu ne kadar şarj ediyor sorusunun karşılığı oluyor) doğru mudur? Nurullah Boyraz yazdı: İkaz sesi soğuk havalarda mı yapıyor. O ses biraz uzun olandan mı. 1,2 ay önce başladı. Motor soğuk iken yapıyor. Hareket ortayı bulduktan sonra tekrar çalıştırdığımda sıkıntı yok. Ses kesik kesik yukarıda ki videonun içinde ( linke bakarsanız) 14 Ocak 2020 tarihinde ÇETİNKAYA AHMET tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmet Çetinkaya 14 Ocak 2020 Yazar Paylaş 14 Ocak 2020 Mustafa Erkan yazdı: Acaba Guage menü den DTC kodu varmı diye baktınız mı ? Hocam dediğinizi nasıl yapabilirim? Anlatan bir video yada link mevcut mu! Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 ÇETİNKAYA AHMET yazdı: Hocam şimdi ölçtürdüm. Motor çalışmaz iken 12.6 Çalışır durumda 13.5 Hocam şimdi ölçtürdüm. Motor çalışmaz iken 12.6 Çalışır durumda 13.5 ( sanırım bu sarj dinomosu ne kadar şarj ediyor sorusunun karşılığı oluyor) doğru mudur? Evet 13.5 şarj dinamosu değeri. Değerler iyi akü sorunu ve şarj sorunu yok gibi. Bir de sabah erken soğukta bakılsa aküye daha iyi fikir verebilir. Gece soğuğu yiyen aküden de olabilir. Dtc kodu bırakmış olabilir gauge menüden kontrol edebilirsiniz Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 ÇETİNKAYA AHMET yazdı: Hocam dediğinizi nasıl yapabilirim? Anlatan bir video yada link mevcut mu! Kilometre sıfırlama düğmesine basılı tutarak yarım kontak yapın(motoru çalıştırmayın) basılı tutun. Ekranda yazı çıkacak ve kadranlar sona dayanıp geri gelecek.bundan sonra km tuşuna her basmanızda bir bilgi çıkacak. Dtc yazısını görünce ya dtc none yazar ariza yoksa. Varsa da kod çıkar karşınıza. Yorum bağlantısı
Nurullah Boyraz 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Bende hani 4°C nın altına düştü sesi zannettim. Bu sesi hiç duymadım. Farlar açıkken kapıyı açınca gelince ses desem değil.. Bilemedim.. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Gösterge paneli arızası olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 O an motor sistem arızası algılıyor, menüde de ikaz sesi açık olduğu için biplemeyi duyuyyorsunuz, yani ses uyarı için, esas olan marşa sırasında neyi arıza olarak algıladığı, bunun dışında dikkat çeken başka bir şey var mı, mesela ani hızlnamda 3000 devirler üstünde sorun var mı vs.? Yorum bağlantısı
Ahmet Çetinkaya 14 Ocak 2020 Yazar Paylaş 14 Ocak 2020 Hocam dikkat çeken başka bir sıkıntı yok. 3000 devirler üzerinde de farklı bir durum yaşamıyorum. Dediğiniz problem ise çözüm için ne yapabilirim. Yorum bağlantısı
Misafir 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Çalışır durumda şarj 14.4 civarında olur, ben hiç 13,5 değerini görmedim tdci focusta. Akü yada şarj sistemi geliyor aklıma en yakın Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Eren Sağ yazdı: Çalışır durumda şarj 14.4 civarında olur, ben hiç 13,5 değerini görmedim tdci focusta. Akü yada şarj sistemi geliyor aklıma en yakın Focusta stabil 14.4 olmuyor. Bazen ihtiyaç olursa 14.9 bazen olmazsa 14.0 da oluyor. Yorum bağlantısı
Misafir 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Çağatay Kılınç yazdı: Focusta stabil 14.4 olmuyor. Bazen ihtiyaç olursa 14.9 bazen olmazsa 14.0 da oluyor. Çok sık gage menü yaparım. 14,3-14.4-14.5 dışında bir rakam görmedim ben. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 ÇETİNKAYA AHMET yazdı: Selamın Aleyküm Sayfaya daha yeni üye oldum Aleyküm Selam.. Kullanıcı adınızı Ahmet Çetinkaya olarak düzelteceğim.. Bilginiz olsun Ahmet Bey. Yorum bağlantısı
Ahmet Çetinkaya 14 Ocak 2020 Yazar Paylaş 14 Ocak 2020 Lütfen ben üyelik aşamasında yazdım ancak kullanılıyor diye uyarı verdi kabul etmedi. Teşekkürler Yorum bağlantısı
Ahmet Çetinkaya 15 Ocak 2020 Yazar Paylaş 15 Ocak 2020 Mustafa Erkan yazdı: Acaba Guage menü den DTC kodu varmı diye Hocam Selamın Aleyküm , Sabah Gauge Menüden Baktım DTC 01 : D900 yazıyor sadece. Bunun ile alakalı çözüm nedir ? Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 15 Ocak 2020 Paylaş 15 Ocak 2020 Sanırım iletişim ile ilgili bir hata ama yetersiz voltaj da sebep olabilir. Bosh car servis varsa daha donanımlı bir arıza cihazı ile baktirin. İlk çalıştırmada yetersiz voltaj olursa iletişim elektronik devreler arasında iletişim kaybında olabilir. 13.5 lik voltaj değeri yetmeyebilir. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Ocak 2020 Paylaş 15 Ocak 2020 ÇETİNKAYA AHMET yazdı: Lütfen ben üyelik aşamasında yazdım ancak kullanılıyor diye uyarı verdi kabul etmedi. Teşekkürler Düzelttim. Yorum bağlantısı
Mustafa Erkan 15 Ocak 2020 Paylaş 15 Ocak 2020 Ahmet Çetinkaya Bey tekrar merhaba. Büyük ihtimal ile sizin sorununuz Ahmet İhsan Akşen Beyin, benim ve daha bir çok arkadaşın başından geçmiş olan gösterge tablosu arızası gibi görünüyor. Büyük ihtimal ile bir kaç gün içinde gösterge tablonuzda kırmızı ünlem işareti ve hız azaltıldı uyarısını alacaksınız. Benim konum aşağıda mevcut. Geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Ahmet Çetinkaya 15 Ocak 2020 Yazar Paylaş 15 Ocak 2020 Mustafa Erkan yazdı: Ahmet Çetinkaya Bey tekrar merhaba. Büyük ihtimal ile sizin sorununuz Ahmet İhsan Akşen Beyin, benim ve daha bir çok arkadaşın başından geçmiş olan gösterge tablosu arızası gibi görünüyor. Büyük ihtimal ile bir kaç gün içinde gösterge tablonuzda kırmızı ünlem işareti ve hız azaltıldı uyarısını alacaksınız. Benim konum aşağıda mevcut. Geçmiş olsun. Mustafa bey bilgi için teşekkürler. Acaba bunu İstanbul Anadolu yakasında en uygun nerede yaptırabiliriz. Daha önce yaptıran var mıdır acaba tercihen Pendik Tuzla civarı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts