ibrahim Tiryaki 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Merhaba dostlar, özellikle Renault Toros ve benzeri araçlarla ilgili hep gördüğüm ve duyduğum bir yorum var; Ah ah, şimdi üretseler, şimdi bile alınırdı, dağa bayıra vursan ses etmez, ön takımı sağlam, motoru sağlam, tam çilekeş araba.. Acaba yeni nesil araçlarda olabildiğince elektroniğin az olduğu araçlar üretmek mümkün değil mi? Düşük/orta gelirli ve kırsaldaki insanlara hitap etmesi açısından ? Gerçi bazı arkadaşlar, Dacia'lar o amaçla üretiliyor işte diyor da, yeni çıkan Dacialar'da da tonlarca sensör var, var oğlu var.. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 sensörler olmadan emisyon kontrolü hayal. zaten artık her şey emisyon kontrolü amacıyla tasarlanıyor. Yorum bağlantısı
ibrahim Tiryaki 14 Ocak 2020 Yazar Paylaş 14 Ocak 2020 Dogan Arsiray yazdı: sensörler olmadan emisyon kontrolü hayal. zaten artık her şey emisyon kontrolü amacıyla tasarlanıyor. evet yetkili servisteki ustalar bile bu durumdan yakınıyor. hatta genelde eski araçların daha dayanıklı yeni araçların çok narin olduğunu söylüyorlar. Benim arabam sanırım biraz eski tarz arabaları anımsatıyor; aynalar çubukla ayarlanıyor içeriden, arka camlar manuel az elektronik, az arıza diyenlerdenim gelir durumumuz itibariyle. Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 https://lada.gen.tr/4x4-urban-5-kapi/fotograflar Bu fiyata alıcı bulursa, Lada var. 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 99 kasa fiesta, ile 2009 fiesta yı karşılaştırıyorum, 2009 çok daha güvenilir ve sağlam. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Araçlar eskiden daha sağlam değildi. Bizler daha titizdik. Kasisten geçerken kırk hesap yapılırdı ve eskiden işletme maliyeti daha düşüktü. Şimdi hem değer verme yok hemde maliyet yüksek. Torosun farı 500 tl olsun. Bakalım bir tane yolda görürmüyüz 5 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Aşağidaki listeye göre en dayanıklı arabalar https://www.spritmonitor.de/en/overview/0-All_manufactures/0-All_models.html?vehicletype=1&constyear_s=2010&minkm=&sort=3&powerunit=2 2010 dan beri üretilen ve kullanılan çok km yapmış arabalar. Fosil yakıtta 530 bin yapan mercedes var. Bir tanede mondeo var 830 bin kmde https://www.spritmonitor.de/en/detail/481520.html https://www.spritmonitor.de/en/detail/567151.html @Servet Aydın Liste başındaki araba çok ilginç : https://www.spritmonitor.de/en/detail/456655.html 356000 kmde 1,0 motor tüplü araba : https://www.spritmonitor.de/en/detail/601880.html 1200 cc tüplü araba 410 k yapmış. https://www.spritmonitor.de/en/detail/614428.html Tüplü prius 387 k tüpde , benzinle ortak ise 429 km yapmış : https://www.spritmonitor.de/en/detail/398177.html Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Şimdi her sene bakım mı olur diyoruz, eskiden 3bin kmde bir yağ değiştiriyorlardı. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Ali Darbaz yazdı: @Servet Aydın Bu tip listelere nedense hiç prim veresim gelmiyor. 2007 Kangoyu 460.k iken sattık. Adam hâlâ biniyor. 2001 yılında aldığım transit 600küsür bin iken satıldı. Şimdiki kango 320.k land 295.k gidiyor liste Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Ne denir bilirsiniz; "Eskiye rağbet olsa, bit pazarına nur yağardı." Eski E serisi Mercedesler in çarpışma testlerine bakıyorum. Şimdiki C sınıfı olanlar bile daha iyi, daha güvenli. Güvenli sağlam araç, dış kabuğunun kalın olmasına göre değerlendirilseydi. En sağlam araçlar eski doğu bloku üretimi araçlar olurdu. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 sağlamlık ve dayanıklılık izafi, ön takımda motorda parça yoktu ki o dönem bozulsun, ancak torosla viraja da girilemez di 200 le de gidilemezdi. Dünyada ucuz arablar hala var ancak bizde satmaz... O yüzden distribütörü yok Sami Demirpaz yazdı: https://lada.gen.tr/4x4-urban-5-kapi/fotograflar Bu fiyata alıcı bulursa, Lada var. sıfır 4x4 için fena rakamlar da değil hani. 10 bin dolar desen araç maliyetine satış fiyatı 100 bin normal Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Sami Demirpaz yazdı: https://lada.gen.tr/4x4-urban-5-kapi/fotograflar Bu fiyata alıcı bulursa, Lada var. Euro kaç bunların motorları.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: Euro kaç bunların motorları.. olsa olsa TL olur 3 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Ben şimdi yeni dünya akımına uyup bir tane 0,9 tce clio alsam. Üstelik ziteyşin vagon olanlarından. hipermil üsülen kullandığım sürece bakımdan bakıma arızasız 100 000 km kullanamaz mıyım. Ben zamanında 50 bin üzeri arabalardan gözüm korkardı. kendi arabam 100000 oldu. Arabanın kondüsyonunu ve motorun durumunu bildiğimden, ilk gün aldımda nasılsa şimdide öyle modunda. O yüzden düşük km takıntımdan kurtuldum. Şimdi arabayı değiştirip 0,9 motor cilio alsam 100000 km de rahat rahat sürerim diyordum. 0,9 turbonun canı çıkmışmıdırki bilmiyorum Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 150 binde alınca sıfır araba almış gibi olurdum misss.. gerçek 150 olacak ama Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: Euro kaç bunların motorları.. Çağlar Bayur yazdı: olsa olsa TL olur Ruble bunlar. 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 (düzenlendi) Mehmet Ozyurek yazdı: Euro kaç bunların motorları.. Lada OFFROAD 4x4 Komfort 1.7 8V MPI EURO 6 98.900tl klimalı 14 Ocak 2020 tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Lada duruşu güzel gidişi hallice en büyük sorunu çok hızlı dökülmesi. Patates baskı gibi. Böyle araba pek yok. Muhtemelen atmosferik japonlar ancak satışı çok olmalı ki uzun vadede çıkması olsun. Yorum bağlantısı
Erkan Işık 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 ibrahim Tiryaki yazdı: evet yetkili servisteki ustalar bile bu durumdan yakınıyor. hatta genelde eski araçların daha dayanıklı yeni araçların çok narin olduğunu söylüyorlar. Benim arabam sanırım biraz eski tarz arabaları anımsatıyor; aynalar çubukla ayarlanıyor içeriden, arka camlar manuel az elektronik, az arıza diyenlerdenim gelir durumumuz itibariyle. ön takım konusunda saglamlık durumuna katılmıyorum ustalar elektronık araclara adapte olamadıklarından eskıyı övuyor 2 Yorum bağlantısı
Tahir Ak 15 Ocak 2020 Paylaş 15 Ocak 2020 Eskilerin nesi dayanıklıydı ki?4 teker 1 direksiyon araç Bi zahmet bozulmasın diyecem ama onlar da su kaynatırdı ne bileyim ufak tefek arızası eksik olmazdı Yorum bağlantısı
Ali Gök 15 Ocak 2020 Paylaş 15 Ocak 2020 eski arabalar kazalarda kağıt gibi çok net torosların kullanım şartlarıda yıllar boyu çok ağır oldu köylerde özellikle ama yinede hala yürüyorlar yollarda . istanbulda kalmadı hiç ama tarsusa gittiğimde heryer toros, broadwey kaynıyor hala Yorum bağlantısı
ibrahim Tiryaki 15 Ocak 2020 Yazar Paylaş 15 Ocak 2020 Ali Gök yazdı: eski arabalar kazalarda kağıt gibi çok net torosların kullanım şartlarıda yıllar boyu çok ağır oldu köylerde özellikle ama yinede hala yürüyorlar yollarda . istanbulda kalmadı hiç ama tarsusa gittiğimde heryer toros, broadwey kaynıyor hala şuan aynı kaporta ile üretilsin demedik ama kırsal için üretilebilir gerçi kırsal için dacia sandero'ları modern toros olarak tanımlayanlar var Yorum bağlantısı
ibrahim Tiryaki 15 Ocak 2020 Yazar Paylaş 15 Ocak 2020 Ali Darbaz yazdı: Ben şimdi yeni dünya akımına uyup bir tane 0,9 tce clio alsam. Üstelik ziteyşin vagon olanlarından. hipermil üsülen kullandığım sürece bakımdan bakıma arızasız 100 000 km kullanamaz mıyım. Ben zamanında 50 bin üzeri arabalardan gözüm korkardı. kendi arabam 100000 oldu. Arabanın kondüsyonunu ve motorun durumunu bildiğimden, ilk gün aldımda nasılsa şimdide öyle modunda. O yüzden düşük km takıntımdan kurtuldum. Şimdi arabayı değiştirip 0,9 motor cilio alsam 100000 km de rahat rahat sürerim diyordum. 0,9 turbonun canı çıkmışmıdırki bilmiyorum Sıfır olarak al Ali hocam imkanın varsa, ömürlük binersin işte Yorum bağlantısı
Recommended Posts