Serkan Karakoca 20 Ocak 2020 Paylaş 20 Ocak 2020 Tecrübeli VE bilgili olanları buraya alalım. Konu hakkında pek bilgim yok bu sistemlerin bakımı nasıldır ? Performansı sağlamlığı nasıldır ?Haldex sistemi nasıl çalışır kaç parçadan oluşur.? Sürekli dört çeker araç akıllı dört çekere dönüştürülürmü ? 1 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 20 Ocak 2020 Paylaş 20 Ocak 2020 Bildiğim kadarıyla sürekli dörtçeker araçta mekanik sistem var, yani akslar arasında değil aynı aks içinde güç aktarımı oluyor. Akıllı dörtçekerde gücü akslar arasında dağıtıyor. Elektronik bir beyin vasıtasıyla yapıldığı için gecikme süresi ve sürekli dörtçekerlere göre arazi koşullarına uyumluluk bakımından daha tercih edilmeyen bir durum. Tabi sürekli dörtçeker tüketimi daha yüksek, bakım maliyeti daha yüksek, genellikle şanzımanları ve aktarım organlarının ömrü uzun olsada maliyetli oluyor. 1 Yorum bağlantısı
Tahir Ak 20 Ocak 2020 Paylaş 20 Ocak 2020 4 çeker araç alma planım var orta vadede. Almadan önce diagonal testlere bakıp alırım. Deli gibi youtube de izlemediğim diagonal test kalmadı her 4 çeker aynı değil malesef. misal tek teker yolu tutarken o tekere yeterli torku aktarabilirse o araç candır benim için. Akıllı veya akılsız 4 çeker bakmadan önce performans için ilk bakılacak şey bence bu. Onun dışında Servet abi tüm awd ler haldex demişti yazılımsal tork aktarma farklılıkları oluyor. En iyileri ise ise x modlu subaru lar ve xdrive BMW diye biliyorum 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Ocak 2020 Paylaş 20 Ocak 2020 X drive bile 3 ayrı tip, marka modele göre dğişir cevap. Ama sürekli 4 çeker ise mekanik tir, akıllı olmaz. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 20 Ocak 2020 Paylaş 20 Ocak 2020 şu ana kadar quadradrive quadratrack selectrac aktarmalı jeep ler ile, sınırlı kaydırmalı defransiyeli olan pathfinder ile kişisel deneyimim var. karda ve diagonal şekilde geçilen yerlerde tiguanın haldexi gibisi yok... 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 20 Ocak 2020 Paylaş 20 Ocak 2020 Lr1 sürekli dört çeker. Lr2 ihtiyaca göre arkaya güç aktarır Audi mercedes ihtiyaca göre öne veya arkaya gücü aktarır. Amerikan araçları aradan öne güç aktarır. Subaru sürekli dört çekerdir ancak çapraz çekimi vardır. Hepsinin kendine göre artısı eksisi vardır. Haldex olan araçlar bir süre güç aktarır sonrasında haldex ilgili hattın zorlanması ile devreden çıkarır. Bunun yanında daha ekonomik sürüş sunar. Bir sürü kriter var yazmakla bitmez 4x4 sistemlerini 5 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 20 Ocak 2020 Paylaş 20 Ocak 2020 Nissanın r34 teki sistem nasıl dörtçeker? 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Ocak 2020 Paylaş 20 Ocak 2020 Qashqai akıllı.. Kilit mod var.. Kilitlediğin zaman 80 km hıza kadar dört çeker. Onun haricinde, sürekli iki çeker veya veya akıllı dört çeker.. Anladığım kadarıyla focusa yapacak bir şey kalmadı.. Sırada bu mu var.. ? 1 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 20 Ocak 2020 Paylaş 20 Ocak 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: Qashqai akıllı.. Kilit mod var.. Kilitlediğin zaman 810 km hıza kadar dört çeker. Tek rakibin THY 810 km hız🤔 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Ocak 2020 Paylaş 20 Ocak 2020 Tek rakibin THY 810 km hız[emoji848]Haha. [emoji23] Düzelttim. 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 20 Ocak 2020 Paylaş 20 Ocak 2020 Mekanik kol kilitli yada sınırlı difransiyel ne ise işte. olay bence bu karnı yere oturmadikca her yere gidiyom ben liberty ile. Sadece önlerde de kilit sınır olsa dediğim bı iki an oldu onuda iki ileri bir geri ile hallettim. 2 Yorum bağlantısı
Ali Gök 21 Ocak 2020 Paylaş 21 Ocak 2020 (düzenlendi) Dogan Arsiray yazdı: kj ile gidemedigim yer yoktu. valla benimde yoktu çok iyi araba 21 Ocak 2020 tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 21 Ocak 2020 Yazar Paylaş 21 Ocak 2020 şimdi ben 4-5 araç arasında kararsız kaldım amaç ciddi offroad değil bagajı biraz geniş biraz yüksek donanımlı olsun performansta olsun istiyorum performans içinde ufak tefek upgreadlerle motorunda önü açık olsun istiyorum şöyle ki mesela 2.0 dizel 4 çeker manuel 300-350 hp 500-550nm tork bandında bir kuga insanın içini gıcıklıyor veya tıguan veya bir a3 1-)ford kuga mk 1 2.0 dizel manuel 140 hp 2-)ford kuga mk 2 2.0 dizel otomatik 163 hp 3 -)wolkswagen tıguan 2010-2011 2.0 dizel 140 hp mauel 4-)Audi a3 quatro 2.0 tdi 140 hp manuel 5-)Audi a4 quatro 2.0 tdi 140 hp manuel Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Ocak 2020 Paylaş 21 Ocak 2020 Kuga dizel 4x4 tavsiye ederim. Çatara patara yürüyor arazide 1 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 21 Ocak 2020 Yazar Paylaş 21 Ocak 2020 Servet Aydın yazdı: Kuga dizel 4x4 tavsiye ederim. Çatara patara yürüyor arazide bu mk1 aklımda ilk sırada zaten abi motor şanzıman başarılı yakıt üzmez donanım var ağırlık için tam kesin bir sonuca ulaşamadım ... yada alıyım hasar kayıtlı focus sw yapıyım şöyle 4 çeker 2.0 dizel swap https://youtu.be/walZYxGtS2Q Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Ocak 2020 Paylaş 21 Ocak 2020 Serkan Karakoca yazdı: bu mk1 aklımda ilk sırada zaten abi motor şanzıman başarılı yakıt üzmez donanım var ağırlık için tam kesin bir sonuca ulaşamadım ... yada alıyım hasar kayıtlı focus sw yapıyım şöyle 4 çeker 2.0 dizel swap https://youtu.be/walZYxGtS2Q El freni ile bir yere kadar değil mi.. 4x4 şart 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 21 Ocak 2020 Paylaş 21 Ocak 2020 ufak upgrade ile 2.0 dizel motor nasıl 350 hp olacakki? arabanın yarısı kadar para dökmek lazım. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 21 Ocak 2020 Yazar Paylaş 21 Ocak 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: El freni ile bir yere kadar değil mi.. 4x4 şart kesinlikle abi tutunmak önemli güç olmuş tutunamışsın altlarda sarması pek iyi olmuyor:) ama 4x4 olsa ip gibi asfaltı az kazıyıp uzarsın Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 21 Ocak 2020 Paylaş 21 Ocak 2020 (düzenlendi) Serkan Karakoca yazdı: şimdi ben 4-5 araç arasında kararsız kaldım amaç ciddi offroad değil bagajı biraz geniş biraz yüksek donanımlı olsun performansta olsun istiyorum performans içinde ufak tefek upgreadlerle motorunda önü açık olsun istiyorum şöyle ki mesela 2.0 dizel 4 çeker manuel 300-350 hp 500-550nm tork bandında bir kuga insanın içini gıcıklıyor veya tıguan veya bir a3 1-)ford kuga mk 1 2.0 dizel manuel 140 hp 2-)ford kuga mk 2 2.0 dizel otomatik 163 hp 3 -)wolkswagen tıguan 2010-2011 2.0 dizel 140 hp mauel 4-)Audi a3 quatro 2.0 tdi 140 hp manuel 5-)Audi a4 quatro 2.0 tdi 140 hp manuel VAG dizel ve dsg? bizim usta bunu beğendi. selamı var. 21 Ocak 2020 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi 1 3 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 21 Ocak 2020 Yazar Paylaş 21 Ocak 2020 Dogan Arsiray yazdı: ufak upgrade ile 2.0 dizel motor nasıl 350 hp olacakki? arabanın yarısı kadar para dökmek lazım. yok yav ne yaptın o iş big turbo big intercooler güzel bir egzos sistemi big enjektör methanol ve güzel bir yazılıma bakar:) motor içi sağlam dizelin herşey çok kaliteli olmak şartıyla 15 bin gider... Dogan Arsiray yazdı: VAG dizel ve dsg? bizim usta bunu beğendi. selamı va vag dizel ve manuel farkındaysan listedekiler dsg yede yazılım atılıyor bu arada 7 ileri olanları leon ve golfte tdı olarak 215 hp lere sorunsuz dayanıyor Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 21 Ocak 2020 Paylaş 21 Ocak 2020 arkaya birde sparco stickeri +5 hp :) Yorum bağlantısı
Tahir Ak 21 Ocak 2020 Paylaş 21 Ocak 2020 X drive bile 3 ayrı tip, marka modele göre dğişir cevap. Ama sürekli 4 çeker ise mekanik tir, akıllı olmaz.Evet suv olmayan araçları için daha agresif olmayan yol tutuş odaklı awd sistemleri var subarunun yani forester ile legacy aynı özellik awd kullanmıyor Kuga dizel 4x4 tavsiye ederim. Çatara patara yürüyor arazide Hocam kuga mı tiguan mı? Son kasalar düşünülürse. Yani tek tekere yüksek güç aktarabilen sizce hangisidir Yorum bağlantısı
Recommended Posts