Mustafa Karahan 21 Ocak 2020 Paylaş 21 Ocak 2020 Merhaba, araç LPG ye sabahları kendisi geçiş yaparken hafif bir silkelenme yapıyor. Ama eğer kendim düğmeyi kapatıp belli müddet sonra LPGyi Düğmeden tekrar açtığım zaman ise silkelenme olmuyor. (öyle aman aman ısınsın diye beklemiyorum) Normalde sistemin otomatik yaptığını ben elle yapıyorum niye böyle bir fark oluyor? Sorun ne olabilir? Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 22 Ocak 2020 Yazar Paylaş 22 Ocak 2020 Araç yürürken geçtiğinde hiç fark etmiyorum ama durur vaziyette geçince fark ediliyor Metin Akbal yazdı: Sicaklik ayari dusuk olabilir. Yorum bağlantısı
Adem Güler 22 Ocak 2020 Paylaş 22 Ocak 2020 Siz bastığınızda otomatik ayara göre daha sıcaktır motor. Olması gereken sıcaklık da bile hafif bi salının oluyor 1 sn lik. Hiç olmasın istenirse sıcaklık ayarı artırılabilir. Enjektör hortumları uzunluğu diyeceğim ama o halükârda yapması lâzım geçiyorum. Sıcaklık 👍 Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 22 Ocak 2020 Yazar Paylaş 22 Ocak 2020 Adem Güler yazdı: Enjektör hortumları uzunluğu diyeceğim Sıcaklık 👍 Enjektör hortumları nın uzunluğu kısa. Hatta ben sonradan kısalttırdım. Enjektör hortumundan yapar mı? Belki dediğiniz gibi bir kaç derece sıcak olabilir. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Ocak 2020 Paylaş 22 Ocak 2020 Geçiş sıcaklığı düşüktür. 5 derece artırın bi uğradığınızda.. Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 22 Ocak 2020 Yazar Paylaş 22 Ocak 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: Geçiş sıcaklığı düşüktür. 5 derece artırın bi uğradığınızda.. Deneyelim bakalım. Enjektör hortumları uzunluğu etkili olur mu peki Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Ocak 2020 Paylaş 22 Ocak 2020 Mustafa Karaca yazdı: Deneyelim bakalım. Enjektör hortumları uzunluğu etkili olur mu peki Orantısız ise sorun olur.. Ancak hepsi aynı boy ve kısa ise, daha iyidir. Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 22 Ocak 2020 Yazar Paylaş 22 Ocak 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: Orantısız ise sorun olur.. Ancak hepsi aynı boy ve kısa ise, daha iyidir. Hepsi aynı boy değil ama yakın diyebilirim. Kısa sayılır olabildiğince 😊 Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 24 Ocak 2020 Yazar Paylaş 24 Ocak 2020 Eski ayarı 30muş. Şimdi 40 derece olarak ayarlandı aynı şekilde yine ilk geçişte sarsıntılı geçiyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 25 Ocak 2020 Yazar Paylaş 25 Ocak 2020 Metin Akbal yazdı: Basinc dusuk olabilir mi? Ayarlanabilir bir ayar mı yoksa regülatörfen kaynaklı arıza mıdır Yorum bağlantısı
Metin Akbal 25 Ocak 2020 Paylaş 25 Ocak 2020 Ayarlanabilir bir ayar mı yoksa regülatörfen kaynaklı arıza mıdır Ayardandir. Veya nozulla alakalida olabilir. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 25 Ocak 2020 Paylaş 25 Ocak 2020 40’da da sarsıntılı geçebilir. Sıcak motorda Aracı stop edip 10 dk sonra çalıştırınca kendi geçtiğinde çok az sarsıntı ile geçer mesela. Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 26 Ocak 2020 Yazar Paylaş 26 Ocak 2020 Metin Akbal yazdı: Mustafa Karaca yazdı: Ayarlanabilir bir ayar mı yoksa regülatörfen kaynaklı arıza mıdır Ayardandir. Veya nozulla alakalida olabilir. Ustaya götürdüğüm de bu sarsıntı normal demişti. Ama eskiden prins kit kullanmıştım hiçbir zaman sarsıntılı geçmiyordu. Yani ayarları yapıldı. Ama nozula bakılmadı. Tansu Kalafatoğlu yazdı: 40’da da sarsıntılı geçebilir. Sıcak motorda Aracı stop edip 10 dk sonra çalıştırınca kendi geçtiğinde çok az sarsıntı ile geçer mesela. Sizce normal mi hafif sarsıntılı olması? Daha önce prins kullandım hiç sarsıntı yoktu Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 26 Ocak 2020 Paylaş 26 Ocak 2020 Mustafa Karaca yazdı: Ustaya götürdüğüm de bu sarsıntı normal demişti. Ama eskiden prins kit kullanmıştım hiçbir zaman sarsıntılı geçmiyordu. Yani ayarları yapıldı. Ama nozula bakılmadı. Sizce normal mi hafif sarsıntılı olması? Daha önce prins kullandım hiç sarsıntı yoktu Eğer sıcak motorda marş yapıp kendiliğinden geçişte sarsıntı olmuyorsa bahsettiğiniz şeyin sebebi “gaza geçme sıcaklığı”dır. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 26 Ocak 2020 Paylaş 26 Ocak 2020 40’da da sarsıntılı geçebilir. Sıcak motorda Aracı stop edip 10 dk sonra çalıştırınca kendi geçtiğinde çok az sarsıntı ile geçer mesela. Sarsintinin boyutu onemli. Arabayi kerkiyorsa bence normal degil ustad. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 26 Ocak 2020 Paylaş 26 Ocak 2020 Metin Akbal yazdı: Tansu Kalafatoğlu yazdı: 40’da da sarsıntılı geçebilir. Sıcak motorda Aracı stop edip 10 dk sonra çalıştırınca kendi geçtiğinde çok az sarsıntı ile geçer mesela. Sarsintinin boyutu onemli. Arabayi kerkiyorsa bence normal degil ustad. Sanmıyorum öyle olduğunu. Birkaç kere titreme ile geçiyordur bence. Aşırı bir şey varsa arkadaş söyler ama sanki geçiş sıcaklığıyla ilgili. Ha sıcaklık aktarmada regülatörde problem de olabilir tabi. Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 27 Ocak 2020 Yazar Paylaş 27 Ocak 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Eğer sıcak motorda marş yapıp kendiliğinden geçişte sarsıntı olmuyorsa bahsettiğiniz şeyin sebebi “gaza geçme sıcaklığı”dır. Gaza geçiş sıcaklığı yükseltildi 40 yapıldı. Hafif bir sarsıntı var. Öyle aman aman değil ama önceki araçlarımda hiç hissetmezdim. Metin Akbal yazdı: Tansu Kalafatoğlu yazdı: 40’da da sarsıntılı geçebilir. Sıcak motorda Aracı stop edip 10 dk sonra çalıştırınca kendi geçtiğinde çok az sarsıntı ile geçer mesela. Sarsintinin boyutu onemli. Arabayi kerkiyorsa bence normal degil ustad. Hafif bir sarsıntı. Devir saati çok az düşüp çıkıyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts