Armağan Pekatik 2 Şubat 2020 Paylaş 2 Şubat 2020 Merhaba Bildiğiniz gibi 2000 model roland garloss sabiyim. Aracımda şu sorunlar var: 1) Sol arka kapı kilidi bazen temassızlık yapıyor ve merkezi kilit çalışmıyor. Kilidin tamiri mümkün değil mi? Yenisini alacaksın 500 lira civarı ya da sensörü devre dışı bırakacağız dediler 2) Aracım bazen içine su alıyor. 1 hafta yattı. Sonra 4 aya basma yerinde de su birikmişti. Kapı içlerinden sızıyor sanki. Tavan, konsol kuru ama ön büyük cam içi ıslaktı. 3) Bagaj kapağı tangırtı yapıyor giderken. Kilit menteşesini ileri geri taşıdım sonuç değişmedi 4) cam tavan çatlak. Çıkma ya da yeni bulamadım. Bir engel değil ama olsun. Kocaeli / adapazarında bir yer var mı önereceğiniz. Sapancadayım Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 2 Şubat 2020 Paylaş 2 Şubat 2020 1) Bazen olduğuna göre soketlerinde temassızlık olabilir, sökülüp kablo ve soketlere bakmak lazım. 2) İlk şüpheli yer sileceklerin olduğu kısımda su giderleri vardır, bunların tıkalı olup olmadığını kontrol ettirin. Söktürün silecekleri ve ızgarayı hortumla su verin oradan çamurluk davlumbazlarının oradan akması lazım, akmaz ise içeriye sağ önden yolcu ayak kısımından girer. 3) Kilitten değilde, camdan olabilir, bunu görmeden yorum yapmak zor. 4) Cam firmalarıyla iletişime geçin, duracam, olimpia vs vs. Birinde bulursunuz bence, en kötü durumda parça numarasını öğrenip getirtebilirsiniz. Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik 3 Şubat 2020 Yazar Paylaş 3 Şubat 2020 Ü.Emre Kartal yazdı: 1) Bazen olduğuna göre soketlerinde temassızlık olabilir, sökülüp kablo ve soketlere bakmak lazım. 2) İlk şüpheli yer sileceklerin olduğu kısımda su giderleri vardır, bunların tıkalı olup olmadığını kontrol ettirin. Söktürün silecekleri ve ızgarayı hortumla su verin oradan çamurluk davlumbazlarının oradan akması lazım, akmaz ise içeriye sağ önden yolcu ayak kısımından girer. 3) Kilitten değilde, camdan olabilir, bunu görmeden yorum yapmak zor. 4) Cam firmalarıyla iletişime geçin, duracam, olimpia vs vs. Birinde bulursunuz bence, en kötü durumda parça numarasını öğrenip getirtebilirsiniz. 1) kapıyı bastırınca hep çalışıyor. Kilit mekanizmasında sorun 2) giderlerde tıkanıklık yok hortumla tek tek kontrol ettim. Kırağı ya da kar suyu alıyor. Bir de plastik paspaslar nem yapıyor olabilir mi? Dün kuruttum Güneşte. Gece branda vardı gene taban halısı ile plastik havuz paspas arası ıslanmış 4) pejo astronomik bir fiyat istiyor. Bir kaç firma ile görüştüm dalgalanma olur fln dedi. Anlamadım Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 3 Şubat 2020 Paylaş 3 Şubat 2020 (düzenlendi) 1- 2 ay 206 kullandım. Kapı kilidi sorunu maalesef kronik. yurtdışından kilit mekanizması alabilirsiniz. Kendinize güveniyorsanız tamir etmeye çalışın . En doğru çözüm kilidi yenilemek veya o kapının kilidini iptal edebiliyorsanız etmek. Sizde biliyorsunuz ki bir kapı kilitlenmeyince diğer kapıları da otomatik açıyor. 3 - Bagaj kapağı fitillerine bir bakın gerekiyorsa değiştirin veya eskilerini sertleştirmek için içine serum hortumu filan koymayı deneyebilirsiniz. 3 Şubat 2020 tarihinde Erhan Doruk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik 25 Mart 2020 Yazar Paylaş 25 Mart 2020 (düzenlendi) Kilit sorunu cozuldu Su sorunu kronik kapi ic izalasyon malzemelerinden oluyormus. Yenisini yaptirdim. Cam tavan duruyor Rolanti motoru degisti. Rolantide tekleme vardi. Maf sensoru de dogru okumuyor sanki ama idare eder. Gaz kelebegi temizlendi Simdi ki sorun arac durdugu yerde aku bitiriyor. Sarj oluyor ve bitiriyor. Sanirim kacak var ama nerede Hayir bu kadar cok islem yapildi tas catlasin 500 lira harcamisimdir Eski araba hic bana gore bir sey degilmis 25 Mart 2020 tarihinde Armağan Pekatik tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 25 Mart 2020 Paylaş 25 Mart 2020 Armağan Pekatik yazdı: Simdi ki sorun arac durdugu yerde aku bitiriyor. Sarj oluyor ve bitiriyor. Sanirim kacak var ama nerede Bunu yapmanın tek yolu, sigorta kutusundan tek tek sigortaları çekip arada avometre ile akü üstünden çekilen akımı kontrol etmekte. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 26 Mart 2020 Paylaş 26 Mart 2020 Akü bitmesi inşallah ECU dan değildir. Bir önceki focus aracımda Ecu da arıza vardı. Sürekli akü bitiyordu. Servis tek çözümün ecu değişimi olduğunu söylemişti. Sorun böyle olunca kiralama şirketi aracı yaptırmayıp iade almıştı. Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik 29 Haziran 2021 Yazar Paylaş 29 Haziran 2021 (düzenlendi) Akü bitmesi aküdenmiş yeni bir akü daha aldık sorun çözüldü. Baya bir uğraştırdı çünkü aküyü sıfır almıştık. iç kalorifer radyoturu su kaçırıyormuş. İçerisinin sürekli nem ve buhar olma sebebi oymuş. Onu da hallettik. Tüm takım değişti. Borular, radyatör, vana, conta vs. klima gazı bitmiş pervanesi bozulmuş o da hallettik. Vites, şanzıman takozları eskimiş. Halatlar yıpranmış. O da halloldu. yağ, su ıvır zıvıe bakımları yapıldı termostat değişti çünkü hararet 70 den yukarı çıkmıyordu. Kısmen halloldu. Kararlı bir şekilde 90 da durmuyor. Genelde 70. Nadiren 90. Arada fan fln açıyor. Çözemeyen klasik usta cevabı “beyindendir” Tüm hepsi 2.500 lira tuttu 29 Haziran 2021 tarihinde Armağan Pekatik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts