İçeriğe Yönlendir

Autobild Büyük Lastik Testi (2020)


Evren Erakçora

Recommended Posts

Evren Erakçora

Yerli üretim Dayton çok kötü çıkmış, brisa ya yakışmamış.

Ebatlar büyüdükçe ucuz lastikler daha fazla çuvallamiş gibi. Küçük ebatlarda bu kadar fark olmuyor.

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu

Mondinin üstündeki continental conti sport 5 pahalı olsada bir yenisi olan sport 6 4. olmuş. 235/50 r17 ölçüsü olmayan nokian wetproof 2. Olmuş belki benim lastikler eskiyinceye kadar benim ölçü çıkar.

Yorum bağlantısı
Koray Demir
Evren Erakçora yazdı:

Yerli üretim Dayton çok kötü çıkmış, brisa ya yakışmamış.

Esnaf taş mı yesin Bridgestone ile aynı fabrika diye pazarlayacak.

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Esnaf taş mı yesin Bridgestone ile aynı fabrika diye pazarlayacak.
O da doğru, test arabası da porşe midir nedir, 32 metrede duruyor. Hem araba hem lastikler süper.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erkan Işık
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

nexen e bir haller olmuş bravo

Çaglar abi nexen in kanada ve amerıka pazarı ıcın roadstone  diye markası var michelinleri söküp takdım yol sesi vs yok tutunma on numara fiyat 3-1 oranda , transporterde nexen takılı yazlık modelı tutunma vs hersey ıyı tek eksık cabuk bıtıyo ama kışlıkları var bıtıremedım ama yazlık model hızlı yıprandı

tarihinde Erkan Işık tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Öngür

güzel paylaşım ama pek inandırıcı gelmedi

p zero nun Apollo  gibi Sava gibi Kleber gibi lastiklerden geri kalması neredeyse imkansız . F1 e tek lastik yapan firma pirelli, bu işte biraz cık milliyetçilik girmiş gibi testi yapanlar almanlar :)  

Yorum bağlantısı
Koray Demir
Murat Öngür yazdı:

güzel paylaşım ama pek inandırıcı gelmedi

p zero nun Apollo  gibi Sava gibi Kleber gibi lastiklerden geri kalması neredeyse imkansız . F1 e tek lastik yapan firma pirelli, bu işte biraz cık milliyetçilik girmiş gibi testi yapanlar almanlar :)  

İlk 5’te 1 tane Alman var o da 4. gelmiş. Diğerleri sırayla Fransa, Finlandiya, Japonya ve Kore. Ben de Goodyear Eagle F1 Asm 5’e şaşırdım mesela mükemmelin ötesinde çok çok iyi bir lastik.

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Normalde ıslak frenlemede mesafe uzamaz mı, maşallah en iyi kuru frenleme 32,1 m iken ıslakta en iyi frenleme 28,7 m olmuş. 

 

Ayrıca bu testlerin 20.000 km sonra aynı lastikte tekrarlanmasını çok isterdim. Kim ne duruma gelirdi çok ediyorum. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Servet Aydın yazdı:

Kleber bi ilerlmedi kaldı yerinde

adamlar bfgoodrich in urbanterrain modelini daha pahalıya satıyorlardı. ilerlemişler işte daha ne.

Mahmut Yıldız yazdı:

Normalde ıslak frenlemede mesafe uzamaz mı, maşallah en iyi kuru frenleme 32,1 m iken ıslakta en iyi frenleme 28,7 m olmuş. 

 

Ayrıca bu testlerin 20.000 km sonra aynı lastikte tekrarlanmasını çok isterdim. Kim ne duruma gelirdi çok ediyorum. 

km değilde zaman önemli bence. kumho filan gibi kötü lastikler en çok zamandan etkileniyorlar. pahalı lastiklerin ise ömrü daha uzun bu anlamda. yoksa dişleri eksiksiz yeni görünüşlü kumho vs cayırcayır kaymazdı iki sene sonra. o halde bence, çok yol yapıyorsam orta karar lastiği t aakr geçerim. 2 sene sonunda 40 bin km olunca atarım çöpe. zaten işe yaramayacaktı çünkü. yok araba yatacaksa 5 sene aynı lastik ile 20 bin km yapacaksam premium lastik alırdım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

satarsın kolayca bence. urban yerine yokohama geolander almanı tavsiye ederim. her yere gider ve çok da sessiz bir lastiktir. 5 sene ömrü var net. 100 bin km belki.  GO12 yada Go15. Go12 daha eski ama daha iyi kış performansı var buz üzerinde. çapraz kesikleri de var çünkü.

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
Dogan Arsiray yazdı:

adamlar bfgoodrich in urbanterrain modelini daha pahalıya satıyorlardı. ilerlemişler işte daha ne.

km değilde zaman önemli bence. kumho filan gibi kötü lastikler en çok zamandan etkileniyorlar. pahalı lastiklerin ise ömrü daha uzun bu anlamda. yoksa dişleri eksiksiz yeni görünüşlü kumho vs cayırcayır kaymazdı iki sene sonra. o halde bence, çok yol yapıyorsam orta karar lastiği t aakr geçerim. 2 sene sonunda 40 bin km olunca atarım çöpe. zaten işe yaramayacaktı çünkü. yok araba yatacaksa 5 sene aynı lastik ile 20 bin km yapacaksam premium lastik alırdım.

Aslında bir süre kullanılmış lastik demek istemiştim. Çünkü bence de sıfırken çok iyi olan lastik 2 yıl içinde bambaşka olabiliyor. 

Yorum bağlantısı
Murat Öngür
Koray Demir yazdı:

İlk 5’te 1 tane Alman var o da 4. gelmiş. Diğerleri sırayla Fransa, Finlandiya, Japonya ve Kore. Ben de Goodyear Eagle F1 Asm 5’e şaşırdım mesela mükemmelin ötesinde çok çok iyi bir lastik.

e işin içinde büyük rekabet var listedeki michelin ile continantel pirelli en çok satan üreten lastıkler 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Servet Aydın yazdı:

Urban almayı kafaya koydum da üstündeki ko2leri ne yapcam bilemedim

17 ise düşünebilirim :D

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
satarsın kolayca bence. urban yerine yokohama geolander almanı tavsiye ederim. her yere gider ve çok da sessiz bir lastiktir. 5 sene ömrü var net. 100 bin km belki.  GO12 yada Go15. Go12 daha eski ama daha iyi kış performansı var buz üzerinde. çapraz kesikleri de var çünkü.

Bulsana müşteri
17 ise düşünebilirim [emoji3]

Ay cnm yaa. Hankı motör çevirebilecek onu
Yorum bağlantısı
Ali Gök
Servet Aydın yazdı:

Bulsana müşteri

ben alırım opele arazi lastiği arıyordum. 

Yorum bağlantısı
Celal Aydın

17 inç ve üzeri GY Eagle Asimetrik ya da Pilot Sport Michelin almalı.

Pilot Sport kullandım, çok iyiydi.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...