Köksal Yılmaz 29 Şubat 2020 Paylaş 29 Şubat 2020 Ahmet İhsan Akşen yazdı: Park yerinde girememişti komşu Lancia delta ile, ben tek hamle ile girmiştim kar dolu yere o benim çıktığım temiz yere sokmak için kürek falan Lastik önünü temizliyordu 3 sene önce İstanbul'dayken ESP yi kapattım demişti sorduğumda, o da sen nasıl girdin diye bana sormuştu bende Nokian komşuda Petlas vardı ikiside kışlık. Esp kapansa da antipatinaj kapanmamış olabilir. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 29 Şubat 2020 Paylaş 29 Şubat 2020 Çağlar Bayur yazdı: integrale? Yok abi, Fiat Bravo bin lüks kardeşi olan Olabilir Köksal bey, elde kürek yerde paspas kaktira kaktira soktular benim fotoğrafta görülen çıktığım yere 1 Yorum bağlantısı
Erman Uzun 29 Şubat 2020 Paylaş 29 Şubat 2020 2.0 motor Duster olsa iyi yoksa düşük motor çokta arazi de tad vermez kanaatindeyim yukardaki Çotanak off-road videosunu izledim en düşük motor Duster da son nefesle de olsa görevleri yerine getiriyor ancak yinede 2.0 motor altı doga aracı pek hoş değil Yorum bağlantısı
Servet Aydın 29 Şubat 2020 Paylaş 29 Şubat 2020 Çotanak videoları genelde 1500m gibi rakımı olan yerlerde. 110 dci zaten oluyor 90. Elektronik vgt olmadığı için ciddi verim kaybı oluyor ancak 1.vites çok zalım dastırın. Yazılım ile 2.0 dizelin tadını verir Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Şubat 2020 Paylaş 29 Şubat 2020 ben discovery alayim lutfen madem herkes 1.5 ci burada... iyyyy (:(:(: 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 29 Şubat 2020 Paylaş 29 Şubat 2020 Erman Uzun yazdı: 2.0 motor Duster olsa iyi yoksa düşük motor çokta arazi de tad vermez kanaatindeyim yukardaki Çotanak off-road videosunu izledim en düşük motor Duster da son nefesle de olsa görevleri yerine getiriyor ancak yinede 2.0 motor altı doga aracı pek hoş değil Tamamen yanlış bilgi. Çoğu kez güç değil pilotaj ve devir şanzıman önde. 2 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 1 Mart 2020 Paylaş 1 Mart 2020 Çağlar Bayur yazdı: Ordu-tokat... duster tam yakışanı O yol da ust limit keyifli ama gumushane giresun arasi bambaska..(kurtün yolu) Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 1 Mart 2020 Paylaş 1 Mart 2020 Aytac Sakal yazdı: 2018 yılında Ordu Tokat arası dağ yollarında 4X2 DCİ Duster kullandım , o günden sonra Duster olan önyargım tamamen değişti. Henüz Land kullanmak nasip olmadı kıyas yapamam ama Duster gerçekten dağ taş yollarda mükemmel çekiyordu. şuan kullanıyorum, evet gayet güzel, sadece çamur kar görmesin çakılır kalır, ne akılsa basit bir esp iptal tuşu koymamşılar, tutunamadığı an çekiş bitiyor, kalıyor yerinde... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Mart 2020 Paylaş 1 Mart 2020 Ali Cihangiroğlu yazdı: ne akılsa basit bir esp iptal tuşu koymamşılar, 2 kablo bir şalter, el fren swichten yapılır basit Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 Mart 2020 Paylaş 1 Mart 2020 Ali Cihangiroğlu yazdı: ne akılsa basit bir esp iptal tuşu koymamşılar Sigortasına on off anahtar koyuyorlar genelde. Tüm 4x2 kullnıcıları aynı soruyu soruyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Mart 2020 Paylaş 1 Mart 2020 Sani Gerşon yazdı: Sigortasına on off anahtar koyuyorlar genelde. Tüm 4x2 kullnıcıları aynı soruyu soruyor hemen sigorta kutusu mıncıklanmazki şase kablosu daha iyidir Yorum bağlantısı
Aytac Sakal 1 Mart 2020 Paylaş 1 Mart 2020 (düzenlendi) Ali Cihangiroğlu yazdı: şuan kullanıyorum, evet gayet güzel, sadece çamur kar görmesin çakılır kalır, ne akılsa basit bir esp iptal tuşu koymamşılar, tutunamadığı an çekiş bitiyor, kalıyor yerinde... Captur dada ESP iptal tuşu yok karda sıkıntı. Bu üniteden röle yada buton yardımı ile çalışma yapılabilir... https://urun.n11.com/oem-yedek-parca/x-abs-esp-beyni-dacia-duster-P412481145?gclid=EAIaIQobChMIv7fcrt755wIVQuDtCh0x1gIBEAYYASABEgK-tPD_BwE&gclsrc=aw.ds 1 Mart 2020 tarihinde Aytac Sakal tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts