İçeriğe Yönlendir

Hız Limiti Etiketi


Ali Darbaz

Recommended Posts

Ali Darbaz
Metin Akbal yazdı:

Soyle birsey yaptir "Arabada hipermiler var"

 

Kaç kişi bilecek hiperci ne olduğunu 

 

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Ali Darbaz yazdı:

 

Kaç kişi bilecek hiperci ne olduğunu 

 

 

1 milyon kilometreye gelmiş bir arabaya sahip olmak istermiydin ? Milyon yapıp markaya başvuran sürücülere herhangi bir ödül veriyorlarmı ? 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

“Sakin kullan az tüket” Göktürk hocamın sticker.

Bu tırlardakiler yurt dışında zorunlu galiba gümrüklerde yapıştırılıyor diye düşünüyorum.

Hızlı bir yolda yavaş gitmek ciddi kaza sebebi. Onun dışında hem yakıtı düşürüyor, hem yorgunluğu düşürüyor.

Yol boş iken kafana göre git ama sıkışık trafikte düzene uy. 110 ile akan trafikte 90 ciddi risk.


Yazıcın yok mu, normal kağıda yazıp içten yapıştır arka cama ve tepkileri gözle bakalım.

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Mehmet Ozyurek yazdı:

Yazıcın yok mu, normal kağıda yazıp içten yapıştır arka cama ve tepkileri gözle bakalım.

70~80 giden araçta o yazıları kimsenin okuma ihtimali yok arkadan gelende hypermilci değilse.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Mehmet Ozyurek yazdı:

“Sakin kullan az tüket” Göktürk hocamın sticker.
 

 

Metin Uzunoğlu yazdı:

70~80 giden araçta o yazıları kimsenin okuma ihtimali yok arkadan gelende hypermilci değilse.

 

Değerli abilerim. 

Ben öyle bir araba sürüyorumki, kimse benim arkamda mağdur olmaz, hızlı olan rahat sollar, inanın korna çalanım yok. Hypermiler adamın ayna kontrolüm müthişdir. 

 

Arkadan hızlı araba geliyorsa, adam beni sollasın diye kendimi hazırlarım. Öndeki yandaki araba veya arkamdaki arabanın pozisyonuna bakar, hızlı gelen adamın gireceği alanı açarım. 

 

Beni yolda giderken görmeniz gerekir. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ebrar Tüfek yazdı:

 

1 milyon kilometreye gelmiş bir arabaya sahip olmak istermiydin ? Milyon yapıp markaya başvuran sürücülere herhangi bir ödül veriyorlarmı ? 

 

Ben kaynakları sınırlı, üçün beşin hesabını yapan bir aile babasıyım. Yaptığım her harcama tüm aileyi etkiler. Hybrid bir toyota alırsam ne ile karşılaşıcağımı bilmiyorum. En az bir set batarya parası kadar + bakiyede olmam lazım. Uzun dönemli borçlanmalara giremiyorum. Aksine kızın okul masraflarına başlamak için şimdiden birikim yapmaya çalışıyorum. 

Yani anlıyacağın nakit dar boğazına düşüp ailenin yaşam kalitesini etkileyecek kararlardan uzak duruyorum. 

 

Chevrolet Cruze bile benim için büyük bir risk idi . Fakat finansal olarak cruze için kaynaklarımız vardı. (Emekli maaşı + Kardeşimin maaşı+ ev kirası gibi ) İşte o zaman kendimi biz bu arabayı alırız düşüncesiyle hareket edebildim. 

 

Şu an ise İ10 bir ara neredeye satılacaktı. Eşim iş bulması ve Korono virus nedeniyle i10 satılmaktan kurtuldu. Şu an ise elim ayağım oldu. Her gün işe gidip geliyorum. Çeteresini bildiğimden yolda kalmıyacağıma okadar eminimki, içim rahat yolculuk ediyorum. 

 

Ayrıca kasko , vergi, yakıt gibi bi haylı güzel avantajları var. 

 

Yani bu soruna cevabım hayır olur. Aynı şekilde yarisde şu an için riske girecek param yok :( 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Ali Darbaz yazdı:

 

Ben kaynakları sınırlı, üçün beşin hesabını yapan bir aile babasıyım. Yaptığım her harcama tüm aileyi etkiler. Hybrid bir toyota alırsam ne ile karşılaşıcağımı bilmiyorum. En az bir set batarya parası kadar + bakiyede olmam lazım. Uzun dönemli borçlanmalara giremiyorum. Aksine kızın okul masraflarına başlamak için şimdiden birikim yapmaya çalışıyorum. 

Yani anlıyacağın nakit dar boğazına düşüp ailenin yaşam kalitesini etkileyecek kararlardan uzak duruyorum. 

 

Chevrolet Cruze bile benim için büyük bir risk idi . Fakat finansal olarak cruze için kaynaklarımız vardı. (Emekli maaşı + Kardeşimin maaşı+ ev kirası gibi ) İşte o zaman kendimi biz bu arabayı alırız düşüncesiyle hareket edebildim. 

 

Şu an ise İ10 bir ara neredeye satılacaktı. Eşim iş bulması ve Korono virus nedeniyle i10 satılmaktan kurtuldu. Şu an ise elim ayağım oldu. Her gün işe gidip geliyorum. Çeteresini bildiğimden yolda kalmıyacağıma okadar eminimki, içim rahat yolculuk ediyorum. 

 

Ayrıca kasko , vergi, yakıt gibi bi haylı güzel avantajları var. 

 

Yani bu soruna cevabım hayır olur. Aynı şekilde yarisde şu an için riske girecek param yok :( 

 

Umarım bolluk bereket içinde yaşarsın, bir ara sıfır i10 kafaya koyunca dedim heralde 110 120 para ödeyebilir. Direk yarisi önerdim o yüzden.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ebrar Tüfek yazdı:

 

Umarım bolluk bereket içinde yaşarsın, bir ara sıfır i10 kafaya koyunca dedim heralde 110 120 para ödeyebilir. Direk yarisi önerdim o yüzden.

 

 

Ben elimdeki arabanın yenisinin neler getirdiğini görmek için test sürüşlerine gittim. Birazcıkda yutubede reyting yapmak için. Yutubeden bu ay 236 tl para kazandım. Onunlada arabama benzin aldım. 

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Ali Darbaz yazdı:

 

 

Ben elimdeki arabanın yenisinin neler getirdiğini görmek için test sürüşlerine gittim. Birazcıkda yutubede reyting yapmak için. Yutubeden bu ay 236 tl para kazandım. Onunlada arabama benzin aldım. 

 

Youtube dan para kazanmak için minimum takipçi limiti falan varmı ? Bende google ads da üyelik açıp youtube kanalımda aktif etmeyi denemiştim, o kadar video var toplam 50 bin izlenmem var. Ama para kazanma işini aktif edemedim.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ebrar Tüfek yazdı:

 

Youtube dan para kazanmak için minimum takipçi limiti falan varmı ? Bende google ads da üyelik açıp youtube kanalımda aktif etmeyi denemiştim, o kadar video var toplam 50 bin izlenmem var. Ama para kazanma işini aktif edemedim.

 

2000 abone ve 40000 izlenme olacak ayda .

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Mehmet Ozyurek yazdı:

Hızlı bir yolda yavaş gitmek ciddi kaza sebebi. Onun dışında hem yakıtı düşürüyor, hem yorgunluğu düşürüyor.

 

Katılmakla birlikte bunun bir optimumu var bence;

 

Örneğin 180'le gitmek yoruyor, 120-130 ile yorulmadan gidiyorsun ama 80-90 gitmeye kalkınca hem konsantrasyon dağılıyor, hem süre uzuyor, hem de arkadan gelen otobüs kamyonla uğraşmak zorunda kalıyorsun. Onun için bence otomobil sınıfındaki bir araç otoyolda 110 bandından aşağı düşmemeli, gerek de yok zaten. Bir çoğu sağdan gitmeyi de beceremiyor tırlarla uğraşmamak için, bu sefer arkasında kuyruk oluyor.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...