Fatih Eroglu 9 Mayıs 2020 Paylaş 9 Mayıs 2020 Merhaba arkadaşlar Ford fusion her iki farlarinda kılcal çatlaklar var , ben kendim 1500 ve 2000 zımpara ve pasta cila yaptım pek fazla işe yaramadı resimleri yükledim gece daha çok belli oluyor, far değişimi mı yoksa , usta ellerde düzelme ihtimali var mı?https://photos.app.goo.gl/ndjWUSW3UKapsNBZA Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Mayıs 2020 Paylaş 9 Mayıs 2020 2000 kum zımpara sonrası cila değil plastix kullanılır. Zımpara kafi gelmemiş ama Yorum bağlantısı
Fatih Eroglu 9 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 9 Mayıs 2020 Servet Aydın yazdı: 2000 kum zımpara sonrası cila değil plastix kullanılır. Zımpara kafi gelmemiş ama Plasix çizikleri giderirmi , önereceğiniz bir marka varmı? Daha önce hiç kullanmadım. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 10 Mayıs 2020 Paylaş 10 Mayıs 2020 Çizikle çatlağı ayırmak gerek. Çatlaksa yapacak hiç bir şey yok. İstediğin kadar zımpara yap Aynı sebepten stoplarımı sağ sol takım şeklinde değiştirdim. İncecik kılcal çatlaklar vardı. Hatta sizinkinden çok daha azdı. Stop far tamir edenler dahil bir çok kişiye de danıştım. Sonuç değişmedi. 2 Yorum bağlantısı
Fatih Eroglu 10 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 10 Mayıs 2020 Mustafa Arıkan yazdı: Çizikle çatlağı ayırmak gerek. Çatlaksa yapacak hiç bir şey yok. İstediğin kadar zımpara yap Aynı sebepten stoplarımı sağ sol takım şeklinde değiştirdim. İncecik kılcal çatlaklar vardı. Hatta sizinkinden çok daha azdı. Stop far tamir edenler dahil bir çok kişiye de danıştım. Sonuç değişmedi. Benimkiler de çatlak elle zımpara yaptım faydası olmuyor yalnız çatlağa tırnak girmiyor icerdenmi disardanmi anlayamadım Yorum bağlantısı
Umut Taşlı 10 Mayıs 2020 Paylaş 10 Mayıs 2020 çatlağa çare yok ama şunları bi deneyin derim, belki etkisi azalır. (500'ü atlamayın ama) Umut Taşlı yazdı: 500(şart değil)-800-1200-1500-2000-2500-3000 zımpara, sonrasında silikonsuz bir pasta ve meguiars plastx. bunların üzerine de uv koruması sağlayan bi boya koruma ürünü veya şeffaf film kaplama uzun ömürlülük getirecektir. son ikisi olmazsa açıkta park edili bir araçta bir yıl bile demeden sararma çok büyük ihtimalle tekrarlanır, söyleyeyim. 17-18 yıllık farda, boya koruma hariç sonuç: edit: zımparalama birbirine dik hareketlerle olarak yapılmalı; bi yukarı-aşağı, bi sağ-sol şeklinde. Yorum bağlantısı
Fatih Eroglu 10 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 10 Mayıs 2020 Umut Taşlı yazdı: çatlağa çare yok ama şunları bi deneyin derim, belki etkisi azalır. (500'ü atlamayın ama) Zımpara lar sulu zımpara mı , bazı sitelerde 600 800 kuru diğerleri sulu zımpara demişler. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 10 Mayıs 2020 Paylaş 10 Mayıs 2020 Fatih Eroglu yazdı: Benimkiler de çatlak elle zımpara yaptım faydası olmuyor yalnız çatlağa tırnak girmiyor icerdenmi disardanmi anlayamadım Kılcal olduğu için tırnak takılmaz. Dediğim gibi değişim tek çare. Yorum bağlantısı
Fatih Eroglu 10 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 10 Mayıs 2020 Mustafa Arıkan yazdı: Kılcal olduğu için tırnak takılmaz. Dediğim gibi değişim tek çare. Eğer düzelmez ise Orginalleri çok pahalı, ya çıkma yada yan sanayi düşünüyorum sizce hangisi? Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 10 Mayıs 2020 Paylaş 10 Mayıs 2020 Eski fusion aracımda da vardı, kayınbiraderin tavsiyesiyle antalya autoking servisine gittim bunlar sararma gibi düzelmez yapısal et kalınlık içindeki çatlak demişlerdi. Rahatsız ediyorsa değişmelisiniz. Temiz daha yeni bir araca ait Çıkma bulursanız olur ama eski ise olmaz. Bunlarda dar yükseklik ayar motoru far içinde sökülmesi zor onuda unutmayın. Yan sanayilerin içinde far ayar motoru yok. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Eroglu 10 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 10 Mayıs 2020 Metin Uzunoğlu yazdı: Eski fusion aracımda da vardı, kayınbiraderin tavsiyesiyle antalya autoking servisine gittim bunlar sararma gibi düzelmez yapısal et kalınlık içindeki çatlak demişlerdi. Rahatsız ediyorsa değişmelisiniz. Temiz daha yeni bir araca ait Çıkma bulursanız olur ama eski ise olmaz. Bunlarda dar yükseklik ayar motoru far içinde sökülmesi zor onuda unutmayın. Yan sanayilerin içinde far ayar motoru yok. Özellikle gece çok belli rahatsız edici, depo diye yan sanayi far var, orjinal motoru yan sanayi aldığımız fara takabilirmiyiz. Çıkmalara pek güvenemiyorum. Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 10 Mayıs 2020 Paylaş 10 Mayıs 2020 İşçiliğine güvendiğiniz elektrikçiniz varsa olur. Sol motor bozulmuştu fiesta farının motorunu buldum. Elektrikçim dedi kırılır açmayalım aç kırılacaksa sende kırılsın dedim. Açtı değiştik sıkıntı olmadı. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Mayıs 2020 Paylaş 10 Mayıs 2020 Aynen.. çatlağa benziyor bunlar.. Çok kurcalamayın. Kurcaladıkça kötü olur artık. Yorum bağlantısı
Fatih Eroglu 10 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 10 Mayıs 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: Aynen.. çatlağa benziyor bunlar.. Çok kurcalamayın. Kurcaladıkça kötü olur artık. Haklısın abi ugrastikca daha beter oluyor. Değişimden başka çare gözükmüyor. Yorum bağlantısı
Umut Taşlı 10 Mayıs 2020 Paylaş 10 Mayıs 2020 Fatih Eroglu yazdı: Zımpara lar sulu zımpara mı , bazı sitelerde 600 800 kuru diğerleri sulu zımpara demişler. sulu. Yorum bağlantısı
Fatih Eroglu 11 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 11 Mayıs 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: Aynen.. çatlağa benziyor bunlar.. Çok kurcalamayın. Kurcaladıkça kötü olur artık. Abi bugün iki tane orjinal far taktırdım başka çözüm yok dediler, abi yalnız farlar takıldıktan sonra yükseklik ayar düğmesini ayarladım ses gelmeye başladı, boşa dönen dişli sesi gibi bir kaç saniye sonra duruyor, bu ses normal mi, sonuçta sıfır farlar Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Mayıs 2020 Paylaş 11 Mayıs 2020 Sıfır far takılır. Far yükseklik ayarı en yukarı alınır ve farın sağ sol yukarı aşağı mekanik ayarları yapılır. Tak çalıştır olmaz farlar Yorum bağlantısı
Fatih Eroglu 11 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 11 Mayıs 2020 Servet Aydın yazdı: Sıfır far takılır. Far yükseklik ayarı en yukarı alınır ve farın sağ sol yukarı aşağı mekanik ayarları yapılır. Tak çalıştır olmaz farlar Valla abi tam dediğin gibi tak çalıştır yaptılar, en yüksek ayar 0 mı abi , birde ayar yapmadıkları için mi ses geliyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts