Erdem GÖNCÜ

Sandero Stepway 0.9 Easy-R 2020

Recommended Posts

Erdem GÖNCÜ
(düzenlendi)

Merhaba arkadaşlar;

Birkaç gün önce 2020 Mayıs çıkışlı 0.9 otomatik stepway aldım. Araç hakkında kullanıcı deneyimlerinizi, tavsiyelerinizi ve dikkat etmemi gerektirecek tecrübe bilgilerinizi öğrenmek isterim.

 

Ayrıca, aracı kullanmaya başladıktan bir gün sonra lastik basınç uyarısı almaya başladım (Mersin sıcağından olması muhtemel). Kapı içerisindeki bilgiler 32 bar gösteriyor fakat istasyonda kontrol ettiğimde lastikler 40-44-38-42 çıktı. Bu arkadaşların sabiti nedir, hangi bara sabitlemeliyim?

tarihinde Erdem GÖNCÜ tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Sani Gerşon

Kapı içinde yazanı uyguladıktan sonra kadranda SET TP ekranına gelin. Sonra basılı tutun. Yanıp sönüp, sabitlenene kadar basın. Sonra öğrenmiş olacak sistem.

Unutmayın, yol yapmamışken yapmanız gerekiyor basınç ayarını.

 

Hayırlı olsun aracınız.

  • Teşekkür 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Barış Göktürk
Erdem GÖNCÜ yazdı:

Merhaba arkadaşlar;

Birkaç gün önce 2020 Mayıs çıkışlı 0.9 otomatik stepway aldım. Araç hakkında kullanıcı deneyimlerinizi, tavsiyelerinizi ve dikkat etmemi gerektirecek tecrübe bilgilerinizi öğrenmek isterim.

 

Ayrıca, aracı kullanmaya başladıktan bir gün sonra lastik basınç uyarısı almaya başladım (Mersin sıcağından olması muhtemel). Kapı içerisindeki bilgiler 32 bar gösteriyor fakat istasyonda kontrol ettiğimde lastikler 40-44-38-42 çıktı. Bu arkadaşların sabiti nedir, hangi bara sabitlemeliyim?

 

Aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız Güzel günlerde kullanın.

 

Kapı içerisindeki 32 bar değil de 32 PSI olsa gerek diye tahmin ediyorum. Petrol istasyonlarındaki hava üniteleri üzerinden bar/psi ekran seçimi yapılıyor çoklukla. Lastik ayarlarınızı yaparken buna dikkat ederek 32 psi havayı, henüz çok yol yapmamışken (yani lastikler ısınmamışken) uygulamak uygun olacaktır. Sonrasında yapılan ayarın araç hafızasına kıyas olarak alınması ile ilgili yönlendirmeyi @Sani Gerşon aktarmış sağolsun.

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Cihaner Öztürk

Öncelikle hayırlı olsun. Lastik havaları 32 ideal. 2 sene sizdekinin aynısından kullandım. Sonra satarak 2018 sonunda dizel otomatik olanı aldım. Neden. Bunların otomatiği çok kötü değil. Ancak güç kullanımını törpülüyor. Aracı sakin kullanmanız gerekiyor. Zaten benim stilim bu tarz. Hobi amaçlı hafif arazide kullandım. Benzin ile dizel arasında çok fark gördüm ve dizele geçtim. Benzinli olan eskilerin tabiri ile çok sağır bir kullanım hissi veriyor. Aracınız muhtemelen 10 k larda kafa sallamaya başlayacak. Sallamayan çok az. Ben garantiden yaptırdım sıkıntı olmadı. Baskı balata volan hepsi değişti. Yolda bırakmıyor ama kalkışlarda kafa sallıyor. Onun haricinde sıkıntı yok. Çok detaylı bilgi ihtiyacınız olursa yardımcı olabilirim. Ha birde bu arabayla karda toprakta patinaj yaptırmayın, araba tangır tungur sesler veriyor. Doğru vitesi bulamıyor. Selamlar.

  • Teşekkür 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Erdem GÖNCÜ
(düzenlendi)

Yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Kalkışlarda titreme ya da kafa sallama durumu ilk çıkan easy-r’larda görülmüş ve yazılım ile düzeltilmiş diye biliyorum: 0.9 motor olduğundan dolayı ilk kalkışta kavrama direk bırakınca motor gücü yetmediğinden dolayı (o sırada turbo da devrede olmuyor) kalkış titremesi yaşanıyormuş. Bu durum yazılım ile çözülmüş (kavrama yavaş bırakıyor) ve şuan üretilen araçlarda bu sorun görülmüyormuş. Gerçekten de öyle. Hem birinci hem geri viteste freni bıraktığımda araç sorunsuz yürümeye başlıyor. Yarım gaz pedalında ise vites geçişlerini hiç hissettirmeden hızlanıyor. Fakat ani gaz/fren tepkilerinde şanzıman tek kavrama olduğunu bariz hissettiriyor.

start-stop çok uyumlu çalışıyor, tık ses gelmeden motor duruyor ve çalışıyor. Hız sabitlemesinde vites geçişleri daha da stabil oluyor; rampada hissettirmeden vites düşürüp hızını sarsmadan ivmelendiriyor.

tarihinde Erdem GÖNCÜ tarafından düzenlendi
Ek
  • Beğen 3

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek

Gördük mü bu aracı.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Erdem GÖNCÜ
Erdem GÖNCÜ yazdı:

Yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Kalkışlarda titreme ya da kafa sallama durumu ilk çıkan easy-r’larda görülmüş ve yazılım ile düzeltilmiş diye biliyorum: 0.9 motor olduğundan dolayı ilk kalkışta kavrama direk bırakınca motor gücü yetmediğinden dolayı (o sırada turbo da devrede olmuyor) kalkış titremesi yaşanıyormuş. Bu durum yazılım ile çözülmüş (kavrama yavaş bırakıyor) ve şuan üretilen araçlarda bu sorun görülmüyormuş. Gerçekten de öyle. Hem birinci hem geri viteste freni bıraktığımda araç sorunsuz yürümeye başlıyor. Yarım gaz pedalında ise vites geçişlerini hiç hissettirmeden hızlanıyor. Fakat ani gaz/fren tepkilerinde şanzıman tek kavrama olduğunu bariz hissettiriyor.

start-stop çok uyumlu çalışıyor, tık ses gelmeden motor duruyor ve çalışıyor. Hız sabitlemesinde vites geçişleri daha da stabil oluyor; rampada hissettirmeden vites düşürüp hızını sarsmadan ivmelendiriyor.

ewkZug.jpg

  • Beğen 3

Mesajı paylaş


Mesajın linki

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.