Sühan Bozdağ 29 Mayıs 2020 Paylaş 29 Mayıs 2020 94 model Daihatsu Feroza kullanıyorum. Marşa basıp motoru çalıştırınca egzozdan su atıyor ve ortalığı yoğun bir benzin kokusu kaplıyor. yedek su deposundaki su da bariz benzin kokuyor. Ayrıca bir kaç dakika rölantide çalıştırınca motor hemen ısınıyor ama radyatör soğuk. Acaba sorunun kaynağı ne olabilir? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Mayıs 2020 Paylaş 29 Mayıs 2020 çiğ yakıyor, bu mevsimde egzosda su olabilir park halindekinde Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 29 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 29 Mayıs 2020 Çağlar Bayur yazdı: çiğ yakıyor, bu mevsimde egzosda su olabilir park halindekinde Geçen sene tam da bu zamanlarda bir mondeo almıştım. ilk birkaç gün sorunsuz bindim sonrasında hararet belası yapışmıştı yakama. hatta Osman Usta'nın dükkanda görmüştünüz de arabayı. Bu kez Feroza ile başım belada ve alalı henüz iki hafta oldu. Görüntü iyi, denedim vites geçişleri iyi, motor suyunda yağ yok. gelgelelim bir kaç gün sonra hararet baş gösterdi. Su eksildi, yedek depo kaynadı kapağı fırlatıp attı. Ustalar subaplardan birinde kaçak var diyor, daha önce de conta yakmış araç. Oldukça dermansız ,rampalarda bayılıyor hemen. Korkumdan lpg ile hiç kullanmıyorum. Galiba sonunda bir çekiciye atıp Oktaykan Power'ın önüne bırakıp kaçacağım bunu da... Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül 29 Mayıs 2020 Paylaş 29 Mayıs 2020 Ustam öncelikle geçmiş olsun sizin yakanizi hararet bırakmayacak galiba ☺️mondeoyu hatırlıyorum Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Mayıs 2020 Paylaş 29 Mayıs 2020 Sühan Bozdağ yazdı: Su eksildi, yedek depo kaynadı kapağı fırlatıp attı. Ustalar subaplardan birinde kaçak var diyor, daha önce de conta yakmış araç Subabı bilemem ama muhtemelen conta değiştirip hayatlarına devam etmişler. Kompresyon kaçırıyor gibi. Yoksa soğutma sistemine bu kadar basınç vermezdi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Mayıs 2020 Paylaş 29 Mayıs 2020 Sühan Bozdağ yazdı: Geçen sene tam da bu zamanlarda bir mondeo almıştım. ilk birkaç gün sorunsuz bindim sonrasında hararet belası yapışmıştı yakama. hatta Osman Usta'nın dükkanda görmüştünüz de arabayı. Bu kez Feroza ile başım belada ve alalı henüz iki hafta oldu. Görüntü iyi, denedim vites geçişleri iyi, motor suyunda yağ yok. gelgelelim bir kaç gün sonra hararet baş gösterdi. Su eksildi, yedek depo kaynadı kapağı fırlatıp attı. Ustalar subaplardan birinde kaçak var diyor, daha önce de conta yakmış araç. Oldukça dermansız ,rampalarda bayılıyor hemen. Korkumdan lpg ile hiç kullanmıyorum. Galiba sonunda bir çekiciye atıp Oktaykan Power'ın önüne bırakıp kaçacağım bunu da... bu bilgi ilk yazı öncsi olması gereken teknik veri içeriyor, bitmiş o motor diye revize ediyorum 1 Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 29 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 29 Mayıs 2020 Ömer Sarıgül yazdı: Ustam öncelikle geçmiş olsun sizin yakanizi hararet bırakmayacak galiba ☺️mondeoyu hatırlıyorum Eyvallah. Mondeo’yu epey para harcayıp yaptırdım tam anlamıyla ama satmak zorunda kaldım. Çağlar Bayur yazdı: bu bilgi ilk yazı öncsi olması gereken teknik veri içeriyor, bitmiş o motor diye revize ediyorum Bitmiş derken? Hiç umut yok mu diyorsunuz, epey para yer mi? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Mayıs 2020 Paylaş 29 Mayıs 2020 anlatım onu gösteriyor maalesef. oktaykan nın feroza ile ilgisi ne? Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 29 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 29 Mayıs 2020 Çağlar Bayur yazdı: anlatım onu gösteriyor maalesef. oktaykan nın feroza ile ilgisi ne? Çağlar Bayur yazdı: anlatım onu gösteriyor maalesef. oktaykan nın feroza ile ilgisi ne? Mondeo’yu onlar yapmıştı conta yaktıktan sonra. Feroza ile ilgileri yok tabi ama bunu da çözerler gibi geldi bana. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Mayıs 2020 Paylaş 29 Mayıs 2020 Sühan Bozdağ yazdı: Mondeo’yu onlar yapmıştı conta yaktıktan sonra. Feroza ile ilgileri yok tabi ama bunu da çözerler gibi geldi bana. bence başka seçeneklere bakın Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 29 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 29 Mayıs 2020 Çağlar Bayur yazdı: bence başka seçeneklere bakın İşin esprisi... Bu araba hayatta gitmez İstanbul'a kadar farkındayım. Şimdi; supap ayarı, belki conta değişir, termostat, radyatör, fan termiği kontrolu ... burada yapabileceklerim bunlar, o da kesin değil. Oldu oldu. Olmadı bir bardak soğuk su galiba... Sani Gerşon yazdı: Subabı bilemem ama muhtemelen conta değiştirip hayatlarına devam etmişler. Kompresyon kaçırıyor gibi. Yoksa soğutma sistemine bu kadar basınç vermezdi. Aynen öyle yapmışlar. Ben de yetişip kurtarmışım onları bu beladan. 1 Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 29 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 29 Mayıs 2020 Bir de bu Ferozalardaki yedek su kabının kapağı oldukça uyduruk. Bildiğin lastik bir kapak. kolayca takılıp açılıyor. Vida, kilit, yay hiçbiri yok. tahliye borusu yanından sarkıp motorun altına doğru sallanıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 30 Mayıs 2020 Paylaş 30 Mayıs 2020 Sühan Bozdağ yazdı: Bir de bu Ferozalardaki yedek su kabının kapağı oldukça uyduruk. Bildiğin lastik bir kapak. kolayca takılıp açılıyor. Vida, kilit, yay hiçbiri yok. tahliye borusu yanından sarkıp motorun altına doğru sallanıyor. daihatsularda basınçlı kapak radyatör üzerinde olan diğer taşırma kabındaki kapakta bir özellik yok 1 Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 30 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 30 Mayıs 2020 Mehmet Cihat yazdı: daihatsularda basınçlı kapak radyatör üzerinde olan diğer taşırma kabındaki kapakta bir özellik yok O zaman bu kapak sistemin hava yapmasına neden olmuyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 30 Mayıs 2020 Paylaş 30 Mayıs 2020 O zaman bu kapak sistemin hava yapmasına neden olmuyor. Radyatör kapağı sağlamsa bir sorun teşkil etmezMI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Mayıs 2020 Paylaş 30 Mayıs 2020 Mehmet Cihat yazdı: daihatsularda basınçlı kapak radyatör üzerinde olan diğer taşırma kabındaki kapakta bir özellik yok açık sistem demek ki Sühan Bozdağ yazdı: O zaman bu kapak sistemin hava yapmasına neden olmuyor. zor hava yapar o sistem Yorum bağlantısı
Recommended Posts