Doğan Arşiray 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 deseni dümdüz olmayan C tipi lastikler var. C tipi olmayan lastiklerin yanak kalınlığının daha fazla yüke göre imal edildiğini tahmin ediyorum. TEmelde desen haricinde başka ne farklar var? ilk elden bilgisi olan varmı? C tipi normal binek model lasitklerdne daha pahalı ayrıca. https://www.hepsiburada.com/riken-oto-lastik-215-65-r-16-8-pr-c-109-107r-cargo-spd-19-p-HBV00000L6OST gibi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 c tipi ürünler yük taşımacılığı için değil mi? Ticari araçlar için kullanılıyor genelde. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 C yüke dayanıklı. Arazi araçları için uygun alternatif oluyor Normal lastik 3 kat c olan 4 kat gibi. Ayrıca hamuru farklı Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 3 Haziran 2020 Yazar Paylaş 3 Haziran 2020 bu linktekinin yol tutuşu nasıl acaba... Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 Bi otomobil lastiği gibi tutmaz. Yere temas alanı diş boşlukları nedeniyle daha az. Islak zeminde veya çal çamur iyi olur Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 Dogan Arsiray yazdı: C tipi normal binek model lasitklerdne daha pahalı ayrıca. yasal mecburiyet varsa rakam da pahalı oluyor Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 Dogan Arsiray yazdı: olmaz manasındamı? Deyim uyumluları birlikte söylüyor Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 3 Haziran 2020 Yazar Paylaş 3 Haziran 2020 yanakları daha sert olacaktır büyük ihtimalle. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 yanakları daha sert olacaktır büyük ihtimalle.Hem otomobil hemde ticari araç lastiği yaptım yüzlerce. Jant yuvası tel sayısı da farklı aynı lastik ölçüsünün 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts