İçeriğe Yönlendir

C Tipi Lastikler ve SUV


Doğan Arşiray

Recommended Posts

Doğan Arşiray

deseni dümdüz olmayan C tipi lastikler var. C tipi olmayan lastiklerin yanak kalınlığının daha fazla yüke göre imal edildiğini tahmin ediyorum. TEmelde desen haricinde başka ne farklar var? ilk elden bilgisi olan varmı? C tipi normal binek model lasitklerdne daha pahalı ayrıca.

 

https://www.hepsiburada.com/riken-oto-lastik-215-65-r-16-8-pr-c-109-107r-cargo-spd-19-p-HBV00000L6OST

 

gibi

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

c tipi ürünler yük taşımacılığı için değil mi? Ticari araçlar için kullanılıyor genelde.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

C yüke dayanıklı. Arazi araçları için uygun alternatif oluyor

Normal lastik 3 kat c olan 4 kat gibi. Ayrıca hamuru farklı

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Bi otomobil lastiği gibi tutmaz. Yere temas alanı diş boşlukları nedeniyle daha az. Islak zeminde veya çal çamur iyi olur

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Dogan Arsiray yazdı:

C tipi normal binek model lasitklerdne daha pahalı ayrıca.

yasal mecburiyet varsa rakam da pahalı oluyor

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
Dogan Arsiray yazdı:

olmaz manasındamı? :D

Deyim uyumluları birlikte söylüyor

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
yanakları daha sert olacaktır büyük ihtimalle.

Hem otomobil hemde ticari araç lastiği yaptım yüzlerce. Jant yuvası tel sayısı da farklı aynı lastik ölçüsünün
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...