İçeriğe Yönlendir

Vodafone Pandemi Hizmeti !!


Metin Mankal

Recommended Posts

Metin Mankal

Eşimin kullandığı hatta her ay fatura tutarı kadar bir paket ekleniyor. 32 lira olan fatura 4 aydır 64 TL olarak yansıyor. İlk ay yurt dışı internet paketi dahil edildi. Herhalde yanlışlıkla bir şeylere evet denildi diye düşündük. Paketi iptal ettik. 2. Ay full TV eklendi. Sonraki ay yurt dışı konuşma paketi. Ve bu ay fatura yine 64 lira, artık herhangi bir paket ekledik deme zahmetine de girmiyorlar. Müşteri temsilcisine kesinlikle ulaşamıyoruz. Son çare tüketici hakem heyeti sanırım..

Yorum bağlantısı
Ümit Türk

her zaman söylerim vodafone pişmanlıktır. 

bedava verseler onu almam böyle bir hizmet şekli olamaz. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz

Evimde başka operatör çekmiyor. Çekse inanın kapısından geçmem bu rezil operatörün. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna

Metin Bey,

 

Hat sahibinin bilgisi olmadan herhangi bir pakete uye yapilamaz, mobil cihazinizdaki son kurdugunuz uygulamalari gozden gecirin, arada belirli uygulamalarda, web sayfalarinda reklamlar cikar, gayri ihtiyari basip onaylarsaniz bu tur durumlar gerceklesebilir.

 

Cagri merkezinden konuyla ilgili kayit olusturun, bu uyelikler ne zaman ve hangi kanaldan yapilmis, bilgisini isteyin, mevcut tarifeniz disinda herhangib bir 3. parti pakete uye olmak istemediginizi, mevcut baska bu tur paketler varsa sonlandirmalarini isteyin.  (bu kaydiniza ait bir referans numarasi vs alabiliyorsaniz alin).

 

48 saat icerisinde tatmin edici bir aciklama ile islemlerinizi gerceklestiremezlerse (butun operatorler musteri sikayetlerine 48 saat icinde cevap vermekle yukumludur) )bu referans numarasini kullanarak BTK uzerinden sikayet olusturacaginizi da belirtin. Sure gectiginde geri donus yoksa BTK Uzerinden sikayet olusturun.

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Metin Mankal
Gökhan Tuna yazdı:

Metin Bey,

 

Hat sahibinin bilgisi olmadan herhangi bir pakete uye yapilamaz, mobil cihazinizdaki son kurdugunuz uygulamalari gozden gecirin, arada belirli uygulamalarda, web sayfalarinda reklamlar cikar, gayri ihtiyari basip onaylarsaniz bu tur durumlar gerceklesebilir.

 

Cagri merkezinden konuyla ilgili kayit olusturun, bu uyelikler ne zaman ve hangi kanaldan yapilmis, bilgisini isteyin, mevcut tarifeniz disinda herhangib bir 3. parti pakete uye olmak istemediginizi, mevcut baska bu tur paketler varsa sonlandirmalarini isteyin.  (bu kaydiniza ait bir referans numarasi vs alabiliyorsaniz alin).

 

48 saat icerisinde tatmin edici bir aciklama ile islemlerinizi gerceklestiremezlerse (butun operatorler musteri sikayetlerine 48 saat icinde cevap vermekle yukumludur) )bu referans numarasini kullanarak BTK uzerinden sikayet olusturacaginizi da belirtin. Sure gectiginde geri donus yoksa BTK Uzerinden sikayet olusturun.

 

Gökhan Bey çok teşekkürler..İlk ay biz de aynı şeyi düşündük.Acaba yanlışlıkla bir şeylere onaymı verildi diye.Son iki aydır eşim bu konuda çok hassas.Hiç bir şeye onay vermediğine emin..Dediğim gibi her ay bir paket ekleniyor biz iptal ediyoruz sonrasında yeni bir paket..Wodafone müşteri hizmetlerinde bırakın şikayet kaydı oluşturmayı ,hatınızı kapatamıyosunuz bile..Kesinlikle  muhatap olabileceğiniz bir müşteri temsilcisine ulaşamıyosunuz..Bu gün tekrar uğraşacağım bakalım..

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Sosyal medyayı kullanın derim. Twitter çok faydalı bu konuda. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek

Vodafone un böyle saçmalıkları meşhur malesef, bende 20 küsür tl ye sınırsız youtube paketi almıştım, para kesildi paket gelmedi bütün internet paketim bitti gelen mesajdan anladım, şikayet var a yazdım 15 gün sonra aradılar, boşuna zahmet etmeyin türk telekoma geçtim dedim kapattım. Türk telekom da aynı imiş, taahhütüm bitince seneye turkcele geçeceğim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

vodafone........ geçen seneden habersiz paketi uzattı engel olmadık, onay vermedik, ses katdı falan dedik ama kime dedik?

listede 35 TL gelen faturalar 60-80 TL... bu sene gününü kaçırmadan operatör değiştik de kurtulduk

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Faturasız tarife en kesin çözüm. 
 

Yorum bağlantısı
Baha Kanberoğlu
Metin Mankal yazdı:

Eşimin kullandığı hatta her ay fatura tutarı kadar bir paket ekleniyor. 32 lira olan fatura 4 aydır 64 TL olarak yansıyor. İlk ay yurt dışı internet paketi dahil edildi. Herhalde yanlışlıkla bir şeylere evet denildi diye düşündük. Paketi iptal ettik. 2. Ay full TV eklendi. Sonraki ay yurt dışı konuşma paketi. Ve bu ay fatura yine 64 lira, artık herhangi bir paket ekledik deme zahmetine de girmiyorlar. Müşteri temsilcisine kesinlikle ulaşamıyoruz. Son çare tüketici hakem heyeti sanırım..

 

Benim bu tip durumlarda kullandığım çözüm yöntemi web sayfasındaki iletişim/şikayet kısmına olayı yazıp, tüketici heyeti mahkeme vb. yerlere başvuracağımı yazmak. Telefonda çözülmeyen sorunlarım bu yöntemle çözüldü hep. Müşteri temsilcileri bizi oyalayıp kendi kafalarına göre olayı yorumlayıp bir kayıt oluşturuyorlar. Sorun o kayda göre ele alınıyor.

 

Kullandığım bir ek paketin otomatik  uzatılması durumu yaşamıştım. Aradım. Müşteri temsilcisi otomatik uzatmayı kabul etmişsiniz dedi. Açtım şikayet kısmını doldurdum. 1 hafta sonra aradılar. Konuşmayı dinledik. Taahhüt vermemişsiniz, iptal ediyoruz ek paketi dediler. 

Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay
Ebrar Tüfek yazdı:

Vodafone un böyle saçmalıkları meşhur malesef, bende 20 küsür tl ye sınırsız youtube paketi almıştım, para kesildi paket gelmedi bütün internet paketim bitti gelen mesajdan anladım, şikayet var a yazdım 15 gün sonra aradılar, boşuna zahmet etmeyin türk telekoma geçtim dedim kapattım. Türk telekom da aynı imiş, taahhütüm bitince seneye turkcele geçeceğim.

 

Hepsi aynı gaytanın laciverti.. Son 2 yıldır BIM cell kullanıyorum kafam çok rahat, üstelik benzer paketi Telekom'dan daha ucuza satıyor :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Yurdaer Elay yazdı:

 

Hepsi aynı gaytanın laciverti.. Son 2 yıldır BIM cell kullanıyorum kafam çok rahat, üstelik benzer paketi Telekom'dan daha ucuza satıyor :)

 

Paket içeriği ve ödediğiniz ücret nedir merak ettim :)

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Ebrar Tüfek yazdı:

 

Paket içeriği ve ödediğiniz ücret nedir merak ettim :)

 

 

 

paket_banner_300316-01min.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Selçuk Keleş yazdı:

 

 

 

paket_banner_300316-01min.jpg

 

Bendeki de 39 40 küsür tl, heryöne 1000dk heryöne 1000 sms ve 15 gb internet var

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay
(düzenlendi)
Ebrar Tüfek yazdı:

 

Paket içeriği ve ödediğiniz ücret nedir merak ettim :)

 

Ben Dost 2GB kullanıyorum bana fazlasıyla yetiyor. 25 TL minimum yüklemesi var sitesinde. 1 GB ve 500 veya 600 SMS de bedava gönderiyor. Ihtiyaca göre diğer paketlerin de kendi avantajları var. Alırken tek tereddütüm iyi çekip çekmeyeceği idi ama Telekom ile aynı zaten değişen bir şey yok. Anneme ve babama da PTT cell konuşturan 1000 dk tarife aldım. O da Telekom altyapısını kullanıyor. Her yöne 500 dk, kendi aralarında 500 dk aylık konuşma ücreti 10 TL. Fazlasıyla yetiyor. Eskiden ikisi de Turkcell idi ayda en az 25-30 TL veriyorduk ve yetmiyordu üstelik.

tarihinde Yurdaer Elay tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Bulunduğumuz yerde TT şebeke olarak çok kötüydü, Bimcell kullanıyorduk, VF bi nebze daha iyi. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...