Ozkan çoban 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 Aracı lpg li olan büyüklerim enjektör hortum uzunluklarınız araçlarınızda kaç cm uzunlukta veya kaç olmalı. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 Ne kadar kısa ve ne kadar eşit ise o kadar iyi.. En uzak olanı minimuma indirin ve hepsini bu boya eşitleyin. 2 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 Cok hassas bir detay aslinda. Emmi yazmis, ama ustada yaptirmakta fayda var. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 Ozkan çoban yazdı: Aracı lpg li olan büyüklerim enjektör hortum uzunluklarınız araçlarınızda kaç cm uzunlukta veya kaç olmalı. Bu işin kompedanı Quattro Garage Şaşmaz 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Bu işin kompedanı Quattro Garage Şaşmaz Teknik konularda Bekir bey bilgili ancak fiyatlar ve servis hizmetleri için aynı şeyi söyleyemeyeceğim maalesef. Yan sanayi filtre değişimine 100 tl istedi ayarlarına bile bakmadı ben de haliyle fatura istedim. Fatura olursa fiyat değişir 120 tl olur dedi. Ayrıca dükkanı gözlemlediğimde bana çok dağınık, düzensiz ve amatör geldi kaçak testi yaptıkları cihaz Nuh nebiden kalma kalibrasyonu sertifikası muayenesi var mı dedim ona gerek yok biz kaçağı tecrübeyle anlıyoruz şeklinde cevap verdi. Ben de sinirlendim bu nasıl iş diyip 80 tl verip çıktım bir daha da uğramam. Parası önemli değil işini hakkıyla yapan yer olsun gerekirse 2 katını öderim 😊 Normalde yetkili servisinde bu işleri 50 tl ye hallediyorum yanında sınırsız çay+simit poğaça ikram. 4 Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 Koray Demir yazdı: Teknik konularda Bekir bey bilgili ancak fiyatlar ve servis hizmetleri için aynı şeyi söyleyemeyeceğim maalesef. Yan sanayi filtre değişimine 100 tl istedi ayarlarına bile bakmadı ben de haliyle fatura istedim. Fatura olursa fiyat değişir 120 tl olur dedi. Ayrıca dükkanı gözlemlediğimde bana çok dağınık, düzensiz ve amatör geldi kaçak testi yaptıkları cihaz Nuh nebiden kalma kalibrasyonu sertifikası muayenesi var mı dedim ona gerek yok biz kaçağı tecrübeyle anlıyoruz şeklinde cevap verdi. Ben de sinirlendim bu nasıl iş diyip 80 tl verip çıktım bir daha da uğramam. Parası önemli değil işini hakkıyla yapan yer olsun gerekirse 2 katını öderim 😊 Normalde yetkili servisinde bu işleri 50 tl ye hallediyorum yanında sınırsız çay+simit poğaça ikram. Adam LPG ayarında muazzam Koray bey Diğer işler için tartışılır tabii ki. Yorum bağlantısı
Koray Demir 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Adam LPG ayarında muazzam Koray bey Diğer işler için tartışılır tabii ki. Biliyorum namını duyup gitmiştim 😊. Sadece ayarda meşhur o zaman 🤔. Sizin araçta arıza ışığı yanmıyorsa Afr ayarına gerek yok demişti. 1 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 (düzenlendi) Koray Demir yazdı: kaçak testi yaptıkları cihaz Nuh nebiden kalma kalibrasyonu sertifikası muayenesi var mı dedim ona gerek yok biz kaçağı tecrübeyle anlıyoruz şeklinde cevap verdi. 😊 Gaz kaçağını bu şekilde anlayanlar yüzünden oluyor ne oluyorsa. Bu kadar insan akıl edip deneyim kazanamadığı için o aletlere dünya para veriyor üzerinde de yetmiyor düzenli bakım ve kalibrasyonuna para ödüyorlar. Keşke herkes bu kadar işine hakim olsada kimse masraf etmese. 19 Temmuz 2020 tarihinde Ü.Emre Kartal tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 Koray Demir yazdı: Biliyorum namını duyup gitmiştim 😊. Sadece ayarda meşhur o zaman 🤔. Sizin araçta arıza ışığı yanmıyorsa Afr ayarına gerek yok demişti. benim zamanında @Servet Aydın sattığım, herşeyini satmadan önce yenilediğim araçta da bir kere bile arıza ışığı yanmamıştı ve arıza kodu yoktu ama bir sebepten LPG nin yüksek ısıda çalışması nedeniyle chrysler motoru, valf yataklarından deforme olmuştu. o dönemin bütün v6 ve v8 chrysler mopar motorları aynı. arıza ışığının yanmaması doğru ayarda olduğunu göstermez yani. 80 bin km sonra üst kapak yapılır. 3 Yorum bağlantısı
Koray Demir 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 Dogan Arsiray yazdı: benim zamanında @Servet Aydın sattığım, herşeyini satmadan önce yenilediğim araçta da bir kere bile arıza ışığı yanmamıştı ve arıza kodu yoktu ama bir sebepten LPG nin yüksek ısıda çalışması nedeniyle chrysler motoru, valf yataklarından deforme olmuştu. o dönemin bütün v6 ve v8 chrysler mopar motorları aynı. arıza ışığının yanmaması doğru ayarda olduğunu göstermez yani. 80 bin km sonra üst kapak yapılır. Doğrudur. Tabiki. İşletmenin bir diğer eksikliğini görmüş olduk. Sonrasında Akif Tezel’e profesyonel Afr ayarı yaptırdım. Titiz adamım ben 😊 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 En fazla 25-30 cm. Ama kısa olması iyidir. Hortumların uzunluğunun yanında manifolda giriş yerleri de önemlidir. 1 Yorum bağlantısı
Tahir Ak 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 5 cm den az benim kendim ayarladım tekli romano enjektör 1 Yorum bağlantısı
Yusuf Davaz 20 Temmuz 2020 Paylaş 20 Temmuz 2020 Ozkan çoban yazdı: Aracı lpg li olan büyüklerim enjektör hortum uzunluklarınız araçlarınızda kaç cm uzunlukta veya kaç olmalı. en kısa ve esit boyda olanı iyi olur. buda en güzel 2+2 li kütük enjektörünüz var ise saglanabilir. tek kütükde 4 enjektörde beraberse esitligi saglayabilmek için hortum boyları mecburen uzuyor. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 20 Temmuz 2020 Paylaş 20 Temmuz 2020 Aslında enjektör püskürtme süreleri lpg ayarı yapılırken kontrol edilip araca uygun hale getiriliyor. Boruların eşit istenmesinin sebebi sanırım bir borudan diğerinden fazla veya az gaz olmaması gerekliliği diye düşünüyorum. Yoksa borularda hep aynı basınç ve debide gaz olsa, boy da önemli değildir. 1 Yorum bağlantısı
Tahir Ak 20 Temmuz 2020 Paylaş 20 Temmuz 2020 en kısa ve esit boyda olanı iyi olur. buda en güzel 2+2 li kütük enjektörünüz var ise saglanabilir. tek kütükde 4 enjektörde beraberse esitligi saglayabilmek için hortum boyları mecburen uzuyor. en güzeli tekli 1 Yorum bağlantısı
Yusuf Davaz 21 Temmuz 2020 Paylaş 21 Temmuz 2020 Tahir Ak yazdı: Yusuf Davaz yazdı: en kısa ve esit boyda olanı iyi olur. buda en güzel 2+2 li kütük enjektörünüz var ise saglanabilir. tek kütükde 4 enjektörde beraberse esitligi saglayabilmek için hortum boyları mecburen uzuyor. en güzeli tekli nedenini ögrenebilirmiyim Tahir bey Yorum bağlantısı
Murat Sahın 25 Aralık 2020 Paylaş 25 Aralık 2020 Yusuf Davaz yazdı: nedenini ögrenebilirmiyim Tahir bey Yusuf bey, önceki aracım Astra G 1.6 gri kapak ekotekti. Aldığımda benzinliydi, lpg montajını ben yaptırdım. Ankara'da AFR ayarı yapan 2 bayi var. Ben quattro'ya gitmedim. Diğeri daha iyi ve daha ilgili bence. Sorunuzun cevabına gelince, mesela ekoteklerde emme manifoldunun odacıkları birbirine uzak. Tek tek olması halinde enjektörlerin, hortum boyu kısalıyor. Hortum boyu ne kadar kısa olursa o kadar iyi pedal tepkisi oluyor aracın. Mesela bahsettiğim araçta hortumlar sadece enjektörü manifolda vidalanan memelere bağlamak için 1-2 cm kadar yapmışlardı. Hepsi eşitti. LPG göstergesini de gizlettirmiştim. Araç nerede benzinde nerede lpgde hiç bir fikrim olmadığından çok kez lpg bitince benzin ile devam etmişimdir fark etmeden. Yolda fiili sürüşte yapılan afr ayarı ile performans anlamında benzinden hiç bir farkı yoktu. Ben aslında atiker gold taktıracaktım, onda tek kütük üzerinde 4 enjektör var. Usta tavsiyesi ile atiker grand taktırmıştım aynı fiyata. Enjektörler ayrı ayrı. Enjektörler ayrı ayrı olunca her birisi emme manifolduna en yakın ve en doğru pozisyona yerleştirilebiliyor. O enjektör-manifold arasındaki hortum ne kadar uzunsa lpg o kadar can sıkıcı oluyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts