Ali Gök 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 kadranı zamanın ötesindeymiş tempraların Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 kadranı zamanın ötesindeymiş tempralarınTamiri de bir o kadar zor ama iyi para kazandırıyordu Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 23 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2020 Ersen şahin yazdı: Tempra alınır zevkli arabadır sürüşü gidişi gayet güzeldir alınabilecek En iyisi sxa dır piyasası canlıdır göstergeden korkunuz olmasın tamiri kolay basittir Tüm eski araçlar gibi illaki ufak tefek sıkıntıları çıkar tempra ve tipo ların sizi üzmesini istemiyorsanız küçük sıkıntılarını kendiniz hallededeksiniz hararet problemi yoktur. Motor Ciğerli ise 3. Vitese te 100-120 km hızla çıkamayacağınız rampa yoktur. Ön takım sanıldığının aksine nazik falan değildir çok sağlamdır Ateşleme beyni olarak tabir ettiğimiz parça sık arızalanır çözümü ise bir adet Doğan SLX ateşleme Bobini takmak sıkıntı biter Torsiyon bilyaları çabuk bozulur bunu sebebi ise insanlarımızın ucuz olsun diye kalitesiz bilya takmasındandır Onun haricinde önemli bir sıkıntıçıkarmaz bu araçlar Bu anlattığım karbüratörlü tempra lar için geçerlidir enjeksiyonulu ve 2000 motor olanlar hakkında Şahsen bilgim yok Sxa larda klima olmuyor abi, en iyisi sxa dedin, ak olana göre neyi daha iyidir bunların, bu mesajları hep ekran fotoğrafı çektim olası arıza durumunda bakmak için, enjeksiyonlu olanlar lpg de verimli olmuyormuş, 2000 motorun da heryerde ustası yok, bu yüzden 1.6 karbüratörlü tercih edeceğim eğer kesin karar verirsem, burdaki yazılan yorumlar çok önemli benim için. Cem Işık yazdı: 93 senesinde 0 km sx almıştık, 5 sene kullandık rutin bakım harici servis görmedi. Kliması sağlam bulunursa sxak, yoksa sxa alınır. Karbüratörlü olmasına rağmen tüketim ekonomik denebilir. İstanbuldan Kahramanmaraşa giderken 1 kez yakıt için durduğumuzu hatırlıyorum. Kliması sağlam bulunması kumsalda iğne aramak gibi birşey abi, klimayı aktif hale getirmenin maliyetini araştırıyorum. Çünkü kesinlikle klimasız arabaya binemiyorum. Keşke şimdi sıfırı olsa, şu piyasadakileri 5 yıl servise sokmadan binmek hayal gibi Yorum bağlantısı
Ersen şahin 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Ebrar Tüfek yazdı: Sxa larda klima olmuyor abi, en iyisi sxa dedin, ak olana göre neyi daha iyidir bunların, bu mesajları hep ekran fotoğrafı çektim olası arıza durumunda bakmak için, enjeksiyonlu olanlar lpg de verimli olmuyormuş, 2000 motorun da heryerde ustası yok, bu yüzden 1.6 karbüratörlü tercih edeceğim eğer kesin karar verirsem, burdaki yazılan yorumlar çok önemli benim için. Klimalı modellerini hiç kullanmadım çevremde kullanan kimsede yok bilmediğim konulardada yanlış bilgi vermek istemiyorum kulaktan duyduğum bilgi klima sıkıntısının olduğu Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 23 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2020 Mustafa Karaca yazdı: Arabamı satıp ev aldığımda acaba ayağımızı yerden kesecek araba alsam mı diye düşünmüştüm. Eskiden beri tipini beğendiğim tempralara baktım ama içime sinen hiç bulamadım. Gerçekten çoğu hor kullanılmış ve ne hikmetse kliması çalışmıyor çoğunun. İyi bir tempra da focus 1 parasına geliyor neredeyse. Zamanında profesörlerin kullandığı bir araçtı o derece pahalı ve kıymetliydi. Klasik olacak ama temizini bulursanız alın diğer türlü boşverin bulaşmayın 😊 Motoru yolda bırakmayacak birşey olsun da, kaportası çok önemli değil onu sanayide hallederim bide bunların torpidoları hep kırık yada yamuk oluyor kalitesiz mi acaba anlamadım. Bitane restorasyon yapıp saklamak lazım aslında, harika bi araba Ali Gök yazdı: kadranı zamanın ötesindeymiş tempraların Od td tuşlarına aynı anda bastığında göstergede 1 çıkarsa italyan üretimi, 2 çıkarsa takosan yerli üretim oluyor. Göstergesi şuandaki bi çok hayalet vs arabadan daha güzel bana göre. Ersen şahin yazdı: Klimalı modellerini hiç kullanmadım çevremde kullanan kimsede yok bilmediğim konulardada yanlış bilgi vermek istemiyorum kulaktan duyduğum bilgi klima sıkıntısının olduğu Çok teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Tevfik Işık 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Hocam palio bak derim. 2003 modellerinin 2kapılısı m1 sınıfı yani otomobil olarak geçer. Sadece 1.2benzinli modelleri var 2003 model olarak. 1.2 16v 80bg olanını şiddetle tavsiye ederim. Yorum bağlantısı
Mustafa Ayıkoğlu 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Tempraların 2.0 larından uzak dur sakın 8 valfide 16 valfide problemli ama 1.6 larının bütün mekanik parçaları var kaportasını bilemem. Yorum bağlantısı
Cem Işık 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Tempra S: Analog gösterge ön camlar otomatik,kapaklı sac jant Tempra SX:Dijital gösterge, Ön camlar otomatik, Far yıkama mevcut,kapaklı sac jant Tempra SXA:Dijital gösterge,ön arka cam otomatik (dikiz aynalarını hatırlayamadım) , sis farı,ön far yıkama, alaşım jant,hidrolik direksiyon SXAK :SXA ya ilaveten klima+dijital klima paneli. Şeklinde de donanım bilgileri aklımda kalmış.. 1.6 sx 'imiz varken, 2.0 İE cat stw kullanmıştım kısa süre , çok ahım şahım fark gelmemişti bana. Ama çok da sıkıştırmamıştım.. 3 Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Ebrar Tüfek yazdı: bide bunların torpidoları hep kırık yada yamuk oluyor kalitesiz mi acaba anlamadım. Tofaşlar da böyle, büyük ihtimalle patlatan süngerle temizlenmiştir eskiden beri bir de üzerine güneş yeyince çatlayıp gidiyor 😃 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Benim çerçevede kırıktı, hali kaydırmaz ile kaplanmıştım 😃 Ses vs yapmıyordu çok güzel olmuştu. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Artık Tempranın mantıklı bir seçim olduğunu düşünmüyorum.. Yada tempra olacaksa tempra S daha mantıklı gibi geliyor bana. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Kayinpederde var 2.0 SXAK idi biraz dokuk duruyor ama namuzsuz rampayi benim arabadan iyi cikiyor. Yol tutusta 14 janta ragmen gayet iyi. Koltuklar rahat. Torpido saglam degil on gogus keza. Karbon folyo kaplamislar. En son arizasi fren merkezi idi hortumunu korlemis 3 teker fren tutuyor su an parca bekliyordu en son. Bir onceki arizasi da akis kesti sanirim oyle dedi yolda kaldi.3 sefer Corum Rize yapti arac, Gaziantepten alindi. Temiz olsa tam uzun yol arabasi. Yakiti bilmiyorum. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 23 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2020 Bu yorumlara bakınca Tempra başıma sıkıntı açacak gibi duruyor. Bide genel olarak uzun yol gideceğim için gecenin köründe otobanın ortasında tek başıma mahsur kalmak en son isteyeceğim şey. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Sinan Akgöl yazdı: Çekik gözlü bak çekik gözlü. Ben bugun bi baktım da hemen geri kapattım. 90 model toyotalara 30-40 istiyorlar. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Emre Şimşek yazdı: Ben bugun bi baktım da hemen geri kapattım. 90 model toyotalara 30-40 istiyorlar. Mazdalar güzel 1 Yorum bağlantısı
Hacı Şenyurt 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Ebrar Mitsubishi Carisma ya da Nissan primera da olabilir sanki o bütçelere. Tabi sadece bir kere 1.8 gdi carisma kullandım. Uzun yolda çok beğenmiştim. Bu modellerin temizlerinin ederleri nedir ne değildir bilmiyorum. Belki değerlendirmek istersin. Yorum bağlantısı
Metin Mankal 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Ebrar Tüfek yazdı: Renault 19 europa var klimalı, ama 1.8 rti motor. Bunlar nasıldır abi bilgin varmı, motorun parçası kronik sorunları konusunda ? Kliması güzel soğutuyormu ? iki sene 1.8 rti kullandım..Benim ki klimasızdı..Tek nokta enjektörlü olduğu için sanırım lpg de sürekli sorun çıkardı.Belkide benim aracın montajında sorun vardı bilemiyorum.Yoksa çok sağlam arabadır.İyi bir ustan yoksa tamir konusunda sıkıntı çekebilirsin.Kronik sorunu olarak motor soğukken marş zor alırdı. Bir de direksiyon kutusundan gelen tıkırtıyı kesememiştim.. 1 Yorum bağlantısı
Ersen şahin 24 Temmuz 2020 Paylaş 24 Temmuz 2020 Reno 19 1.4 babamda vardı o da aynı şekilde direksiyon kutususundan takırtı geliyordu yaklaşık 2 yıl kadar kullandık hiçbir arıza çıkarmadı Ayrıca eniste mde klimalı modeli vardı alize diye geçer oda aynı şekilde iki yıl kadar kullandı Sanayi yüzü görmedi Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 24 Temmuz 2020 Paylaş 24 Temmuz 2020 Ön kapıları açarken kaşınıza gözünüze dikkat edin SX AK lara baktım 25-30 bin bandında 😱 Hava yastığı bile olmayan bir arabaya klasik olmadıktan sonra o paraları vermem ben. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 24 Temmuz 2020 Paylaş 24 Temmuz 2020 MPİ 98 aldık bı ara . değişik bı araba . çocukluğumda babamın arkadaşında vardı Tempra s kapak jant füme. güzel arabalar da zil orjinal ellenmemis olacak. hastası var hala doktoru da var elektronik göstergelerin vs nette bı araba buldum ben . gel benim Fiestayi al ekonomik zevkli. bagaj yok sadece ama 40 litre LPG ile 500 550 km şehir içi geziyom hemde catara patara. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 24 Temmuz 2020 Paylaş 24 Temmuz 2020 Tempra çok korkutucu bir araç değil aslında, her araç gibi kurcalanmamışına yada az kurcalanmışına denk gelinir ise sorun çıkartmaz. Daha sorunsuz araçlarda var tabiki. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 24 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 24 Temmuz 2020 Sinan Akgöl yazdı: Çekik gözlü bak çekik gözlü. Abi çok para onlar, yani aslında para değil ama gereksiz para. Japonları çok abarttılar bu ara Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 24 Temmuz 2020 Paylaş 24 Temmuz 2020 (düzenlendi) Ebrar Tüfek yazdı: Abi çok para onlar, yani aslında para değil ama gereksiz para. Japonları çok abarttılar bu ara Tempralar ne kadar? Bütün hepsi abartı şuanda hepsi maalesefki. 24 Temmuz 2020 tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 24 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 24 Temmuz 2020 Hacı Şenyurt yazdı: Ebrar Mitsubishi Carisma ya da Nissan primera da olabilir sanki o bütçelere. Tabi sadece bir kere 1.8 gdi carisma kullandım. Uzun yolda çok beğenmiştim. Bu modellerin temizlerinin ederleri nedir ne değildir bilmiyorum. Belki değerlendirmek istersin. 1.8 gdi motoru bizim sanayide pek sevmiyorlar abi, bende pek güvenemiyorum. Herşeyinden anlayan birinin olduğu markalara yöneliyorum. Ahmet İhsan Akşen yazdı: Ön kapıları açarken kaşınıza gözünüze dikkat edin SX AK lara baktım 25-30 bin bandında 😱 Hava yastığı bile olmayan bir arabaya klasik olmadıktan sonra o paraları vermem ben. O arabanın torpidosu göstergesi sağlam olsun, sırf o görüntü için multivanın motor içine kediler yuva yapar, anahtarın yerini unuturum ama tabi fiyatı çok mantıksız Mustafa Tüfekçi yazdı: MPİ 98 aldık bı ara . değişik bı araba . çocukluğumda babamın arkadaşında vardı Tempra s kapak jant füme. güzel arabalar da zil orjinal ellenmemis olacak. hastası var hala doktoru da var elektronik göstergelerin vs nette bı araba buldum ben . gel benim Fiestayi al ekonomik zevkli. bagaj yok sadece ama 40 litre LPG ile 500 550 km şehir içi geziyom hemde catara patara. Abi tempradan vazgeçtim ben, torpidoları yamuk, klimaları zaten hiçbirinin çalışmıyor, içi dışı bi acaip, temizlerine bakıyorsun 28 30 bin istiyorlar. Saçma sapan işler. Otomobil ruhsatlı 1.3 multijet palio tek kapı, hipermil spec bana en çok bagaj lazım, uzun yola bi gitmeye 10 15 tane kedi yavrusu + bavullar vs olacak koltuksuz klimalı otomobil palio alacağım temizi denk gelirse 1.2 16v yada 1.3 multijet artık hangisi olursa. Dökük tempra ile aynı para, bin kat daha iyi Sinan Akgöl yazdı: Tempralar ne kadar? Bütün hepsi abartı şuanda hepsi maalesefki. 26 27 den kapıyı açıyor adam gibi olanı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts