Sühan Bozdağ 10 Ağustos 2020 Paylaş 10 Ağustos 2020 Herkese merhaba. Kapak contası değiştikten haftalar sonra triger kayışının içinde bulunduğu plastik muhafazanın üst köşesinden hafif bir yağ sızıntısı olduğunu fark ettim. yağ bu bölgeden sızıp yağ filtresinin olduğu yere doğru akıyor. muhafazayı kendim sökemediğim için sızıntının kaynağını tam tespit edemedim aslında. Epeydir sabahları ilk çalıştırmada duyduğum kayış sesini de zamanla geçer diye önemsememiştim. Marşa basınca duyulan ve gaza basınca kaybolan kayış sesi acaba v kayışına ya da trigere yağ bulaştığının belirtisi olabilir mi, blok saplamaları iyi sıkılmadığı için kaçağa yol açabilir mi? yoksa krank keçesi mi deforme olmuştur? öyle aman aman bir yağ eksiltme de söz konusu değil. https://hizliresim.com/QZFHvj Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp 10 Ağustos 2020 Paylaş 10 Ağustos 2020 Herkese merhaba. Kapak contası değiştikten haftalar sonra triger kayışının içinde bulunduğu plastik muhafazanın üst köşesinden hafif bir yağ sızıntısı olduğunu fark ettim. yağ bu bölgeden sızıp yağ filtresinin olduğu yere doğru akıyor. muhafazayı kendim sökemediğim için sızıntının kaynağını tam tespit edemedim aslında. Epeydir sabahları ilk çalıştırmada duyduğum kayış sesini de zamanla geçer diye önemsememiştim. Marşa basınca duyulan ve gaza basınca kaybolan kayış sesi acaba v kayışına ya da trigere yağ bulaştığının belirtisi olabilir mi, blok saplamaları iyi sıkılmadığı için kaçağa yol açabilir mi? yoksa krank keçesi mi deforme olmuştur? öyle aman aman bir yağ eksiltme de söz konusu değil. https://hizliresim.com/QZFHvj Saptamaların boyu uzamış tam sıkamamış olabilir bir ihtimal Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 10 Ağustos 2020 Paylaş 10 Ağustos 2020 o zaman basınç kaybı olurdu ve hararet yapardı. zaten su eksilir her durumda. Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 10 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 10 Ağustos 2020 Levent Güzelkalp yazdı: Sühan Bozdağ yazdı: Herkese merhaba. Kapak contası değiştikten haftalar sonra triger kayışının içinde bulunduğu plastik muhafazanın üst köşesinden hafif bir yağ sızıntısı olduğunu fark ettim. yağ bu bölgeden sızıp yağ filtresinin olduğu yere doğru akıyor. muhafazayı kendim sökemediğim için sızıntının kaynağını tam tespit edemedim aslında. Epeydir sabahları ilk çalıştırmada duyduğum kayış sesini de zamanla geçer diye önemsememiştim. Marşa basınca duyulan ve gaza basınca kaybolan kayış sesi acaba v kayışına ya da trigere yağ bulaştığının belirtisi olabilir mi, blok saplamaları iyi sıkılmadığı için kaçağa yol açabilir mi? yoksa krank keçesi mi deforme olmuştur? öyle aman aman bir yağ eksiltme de söz konusu değil. https://hizliresim.com/QZFHvj Saptamaların boyu uzamış tam sıkamamış olabilir bir ihtimal Dogan Arsiray yazdı: o zaman basınç kaybı olurdu ve hararet yapardı. zaten su eksilir her durumda. Saplamaları yetkili servisten orjinal almıştım. muhtemelen rastgele tork değeriyle sıkmıştır ama. Bir aydır bir damla su eksiltmedi. Hararet de yok. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Ağustos 2020 Paylaş 10 Ağustos 2020 Senin bu forzayı bi türlü yapamadılar adam gibi. Okadarda sıkıntısı yoktu oysaki. Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 10 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 10 Ağustos 2020 Ali Darbaz yazdı: Senin bu forzayı bi türlü yapamadılar adam gibi. Okadarda sıkıntısı yoktu oysaki. Sorma ya! orasını yapsalar burasını bozuyorlar. biraz kendine gelse alıp gidecem İstanbul'a. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 10 Ağustos 2020 Paylaş 10 Ağustos 2020 e işte bozacakki para kazansın.... 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Sühan Bozdağ yazdı: Sorma ya! orasını yapsalar burasını bozuyorlar. biraz kendine gelse alıp gidecem İstanbul'a. Arabayı yaptırdığın adama geri git, araba yağ kaçırıyor deyip, yapmasını iste. Bu böyle olmaz. Yada git başka birine. Yorum bağlantısı
Coşku Mert 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 koruma kapagini sokmeden nedenini bilemezsin. egsantrik veya krank kecesinden geliyordur büyük ihtimalle 1 Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 11 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 11 Ağustos 2020 Coşku Mert yazdı: koruma kapagini sokmeden nedenini bilemezsin. egsantrik veya krank kecesinden geliyordur büyük ihtimalle Ben de öyle tahmin ediyorum. Yarın sökülecek kapak. Bu da günün ilk marşında çıkan ses; Yorum bağlantısı
Coşku Mert 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 motor isinmis halde ilk marsta cikmiyor bu ses sanirim. krank kasnagina yag bulasmis bence. triger kapagi sokulurken bakılır nasilsa. gerekli temizlik kayış ve kasnakta yapilir Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 11 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 11 Ağustos 2020 Coşku Mert yazdı: motor isinmis halde ilk marsta cikmiyor bu ses sanirim. krank kasnagina yag bulasmis bence. triger kapagi sokulurken bakılır nasilsa. gerekli temizlik kayış ve kasnakta yapilir sabahları motor soğukken ilk çalıştırmada çıkıyor ses, gaza basınca kayboluyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts