Burak Durmuş 10 Ağustos 2020 Paylaş 10 Ağustos 2020 Arkadaşlar merhaba. Aracım 2006 focus 1.6 dizel otomatik. seyir halindeyken, klimayı açınca veya kalkışlarda stop ediyor. Egr değişti (yan sanayi) yakıt basınç sensöründen değişti, mazot filtresi değişti enjektör bakımı yapıldı ama hala sorun devam ediyor. Göstermediğim yer kalmadı. Yorum bağlantısı
Mustafa Şahin2 10 Ağustos 2020 Paylaş 10 Ağustos 2020 Stop etme sorunu için krank devir sensörü olabilir, 3000 deviri geçmeme için ısıtma bujileri olabilir Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 ezbere parça değişilmez ki ? sorun arıza teşhis cihazı ile aranır 2 Yorum bağlantısı
Burak Durmuş 14 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 14 Ağustos 2020 Arkadaşlar sorunum hala devam ediyor. Araç olur olmadık stop ediyor. 3 gündür de çekişte az biraz düşme var. Lütfen bana yardımcı olur musunuz Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Ağustos 2020 Paylaş 14 Ağustos 2020 Hata kodu motor arıza lambası vs çıkıyor mu? Stop edince marşa basınca çalışıyor mu hemen? Yorum bağlantısı
Ömer Budak 14 Ağustos 2020 Paylaş 14 Ağustos 2020 Benim ısıtma bujilerinden kaynaklı 3000 devir geçememe sorunum vardı. Hata kodundan tespit edildi, ısıtma bujileri değişince sorun çözüldü. Yorum bağlantısı
Burak Durmuş 14 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 14 Ağustos 2020 Bugün enjektörcü de yakıt basınç sensör soketi değişti ve akşama kadar stop etmedi araç. Ancak eve dönerken rampada yine stop etti. Ayrıca Rölanti de araç alıp vermeye başladı. Kırmızı ışıkta vites D de ayağım frende beklerken de vurmaya devir ibaresinde oynamaya başladı. Anlamıyorum sorun ne kimse çözemiyor Yorum bağlantısı
Burak Durmuş 15 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 15 Ağustos 2020 Arkadaşlar aracımda bariz bir şekilde çekişten düşme sorunu var. Belki alakasız olabilir ama 3 kez yakıt basınç sensörü değişti hiçbir usta bu değişimlerde akü yü sökmemişti. En son sensörü söken usta akü yü de sökmüştü ve ne tevafuktur ki o ustadan çıkınca çekiş sorunum başladı. Acaba aracımın çekişten düşmesinin sebebi akü den veya akü nün sökülmesinden kaynaklı olabilir mi ? Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 15 Ağustos 2020 Paylaş 15 Ağustos 2020 Isıtma bujilerine bakıldı mi bakılmadı mı anlamdım. Benim 180 binde bakıldığında 3 tanesi bozuk çıkmıştı. Çekişte falan sorun yoktu ama yaşayanlar var. 1 Yorum bağlantısı
Burak Durmuş 16 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 16 Ağustos 2020 Isıtma bujilerine bakılmadı ama bilgisayara bağlayınca arıza kodu vermiyor arıza yok diyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ağustos 2020 Paylaş 16 Ağustos 2020 Burak Durmuş yazdı: Isıtma bujilerine bakılmadı ama bilgisayara bağlayınca arıza kodu vermiyor arıza yok diyor. 4 ü de bozulmadan arıza kodu oluşturmuyor. mekanik el ile kontrol gerekli Yorum bağlantısı
Burak Durmuş 16 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 16 Ağustos 2020 Peki bahsettiğim akü sökülmesi ile çekişin aynı anda olması tesadüf mü yoksa akü sökülmesi ile çekişin düşmesi arasında bir bağ varmı ? Yorum bağlantısı
Burak Durmuş 27 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 27 Ağustos 2020 Geçen hafta ankara yıldırımlar oto sanayii nde öner otomotiv "Tuncay" ustaya gittim. Rabbim ondan razı olsun. Aracı kullandı ve sorunun selenoid valfinden olduğunu söyleyerek değiştirdi. Çok cüz-i bir fiyatla ayrıldım. Koskoca Kayseri oto sanayiinde değiştirmedik parça bırakmadılar. Focus başta olmak üzere bir araç sahibi iseniz hiç düşünmeden Tuncay ustaya gidebilirsiniz. Gerçekten bu işe emek vermiş "Usta" ! Burdan yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara teşekkür ediyorum 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts