İçeriğe Yönlendir

Cruze - Çekmiyor, Rampada Kalkarken Zorlanıyor


Behlül Baş

Recommended Posts

Yurdaer Elay
Mehmet Göktürk yazdı:

atmosferik araçlarda güç gerektiğinde hakkını vereceksin ne öyle 2000 devir mi olur? turbo araç değil bu bağırt. 

 

En çok sevdiğim atmosferik :) 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

İ10da 4.6 difransiyelin faydası belli oluyor.

Cruze ancak el freni ile kalkar. 

Turbo denildide aklıma geldi. Turbo lag ne olacak. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
(düzenlendi)
Ali Darbaz yazdı:

İ10da 4.6 difransiyelin faydası belli oluyor.

Cruze ancak el freni ile kalkar. 

Turbo denildide aklıma geldi. Turbo lag ne olacak. 

O da aynı. Kalkışta Turbo’nun çalışmaya yani etkisi oluncaya kadar gaz vermeli. Bazı araçlarda kompresör var ama. Onlar avantajlı

tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yusuf Kazancı

bende 1.6 113 beygir otomatik cruze var. lpgli .   düz yolda sollamada hızlanmada ağır kalıyor onu bariz yaşıyorum. Ama rampada  denilenlerin hiçbirini yaşamıyorum. gaza basıyorum en fazla biraz pati çekiyor ama en eğimli rampayı bile 5 kişiyle çok rahat çıkıyorum. hatta  10 metre gidip 2ye atıyor  araba rampada kalkarsam.  rizede yaşıyorum rampaları hiç 1. viteste çıktığımı hatırlamıyorum. enn düşük 2 de çıkıyorum .  

daha önce 1.4 clio vardı. düz yolda clionun hızlanması daha iyiydi. ama cruze ile 2-3 te çıktığım rampaları clio ile 1 de çıkardım.  niye böyle anlamadım otomatik olmasından dolayı mı?.
100km hızda 2000 devir çeviriyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Yusuf Kazancı yazdı:

bende 1.6 113 beygir otomatik cruze var. lpgli .   düz yolda sollamada hızlanmada ağır kalıyor onu bariz yaşıyorum. Ama rampada  denilenlerin hiçbirini yaşamıyorum. gaza basıyorum en fazla biraz pati çekiyor ama en eğimli rampayı bile 5 kişiyle çok rahat çıkıyorum. hatta  10 metre gidip 2ye atıyor  araba rampada kalkarsam.  rizede yaşıyorum rampaları hiç 1. viteste çıktığımı hatırlamıyorum. enn düşük 2 de çıkıyorum .  

daha önce 1.4 clio vardı. düz yolda clionun hızlanması daha iyiydi. ama cruze ile 2-3 te çıktığım rampaları clio ile 1 de çıkardım.  niye böyle anlamadım otomatik olmasından dolayı mı?.
100km hızda 2000 devir çeviriyor

 

Hocam siz istatistik dışınsınız. Sizde var tork konverter. Motorunuzun torkunu 2 ye katlıyor. Manual kullanıp, kuru kuru 1,6 motorun torkunu görün ondan sonra sizin yorumunuzu alayım :) 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Ali Darbaz yazdı:

 

Hocam siz istatistik dışınsınız. Sizde var tork konverter. Motorunuzun torkunu 2 ye katlıyor. Manual kullanıp, kuru kuru 1,6 motorun torkunu görün ondan sonra sizin yorumunuzu alayım :) 

 

boş zamanda fulya yokuşunu çıkalım. çıkar..

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
(düzenlendi)
Mehmet Göktürk yazdı:

 

boş zamanda fulya yokuşunu çıkalım. çıkar..


çeliktepe sokaklarında deneyelim bence :) 

tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


çeliktepe sokaklarında deneyelim bence :) 

 

Fulyadaki bildiğim yokuş başka yerde yok. Belki bebek arka sokaklarda yahut arnavutköyde olabilir.

 

Tansu Kalafatoğlu yazdı:


çeliktepe sokaklarında deneyelim bence :) 

 

Ali sen getir biz deneriz. benzin de koyarız motor açılır.

Yorum bağlantısı
Ali Gök
Mehmet Göktürk yazdı:

 

boş zamanda fulya yokuşunu çıkalım. çıkar..

Fulyada mehmetçik caddesine beşiktaştan gelen istikametten. Girince ilk soldaki yokuşu ben inerken elim ayağım boşaldı 1 defa . Ben daha öyle bi yokuş görmedim

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Ali Gök yazdı:

Fulyada mehmetçik caddesine beşiktaştan gelen istikametten. Girince ilk soldaki yokuşu ben inerken elim ayağım boşaldı 1 defa . Ben daha öyle bi yokuş görmedim

oralarda bir yerde. Şu polatın oraya iniyorsun sonra sola bir ara yola çıkıyorsun. mahalle arası.

Yorum bağlantısı
  • 10 ay sonra...
Ali Darbaz

Bu durum son bakımdan sonra neredeyse yok oldu. Akü, debriyaj, marka yağ, alt düzen revizyonu derken kalkış sorunu ortadan kalktı. Düşük devirde pompalama kayıpları azaldığı için çekiş arttı. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...