Muhittin Kaplan 18 Eylül 2020 Paylaş 18 Eylül 2020 Verdik elektrigi hocam verdik voltajı. Yorum bağlantısı
Ali Gök 18 Eylül 2020 Paylaş 18 Eylül 2020 peki soru Mercedes hidrojenin üretiminin bu kadar zor olduğunu bilmiyorumu niye üretti bunu Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Eylül 2020 Paylaş 18 Eylül 2020 Ali Gök yazdı: peki soru Mercedes hidrojenin üretiminin bu kadar zor olduğunu bilmiyorumu niye üretti bunu En ucuz hidrojen doğalgazdan üretiliyor. Araplarda ve ruslarda bolca var. Süper lean burn motorları bekliyelim. Şurda 3 5 yıl sonra piyasaya çıkarlar. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Eylül 2020 Paylaş 18 Eylül 2020 Ali Gök yazdı: peki soru Mercedes hidrojenin üretiminin bu kadar zor olduğunu bilmiyorumu niye üretti bunu canları sıkılmıştır evdekalkala icat çıkarmışlar başımıza Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 18 Eylül 2020 Paylaş 18 Eylül 2020 Benzine hava verip, sudan geçirerek yanıcı gaz üretip emme manifoldundan verelim. Gaz pedalı konum sensörüne göre hava motorunun gücü ayarlanır, gazı bırakınca valf kapanır kompresyon yapar. Biyerden ikramiye vursada bagaja şunun tesisatını kurup deney yapsak. Karbüratörlü arabanın lpg geçiş anahtarını ortaya alıp, iki yakıtı da keserek boğazdan şu hortumu versek acaba nasıl olur. Bi gün karbüratörlü arabam olursa bunu deneyeceğim. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Eylül 2020 Paylaş 18 Eylül 2020 müjde. firmamız iştiraki ile "kaynağında" hidrojen üretme imkanı. yüzde 3000 kazanç. imalat için gereken ekipman ayrıca fiyatlandırılacaktır. yersen Ebrar Tüfek yazdı: Benzine hava verip, sudan geçirerek yanıcı gaz üretip emme manifoldundan verelim. Gaz pedalı konum sensörüne göre hava motorunun gücü ayarlanır, gazı bırakınca valf kapanır kompresyon yapar. Biyerden ikramiye vursada bagaja şunun tesisatını kurup deney yapsak. Karbüratörlü arabanın lpg geçiş anahtarını ortaya alıp, iki yakıtı da keserek boğazdan şu hortumu versek acaba nasıl olur. Bi gün karbüratörlü arabam olursa bunu deneyeceğim. gayet güzel çalışır. yanan şey buhar fazındaki benzindir çünkü. youtube de çalışanı var. projectfarm çim kesme motoru ile yapmıştı. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 18 Eylül 2020 Paylaş 18 Eylül 2020 Dogan Arsiray yazdı: gayet güzel çalışır. yanan şey buhar fazındaki benzindir çünkü. youtube de çalışanı var. projectfarm çim kesme motoru ile yapmıştı. Madem öyle neden bununla alakalı bi çalışma yapmıyorlar, bi dönüşüm sistemi yapılsa patenti alınsa, kocaman lpg tankından daha az yer kaplar en azından. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Eylül 2020 Paylaş 18 Eylül 2020 Ebrar Tüfek yazdı: Madem öyle neden bununla alakalı bi çalışma yapmıyorlar, bi dönüşüm sistemi yapılsa patenti alınsa, kocaman lpg tankından daha az yer kaplar en azından. Evap sistemi bunun için değilmi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Eylül 2020 Paylaş 18 Eylül 2020 Ali Darbaz yazdı: Evap sistemi bunun için değilmi. değil, balinaları korumak için, istasyonlarda vakumlu popma varsa tabii Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 18 Eylül 2020 Paylaş 18 Eylül 2020 Arkasındaki depoysa ,pek de ekonomik görünmüyor😀 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Eylül 2020 Paylaş 18 Eylül 2020 Geçen günde hyundai h2u'yu görmüştüm hidrojenli. Elektrikli gelmeden hidrojen gelecek neredeyse [emoji3]Elektrik sakat, C5 ten fazla yakan elektrikliyi ne yapayım ben. Öyle dendiği gibi 7 liralık elektrikle gün boyu falan çalışsa nazına oynanır. En güzeli hybrid. Onun da aküsü pahalı. nereden alacak hidrojeni. ticari anlamda hidrojeni üretecek tesis varsa süper.Servet hidrojenli arabayı yapalı 20 yıl olmuştur. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Eylül 2020 Paylaş 18 Eylül 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: C5 ten fazla yakan elektrikliyi ne yapayım ben. pilli ekonomik olacak diye kimse demedi, 20 yaşındaki tesla hala çalışır yüyür mü? yanmaz ise bu sırada Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Eylül 2020 Paylaş 18 Eylül 2020 pilli ekonomik olacak diye kimse demedi, 20 yaşındaki tesla hala çalışır yüyür mü? yanmaz ise bu sıradaTelefon bile patlıyor 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 20 Eylül 2020 Paylaş 20 Eylül 2020 Hidrojen, bir batarya teknolojisi, enerjiyi "depolama" için kullanılan bir taşıyıcı durumda. Sizlerin de belirttiği gibi doğalgazdan kömürden yahut sudan elektrolizle elde ediliyor. Bunların hepsinde de enerji harcanıyor. Hele ki elektrolizde yakınca ortaya çıkan enerjiden daha çok bir enerji harcamanız gerekiyor. Bu nedenle bir batarya teknolojisi olarak düşünmeniz doğru olur. Lityum kobalt vesaire geliştiği durumda hidrojen motoruna gerek kalmayabiliyor. Yavaş yanma ile elektrik (yakıt pili) üretren membranlı sistemler de yakıtı hidrojen olan bir batarya olarak çalışıyor. O nedenle "hidrojen bir enerji kaynağı" değil bir enerji taşıma teknolojisidir. Yoksa doğalgazı zaten araçta yakabiliyoruz. Dünyada serbest hidrojen yoktur. Hepsi yanmış su olmuştur (H2O) ya da doğalgazda (CH4) olarak bulunur. Bunları ayrıştırmak için enerji gerekiyor malum. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts