Metin Akbal 3 Şubat Paylaş 3 Şubat Senin bir viraj kolu KDV hariç 3000 tutmuş. İşçilik vs de yazmamıştın. Herkes kendi kapısının önünü supursun 2 Yorum bağlantısı
Koray Demir 3 Şubat Paylaş 3 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: Küçük şehirlerdeki yetkili servisler nedense bakıma daha uygun fiyatlar veriyor. İstanbul ve Ankara pahalı. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Şubat Yazar Paylaş 3 Şubat Metin Akbal yazdı: Senin bir viraj kolu KDV hariç 3000 tutmuş. İşçilik vs de yazmamıştın. Herkes kendi kapısının önünü supursun neyle? Şarjlıyla mı Yorum bağlantısı
Metin Akbal 3 Şubat Paylaş 3 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: neyle? Şarjlıyla mı Ne biliyim fiyatı alan sensin Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Şubat Yazar Paylaş 3 Şubat Metin Akbal yazdı: Ne biliyim fiyatı alan sensin yav konu bu değilki. Konu vw de değil turbo ile pili kapıştırıyoruz hangidi kaç boost basıyor diye Yorum bağlantısı
Metin Akbal 3 Şubat Paylaş 3 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: yav konu bu değilki. Konu vw de değil turbo ile pili kapıştırıyoruz hangidi kaç boost basıyor diye Mevzuyu pilden turbodan bakım ücretine getiren ben miyim Kendi servisine bak önce. Sen paylaşana kendi yetkili servis bakım fiyatını face sayfalarından buraya Golf ü atacağına 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 3 Şubat Paylaş 3 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: hangidi kaç boost basıyor diye Ozaman senin dilinden sana söyliiim : Hay gidi haaay ? 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 3 Şubat Paylaş 3 Şubat Pejo 2008 için yetkili serviste triger değişimi işçilik dahil 45 bin tl birde v kayışı değişiyor Tanıdık ise triger setini yetkili servisten 14 bine aldı Bu fiyatların hiç birinde devirdaim yok 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Şubat Yazar Paylaş 3 Şubat Metin Akbal yazdı: Kendi servisine bak önce. Servisim yokki olsa buralarda ne işim var Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 4 Şubat Yazar Paylaş 4 Şubat Rotçuya gittim. Arabayı tekerler dahil kaldıran lifte kontrol etti. Tünel misali. Direksiyon kutusu, salıncaklar, askı rot, rot başı, rot kolu vs alt takımda hiçbir şey yok dedi. Viraj çubuğu lastikleri de boşluksuz dedi. 62737283738 milyon km sorunsuz sürersin dedi. 800 lira verdim çıktım Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 4 Şubat Paylaş 4 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: Rotçuya gittim. Arabayı tekerler dahil kaldıran lifte kontrol etti. Tünel misali. Direksiyon kutusu, salıncaklar, askı rot, rot başı, rot kolu vs alt takımda hiçbir şey yok dedi. Viraj çubuğu lastikleri de boşluksuz dedi. 62737283738 milyon km sorunsuz sürersin dedi. 800 lira verdim çıktım Motivasyon da önemli tabi 800 liraya değer ? Eskiden olsa borcun yok der gönderirlerdi.. 3 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 4 Şubat Yazar Paylaş 4 Şubat Ü.Emre Kartal yazdı: Motivasyon da önemli tabi 800 liraya değer ? Eskiden olsa borcun yok der gönderirlerdi.. e rot baktırdık canım. Yıllık rot kontrolü yaptırmayan da ne bileyim 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 4 Şubat Paylaş 4 Şubat Metin Akbal yazdı: Benimde aklımdan Airbus geçiyordu Airbusta turbo yokki Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 4 Şubat Yazar Paylaş 4 Şubat İlkay Başaran yazdı: Airbusta turbo yokki Supercharger? Yorum bağlantısı
Metin Akbal 4 Şubat Paylaş 4 Şubat İlkay Başaran yazdı: Airbusta turbo yokki Turbo yoksa şanzıman da yoktur 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 4 Şubat Paylaş 4 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: Supercharger? Normal şarjır var Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 4 Şubat Paylaş 4 Şubat İlkay Başaran yazdı: Normal şarjır var Nolmuş. Bizde de şarjör var Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 4 Şubat Paylaş 4 Şubat Tamer Topaç yazdı: Nolmuş. Bizde de şarjör var nerf mü? 1 2 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 4 Şubat Paylaş 4 Şubat İlkay Başaran yazdı: nerf mü? Bilen adamın hali de bir başka oluyor. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 10 Şubat Yazar Paylaş 10 Şubat Soğuk havada arabanın içinde beklemek için hibrit çok tasarruflu kar yağışı altında -3 derecede, 5 saat arabanın içinde durmak zorunda kaldık. Ekrandan auto 20 yaptım. İçerisi real 24 derece sabitledi. Motor 1dk rölantide çalışıyor 5-10dk kapalı şekilde duruyor. Benzin ibresi hareket etmedi ya da minik birimlerden 1 birim düştü. Onu bile fark edemedim 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 10 Şubat Paylaş 10 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: Soğuk havada arabanın içinde beklemek için hibrit çok tasarruflu kar yağışı altında -3 derecede, 5 saat arabanın içinde durmak zorunda kaldık. Ekrandan auto 20 yaptım. İçerisi real 24 derece sabitledi. Motor 1dk rölantide çalışıyor 5-10dk kapalı şekilde duruyor. Benzin ibresi hareket etmedi ya da minik birimlerden 1 birim düştü. Onu bile fark edemedim 5 saat çok uzun süre. Zorunlu olmadıkça durmaz insan, sıkıntılı bir şey yoktur inşallah. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 10 Şubat Yazar Paylaş 10 Şubat Mahmut Yıldız yazdı: 5 saat çok uzun süre. Zorunlu olmadıkça durmaz insan, sıkıntılı bir şey yoktur inşallah. İnsanların dağa bayıra kar kıyamette yazlık lastiğiyle çıkınca olan durumlar maalesef. Bi de mağdur olduk 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 10 Şubat Paylaş 10 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: İnsanların dağa bayıra kar kıyamette yazlık lastiğiyle çıkınca olan durumlar maalesef. Bi de mağdur olduk Kartepe'ye mi gittin? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 10 Şubat Yazar Paylaş 10 Şubat Mahmut Yıldız yazdı: Kartepe'ye mi gittin? hemen de yakalandık Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 10 Şubat Paylaş 10 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: hemen de yakalandık Bana yakalanman sorun değil de dün x'te görmüştüm, trafik durdu yazıyordu, aklıma oradan geldi. Geçmiş olsun. Biz de burada aynı şeyi tartışıyoruz, hafta sonu erciyese çıkalım diyor, ben çıkmam, trafikte rezil oluruz diyorum. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts