İçeriğe Yönlendir

Günlük Kullanım Elektrikli Araba


Ali Darbaz

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek
Çağlar Bayur yazdı:

88 yutbr destekli byd çok sönük kalmış

 

Bayilerinde iş yok.. 

Araç hakkında bilgileri yok, satmak için gayretleri yok. 

Bayiye giriyorsun sora soracak kimse yok. 

Oysa ki, İyi bir satıcının elinde çok iyi satacak potansiyel var araçta

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Bayilerinde iş yok.. 

Araç hakkında bilgileri yok, satmak için gayterleri yok. 

Bayiye giriyorsun sora soracak kimse yok. 

Oysa ki, İyi bir satıcının elinde çok iyi satacak potansiyel var araçta

 


satış danışmanları hayattan bezmiş şekilde müşteriyi karşılıyor. Burada firma önemli. Danışmana daha fazla maaş vermeli. Biraz da teknik eğitim vermeli. Alıcı çok tekniği sevmiyor ama biraz reklamlı teknik sihir gibidir. Danışmanlar sürekli aynı şeyleri anlattığı için molalı çalışma sistemi olmalı. Arka odada masaj, bilardo, ps oyunları, güzel içecekler fal… neyse konu başka yere gitti :) 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Sarı kafa EV’lere yapılan teşvikleri kaldıyor. Bakalım rekabet nasıl olacak. 

Yorum bağlantısı
Yücel Metin
(düzenlendi)

iyi ve kötü yönleri anlatmalı ve enerjisi hep üstte olmalı.

 

tarihinde Yücel Metin tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

BYD bence Avrupa kullanıcısının gözü kapalı alacağı noktada değil, henüz experimental bir durumda.

Korelilerin olduğu gibi bir gün çok başka bir yere gelebilir tabi ama daha var bence.

Ben halen sıfır Çinli alacağıma param yoksa da 5-10 yaşında Alman alırım kafasındayım. DSG olmasın düz otomatik olsun, tsi olmasın atmosferik olsun, dizel manuel olsun. Ekranı küçük olsun çok önemli değil. Ekranla doğmadık neticede.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mertol Kip

Avrupalıların satın alım kriterlerinin gayet yerli ve milli tarafında olduğunu da hesaba katmak lazım. Bir almana fransız arabası, bir fransıza da alman arabası aldırmak öyle kolay değilken çinlilerin hiç şansı yok. Kaldı ki bunların fiyatları arasında öyle uçurum da yok. Göçmenler falan alır belki. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mertol Kip yazdı:

Avrupalıların satın alım kriterlerinin gayet yerli ve milli tarafında olduğunu da hesaba katmak lazım. Bir almana fransız arabası, bir fransıza da alman arabası aldırmak öyle kolay değilken çinlilerin hiç şansı yok. Kaldı ki bunların fiyatları arasında öyle uçurum da yok. Göçmenler falan alır belki. 


toyota ilk 10’da :) 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Mertol Kip yazdı:

Avrupalıların satın alım kriterlerinin gayet yerli ve milli tarafında olduğunu da hesaba katmak lazım. Bir almana fransız arabası, bir fransıza da alman arabası aldırmak öyle kolay değilken çinlilerin hiç şansı yok. Kaldı ki bunların fiyatları arasında öyle uçurum da yok. Göçmenler falan alır belki. 

eskiden böyleydi ama azaldı. yeni milliyetçilik akımları ile yeniden başlayabilir tabi. yerlinin servisi parçası onları düşünüyor adamlar. Beli onun etkisi çok. Bir de mevcut bayi ağı gücü. 

Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Mehmet Göktürk yazdı:

eskiden böyleydi ama azaldı. yeni milliyetçilik akımları ile yeniden başlayabilir tabi. yerlinin servisi parçası onları düşünüyor adamlar. Beli onun etkisi çok. Bir de mevcut bayi ağı gücü. 

 

Valla benim Fransa ve Almanya özelinde gördüğüm bu. 5 peugeot a 1 audi düşüyo rmesela. 

 

Tansu Kalafatoğlu yazdı:


toyota ilk 10’da :) 

 

Geçer geçer.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Elektrikli otomobil sayısı arttıkça ve yapay zeka için enerji ihtiyacı arttıkça enerji krizi çıkabilirmiş. Şu an ülkelerin enerji harcaması oransal olarak tehlikeli boyuta gidiyor. Bu veri gelişmişlik belirtisi de olduğu için işler iyice karışacak. Bu kadar enerji talebine ne yetişecek. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Elektrikli otomobil sayısı arttıkça ve yapay zeka için enerji ihtiyacı arttıkça enerji krizi çıkabilirmiş. Şu an ülkelerin enerji harcaması oransal olarak tehlikeli boyuta gidiyor. Bu veri gelişmişlik belirtisi de olduğu için işler iyice karışacak. Bu kadar enerji talebine ne yetişecek. 

Kardashev ölçeği. Güneşin enejisininin tümünü kullanabilen medeniyet tip 1 medeniyet seviyesine geliyor. 

https://evrimagaci.org/kardashev-olcegi-nedir-medeniyetimiz-gelecekte-neye-benzeyecek-961?srsltid=AfmBOoqX6G4lQAr4UVgbDAw2e2uV9xIEEEmQaQhOxnjHxJJsWR5R3TS7

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Erdoğan Temur

 

Güzel çalışma olmuş. Hyundai batarya-menzil verimlilik olayını çözmüş. 

 

 

Togg 1         : 200 km 23,0 kw
Togg 2         : 234 km 17,9 kw
 

ioniq6         : 265 km 13,4 kw
Kona           : 203 km 13,7 kw
ioniq5         : 255 km 17,7 kw
 

iD4              : 263 km 16,2 kw
Model Y PR : 147 km 18,6 kw
Model Y LR : 272 km 14,3 kw
Atto 3         : 257 km 16,5 kw
MG ZS        : 277 km 16,7 kw
Grandland  : 264 km 16,5 kw
Skeywell     : 271 km 17,4 kw
Megane etech: 260 km 15,6 kw

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Elektrikli otomobil sayısı arttıkça ve yapay zeka için enerji ihtiyacı arttıkça enerji krizi çıkabilirmiş. Şu an ülkelerin enerji harcaması oransal olarak tehlikeli boyuta gidiyor. Bu veri gelişmişlik belirtisi de olduğu için işler iyice karışacak. Bu kadar enerji talebine ne yetişecek. 

bunu sanki birisi on sene önce sölemişti

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Tvde canlı açıklama vardı, Akkuyu Nükleer santrali elektrik test üretimine başlıyormuş. 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Ali Darbaz yazdı:

Tvde canlı açıklama vardı, Akkuyu Nükleer santrali elektrik test üretimine başlıyormuş. 

9b01c073-b238-4de1-a74d-8219341fa61f_502

  • Teşekkür 1
  • Mutlu 1
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

Tvde canlı açıklama vardı, Akkuyu Nükleer santrali elektrik test üretimine başlıyormuş. 

ruslara parayı nasıl gönderemeyeceğiz?

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Erdoğan Temur yazdı:

 

Güzel çalışma olmuş. Hyundai batarya-menzil verimlilik olayını çözmüş. 

 

 

Togg 1         : 200 km 23,0 kw
Togg 2         : 234 km 17,9 kw
 

ioniq6         : 265 km 13,4 kw
Kona           : 203 km 13,7 kw
ioniq5         : 255 km 17,7 kw
 

iD4              : 263 km 16,2 kw
Model Y PR : 147 km 18,6 kw
Model Y LR : 272 km 14,3 kw
Atto 3         : 257 km 16,5 kw
MG ZS        : 277 km 16,7 kw
Grandland  : 264 km 16,5 kw
Skeywell     : 271 km 17,4 kw
Megane etech: 260 km 15,6 kw

Model y sr yok

Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Erdoğan Temur yazdı:

 

Güzel çalışma olmuş. Hyundai batarya-menzil verimlilik olayını çözmüş. 

 

 

Togg 1         : 200 km 23,0 kw
Togg 2         : 234 km 17,9 kw
 

ioniq6         : 265 km 13,4 kw
Kona           : 203 km 13,7 kw
ioniq5         : 255 km 17,7 kw
 

iD4              : 263 km 16,2 kw
Model Y PR : 147 km 18,6 kw
Model Y LR : 272 km 14,3 kw
Atto 3         : 257 km 16,5 kw
MG ZS        : 277 km 16,7 kw
Grandland  : 264 km 16,5 kw
Skeywell     : 271 km 17,4 kw
Megane etech: 260 km 15,6 kw

 

 

"Bence" menzile takilmak anlamsiz. Sarj hizi menzilden onemli. %20-80 arasi 10-15dk da dolsa, ve o bunla 200-250 km gidebiliyorsak yemişim menzilini. 

 

Hyundai nin kiskandigim tek tarafi hizli sarj olmasi. Tuketimi zaten sallamaya gerek yok. En alttaki ile en ustteki arasinda +/- 3 kw oynuyor. 100 km de 30 lira az ya da cok tuketmesi cok ciddi bir sey degil. Benzinli olunca 0.6 lt daha az yakiyor diye araba secimlerimiz degismiyor sonucta. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...