Mehmet Ozyurek 12 Nisan Paylaş 12 Nisan Çağlar Bayur yazdı: 88 yutbr destekli byd çok sönük kalmış Bayilerinde iş yok.. Araç hakkında bilgileri yok, satmak için gayretleri yok. Bayiye giriyorsun sora soracak kimse yok. Oysa ki, İyi bir satıcının elinde çok iyi satacak potansiyel var araçta 3 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Nisan Paylaş 12 Nisan Mehmet Ozyurek yazdı: Bayilerinde iş yok.. Araç hakkında bilgileri yok, satmak için gayterleri yok. Bayiye giriyorsun sora soracak kimse yok. Oysa ki, İyi bir satıcının elinde çok iyi satacak potansiyel var araçta satış danışmanları hayattan bezmiş şekilde müşteriyi karşılıyor. Burada firma önemli. Danışmana daha fazla maaş vermeli. Biraz da teknik eğitim vermeli. Alıcı çok tekniği sevmiyor ama biraz reklamlı teknik sihir gibidir. Danışmanlar sürekli aynı şeyleri anlattığı için molalı çalışma sistemi olmalı. Arka odada masaj, bilardo, ps oyunları, güzel içecekler fal… neyse konu başka yere gitti 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 13 Nisan Paylaş 13 Nisan Sarı kafa EV’lere yapılan teşvikleri kaldıyor. Bakalım rekabet nasıl olacak. Yorum bağlantısı
Yücel Metin 13 Nisan Paylaş 13 Nisan (düzenlendi) iyi ve kötü yönleri anlatmalı ve enerjisi hep üstte olmalı. 13 Nisan tarihinde Yücel Metin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 16 Nisan Paylaş 16 Nisan BYD bence Avrupa kullanıcısının gözü kapalı alacağı noktada değil, henüz experimental bir durumda. Korelilerin olduğu gibi bir gün çok başka bir yere gelebilir tabi ama daha var bence. Ben halen sıfır Çinli alacağıma param yoksa da 5-10 yaşında Alman alırım kafasındayım. DSG olmasın düz otomatik olsun, tsi olmasın atmosferik olsun, dizel manuel olsun. Ekranı küçük olsun çok önemli değil. Ekranla doğmadık neticede. 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 17 Nisan Paylaş 17 Nisan Avrupalıların satın alım kriterlerinin gayet yerli ve milli tarafında olduğunu da hesaba katmak lazım. Bir almana fransız arabası, bir fransıza da alman arabası aldırmak öyle kolay değilken çinlilerin hiç şansı yok. Kaldı ki bunların fiyatları arasında öyle uçurum da yok. Göçmenler falan alır belki. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Nisan Paylaş 17 Nisan Mertol Kip yazdı: Avrupalıların satın alım kriterlerinin gayet yerli ve milli tarafında olduğunu da hesaba katmak lazım. Bir almana fransız arabası, bir fransıza da alman arabası aldırmak öyle kolay değilken çinlilerin hiç şansı yok. Kaldı ki bunların fiyatları arasında öyle uçurum da yok. Göçmenler falan alır belki. toyota ilk 10’da Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Nisan Paylaş 17 Nisan Mertol Kip yazdı: Avrupalıların satın alım kriterlerinin gayet yerli ve milli tarafında olduğunu da hesaba katmak lazım. Bir almana fransız arabası, bir fransıza da alman arabası aldırmak öyle kolay değilken çinlilerin hiç şansı yok. Kaldı ki bunların fiyatları arasında öyle uçurum da yok. Göçmenler falan alır belki. eskiden böyleydi ama azaldı. yeni milliyetçilik akımları ile yeniden başlayabilir tabi. yerlinin servisi parçası onları düşünüyor adamlar. Beli onun etkisi çok. Bir de mevcut bayi ağı gücü. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 17 Nisan Paylaş 17 Nisan Mehmet Göktürk yazdı: eskiden böyleydi ama azaldı. yeni milliyetçilik akımları ile yeniden başlayabilir tabi. yerlinin servisi parçası onları düşünüyor adamlar. Beli onun etkisi çok. Bir de mevcut bayi ağı gücü. Valla benim Fransa ve Almanya özelinde gördüğüm bu. 5 peugeot a 1 audi düşüyo rmesela. Tansu Kalafatoğlu yazdı: toyota ilk 10’da Geçer geçer. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Nisan Paylaş 18 Nisan Elektrikli otomobil sayısı arttıkça ve yapay zeka için enerji ihtiyacı arttıkça enerji krizi çıkabilirmiş. Şu an ülkelerin enerji harcaması oransal olarak tehlikeli boyuta gidiyor. Bu veri gelişmişlik belirtisi de olduğu için işler iyice karışacak. Bu kadar enerji talebine ne yetişecek. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 18 Nisan Paylaş 18 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: Elektrikli otomobil sayısı arttıkça ve yapay zeka için enerji ihtiyacı arttıkça enerji krizi çıkabilirmiş. Şu an ülkelerin enerji harcaması oransal olarak tehlikeli boyuta gidiyor. Bu veri gelişmişlik belirtisi de olduğu için işler iyice karışacak. Bu kadar enerji talebine ne yetişecek. Kardashev ölçeği. Güneşin enejisininin tümünü kullanabilen medeniyet tip 1 medeniyet seviyesine geliyor. https://evrimagaci.org/kardashev-olcegi-nedir-medeniyetimiz-gelecekte-neye-benzeyecek-961?srsltid=AfmBOoqX6G4lQAr4UVgbDAw2e2uV9xIEEEmQaQhOxnjHxJJsWR5R3TS7 3 Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur 16 saat önce Paylaş 16 saat önce Güzel çalışma olmuş. Hyundai batarya-menzil verimlilik olayını çözmüş. Togg 1 : 200 km 23,0 kw Togg 2 : 234 km 17,9 kw ioniq6 : 265 km 13,4 kw Kona : 203 km 13,7 kw ioniq5 : 255 km 17,7 kw iD4 : 263 km 16,2 kw Model Y PR : 147 km 18,6 kw Model Y LR : 272 km 14,3 kw Atto 3 : 257 km 16,5 kw MG ZS : 277 km 16,7 kw Grandland : 264 km 16,5 kw Skeywell : 271 km 17,4 kw Megane etech: 260 km 15,6 kw 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 saat önce Paylaş 16 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Elektrikli otomobil sayısı arttıkça ve yapay zeka için enerji ihtiyacı arttıkça enerji krizi çıkabilirmiş. Şu an ülkelerin enerji harcaması oransal olarak tehlikeli boyuta gidiyor. Bu veri gelişmişlik belirtisi de olduğu için işler iyice karışacak. Bu kadar enerji talebine ne yetişecek. bunu sanki birisi on sene önce sölemişti 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 14 saat önce Yazar Paylaş 14 saat önce Tvde canlı açıklama vardı, Akkuyu Nükleer santrali elektrik test üretimine başlıyormuş. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Ali Darbaz yazdı: Tvde canlı açıklama vardı, Akkuyu Nükleer santrali elektrik test üretimine başlıyormuş. 1 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Ali Darbaz yazdı: Tvde canlı açıklama vardı, Akkuyu Nükleer santrali elektrik test üretimine başlıyormuş. ruslara parayı nasıl gönderemeyeceğiz? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 saat önce Paylaş 10 saat önce Erdoğan Temur yazdı: Güzel çalışma olmuş. Hyundai batarya-menzil verimlilik olayını çözmüş. Togg 1 : 200 km 23,0 kw Togg 2 : 234 km 17,9 kw ioniq6 : 265 km 13,4 kw Kona : 203 km 13,7 kw ioniq5 : 255 km 17,7 kw iD4 : 263 km 16,2 kw Model Y PR : 147 km 18,6 kw Model Y LR : 272 km 14,3 kw Atto 3 : 257 km 16,5 kw MG ZS : 277 km 16,7 kw Grandland : 264 km 16,5 kw Skeywell : 271 km 17,4 kw Megane etech: 260 km 15,6 kw Model y sr yok Yorum bağlantısı
Mertol Kip 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Erdoğan Temur yazdı: Güzel çalışma olmuş. Hyundai batarya-menzil verimlilik olayını çözmüş. Togg 1 : 200 km 23,0 kw Togg 2 : 234 km 17,9 kw ioniq6 : 265 km 13,4 kw Kona : 203 km 13,7 kw ioniq5 : 255 km 17,7 kw iD4 : 263 km 16,2 kw Model Y PR : 147 km 18,6 kw Model Y LR : 272 km 14,3 kw Atto 3 : 257 km 16,5 kw MG ZS : 277 km 16,7 kw Grandland : 264 km 16,5 kw Skeywell : 271 km 17,4 kw Megane etech: 260 km 15,6 kw "Bence" menzile takilmak anlamsiz. Sarj hizi menzilden onemli. %20-80 arasi 10-15dk da dolsa, ve o bunla 200-250 km gidebiliyorsak yemişim menzilini. Hyundai nin kiskandigim tek tarafi hizli sarj olmasi. Tuketimi zaten sallamaya gerek yok. En alttaki ile en ustteki arasinda +/- 3 kw oynuyor. 100 km de 30 lira az ya da cok tuketmesi cok ciddi bir sey degil. Benzinli olunca 0.6 lt daha az yakiyor diye araba secimlerimiz degismiyor sonucta. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts