Ali Cihangiroğlu 7 Eylül Paylaş 7 Eylül Ali Elöver yazdı: Sen araba konuşma bence, Triportör konuş, el arabası, bisiklet vs. Bizim canavarlar başka, senin bindiğin naylon başka, eskiden de motorsuz şaşı bir 68 bg fırsata vardı. 🙂 Şükür aynen devam, Bayadır yokum işler güçler. Ali Cihantirtsever gibi gizli işsiz değilim ki her Naylon lafı duyduğumda geliim. 😊 vaaaay neredesin arakadaş sen hahah yaşlanmışın be kardeş, eee Tırtlarıöve öve nereye kadar, naylon değil artık, baya geride kalmışın sen 3 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 10 Eylül Paylaş 10 Eylül Adamlar yapmış. Skoda VW için ama kaskoda klozda var ise bölge destekliyor ise geliyormuş. Fiyatı cepten vereceksen 2000₺ + KDV imiş. ID - Buzz. Çok şirin gözüküyordu. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 10 Eylül Paylaş 10 Eylül Id buz tam aradığım niteliklerde bir araç. Keşke fiyatı uygun ve menzili fazla olsaymış. Ama çok şey istiyorum sanırım. 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 10 Eylül Paylaş 10 Eylül Mehmet Yeter yazdı: Id buz tam aradığım niteliklerde bir araç. Keşke fiyatı uygun ve menzili fazla olsaymış. Ama çok şey istiyorum sanırım. Valla kesinlikle hemfikirim. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 10 Eylül Paylaş 10 Eylül aracın vergisiz fiyatı bile uçuk. satmamak için getiriyorlar demekki Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Eylül Paylaş 10 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: aracın vergisiz fiyatı bile uçuk. satmamak için getiriyorlar demekki 1500 lira tesla bu da 1750 yani Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Eylül Paylaş 10 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: aracın vergisiz fiyatı bile uçuk. satmamak için getiriyorlar demekki %80 ötv mi var bunda? Yorum bağlantısı
Mertol Kip 10 Eylül Paylaş 10 Eylül Bilmem. Hiç fiyatına falan bakmadımki. VW ile işim olmaz. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cumartesi 09:50 Paylaş Cumartesi 09:50 Mahle yeni bir motor yapmış. Elektrikli arabada jeneratör olarak kullanılacak. Jet ateşlemeli. Ön yanma odalı falan diyor. Küçük ve hafifmiş. Daha küçük bir pille 1300km menzil veriyormuş Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Cumartesi 10:00 Paylaş Cumartesi 10:00 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Mahle yeni bir motor yapmış. Elektrikli arabada jeneratör olarak kullanılacak. Jet ateşlemeli. Ön yanma odalı falan diyor. Küçük ve hafifmiş. Daha küçük bir pille 1300km menzil veriyormuş Link? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cumartesi 10:15 Paylaş Cumartesi 10:15 Mehmet Göktürk yazdı: Link? 800v entegrasyonla şarj ediyormuş bu motor. 85kw https://newsroom.mahle.com/press/en/press-releases/mahle-is-set-for-the-future-production-ready-innovations-for-sustainable-mobility-110144 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Cumartesi 11:01 Paylaş Cumartesi 11:01 “ Miller valve timing for efficient combustion” diyor normal range extender motoru bmw i3 gibi. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Pazartesi 21:09 Paylaş Pazartesi 21:09 Günümüzdeki elektrikli araçlarda, bataryanın doğru akımını motor için alternatif akıma çeviren bir invertör ve şarj işlemi için ayrı bir şarj cihazı bulunur. IBIS (akıllı batarya sistemi) sistemi ise bu iki kritik bileşeni ortadan kaldırarak fonksiyonlarını doğrudan batarya modüllerine entegre ediyor. baş teknoloji sorumlusu Ned Curic, bu yaklaşımı "Sadeleştirmenin inovasyon olduğuna olan inancımızı yansıtıyor" sözleriyle özetliyor. "Güç aktarma organlarının mimarisini yeniden düşünerek, daha hafif, daha verimli ve daha uygun maliyetli hale getiriyoruz." Bu "türünün ilk örneği" olarak nitelendirilen entegrasyon, araçlar için bir dizi somut fayda sağlıyor: Daha verimli: Batarya kapasitesini artırmadan menzili %10'a kadar artırıyor. Daha hafif: Araçtan yaklaşık 40 kg ağırlık tasarrufu sağlıyor. Daha geniş alan: 17 litreye kadar ekstra alan kazandırıyor. Daha hızlı şarj: 7 kW bir şarj cihazıyla şarj süresini 7 saatten 6 saate düşürüyor. Daha güçlü: Gücü %15 artırarak 150 kW'tan 172 kW'a çıkarıyor. Daha ucuz ve kolay bakım: Daha az parça, daha düşük üretim maliyeti ve daha kolay bakım anlamına geliyor. yeni IBIS bataryasını şu anda bir Peugeot e-3008 prototipi üzerinde yol testlerinden geçiriyor. Şirket, bu teknolojiyi 2030 yılına kadar Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, FIAT, Jeep, Opel ve Peugeot gibi markalarının seri üretim araçlarına entegre etmeyi hedefliyor. Stellantis bu alanda yalnız değil; Porsche gibi diğer büyük üreticiler de birden fazla elektrikli bileşeni tek bir ünitede birleştiren benzer konseptler üzerinde çalışıyor. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Dün saat 05:49 Paylaş Dün saat 05:49 her yerde innovasyon olsa idi ezogelin çorba olmazdı Tansu Kalafatoğlu yazdı: Güç aktarma organlarının mimarisini yeniden düşünerek Tansu Kalafatoğlu yazdı: Batarya kapasitesini artırmadan menzili %10'a kadar artırıyor. Tansu Kalafatoğlu yazdı: Daha hızlı şarj: 7 kW bir şarj cihazıyla şarj süresini 7 saatten 6 saate düşürüyor. daha hızlı şarj ile üsttekileri nasıl bağdaştırmışsa ne içmişse ondan istiyorum Tansu Kalafatoğlu yazdı: Daha güçlü: Gücü %15 artırarak 150 kW'tan 172 kW'a çıkarıyor. buna gerek yok zaten 110 u geçersen işin biter prize yetişemezsin ankara yolunda Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Dün saat 06:22 Paylaş Dün saat 06:22 Çağlar Bayur yazdı: buna gerek yok zaten 110 u geçersen işin biter prize yetişemezsin ankara yolunda 70'i 80 yapsa? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Dün saat 06:23 Paylaş Dün saat 06:23 Tansu Kalafatoğlu yazdı: 70'i 80 yapsa? 80 kw bile fazla o zaman 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 saat önce Paylaş 18 saat önce Arada modül yok kayıp yok. Aynı enerji talebi ile daha kısa sürede şarj mümkün. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Çağlar Bayur yazdı: daha hızlı şarj ile üsttekileri nasıl bağdaştırmışsa ne içmişse ondan istiyorum Şarj hızı km/h ile ölçülüyor hacı. Yani 1 saat şarj edersen o şarjla şu anki ortalamanla şu kadar km yol gidebilirsin gibi. Birim kafanı karıştırmış. Elektriklilerde verimlilik çok önemli konu. Çalışmaları güzel bir şey. Geçenlerde bir haberde Mercedes sadece aerodinamik bir kaç değişiklikle 30-35 km kazandık falan diyordu. Ağırlık ve tasarım çok daha öne çıkıyor. Üreticilerin tasarım birimlerinde zihniyet değişikliği lazım. Servet Aydın yazdı: Arada modül yok kayıp yok. Aynı enerji talebi ile daha kısa sürede şarj mümkün. Modül var yaw, Sadece ayrı değil kombine. Aynı cihazı hem şarjör hem de inverter olarak kullanmış. Ben -40 kg ile +%10 menzil nasıl olacak ona takıldım sadece. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Mertol Kip yazdı: Şarj hızı km/h ile ölçülüyor hacı. Yani 1 saat şarj edersen o şarjla şu anki ortalamanla şu kadar km yol gidebilirsin gibi. Birim kafanı karıştırmış. saçma. benim kaç km gidebileceğimi benim sürüşüm belirler. şarj hızını km ile vermek uyanıklık demek. Mertol Kip yazdı: Mercedes sadece aerodinamik bir kaç değişiklikle bunu çok eleştirdiler. bence haklılar da. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: saçma. benim kaç km gidebileceğimi benim sürüşüm belirler. şarj hızını km ile vermek uyanıklık demek. Yoo bence değil. 1 saat şarj edersen şu kadar km gidersin diyro işte bunun nesi uyanıklık? 10 dakika hızlı şarj ile 100 km menzil kazanıyorsun demekten bir farkı yok. Tansu Kalafatoğlu yazdı: bunu çok eleştirdiler. bence haklılar da. Bence de haklılar. Tesla'nın tipsizliği bununla ölümüne kapışır. Yani Multipla konusuna falan girmiyorum hiç Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Mertol Kip yazdı: Birim kafanı karıştırmış. pilli arabalrda broşürleri haberleri yaznaların kafası allak bullak Mertol Kip yazdı: Üreticilerin tasarım birimlerinde zihniyet değişikliği lazım. müşteri şımarıklığı geçmeden üretim değişmez. 1500 kg lar başlangıç seviyesinde, eskiden suv ler o ağırlık ile dağa taşa giderdi 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Çağlar Bayur yazdı: pilli arabalrda broşürleri haberleri yaznaların kafası allak bullak Orası kesin. Benim arabayla 3008 de aynı motor var. Birine 260Nm diğerine 345Nm yazıyor. Eğer özellikle kısıtlamadıysan 157 kW motordan 260 Nm tork alabilmen için uber gerizekalı olman lazım. 2.5 tonluk arabayı 260 nm ile 9 saniyede 100 e çıkartabilmen içinde arkanda iman gücünden fazlasına ihtiyacın var. (Tip onayda 345 Nm yazıyor) Yorum bağlantısı
Recommended Posts