İçeriğe Yönlendir

Günlük Kullanım Elektrikli Araba


Ali Darbaz

Recommended Posts

Fatih Keskin
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


yok öyle olmuyor. 
 

rampa inişi düşün. sen içten yanmalı ile yakıt üretemiyorsun. Elektrikli ise enerji üretip depoluyor. Bu da ortalamayı çok aşağı çekiyor

geçen ilk defa 10 km bi yola giderken - değer gösterdi 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Sani Gerşon yazdı:

Ioniq 3 geliyor. Tam şehiriçi arabası olacak.

ne zaman mış?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...