Fatih Keskin 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: yok öyle olmuyor. rampa inişi düşün. sen içten yanmalı ile yakıt üretemiyorsun. Elektrikli ise enerji üretip depoluyor. Bu da ortalamayı çok aşağı çekiyor geçen ilk defa 10 km bi yola giderken - değer gösterdi 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Sani Gerşon yazdı: Ioniq 3 geliyor. Tam şehiriçi arabası olacak. ne zaman mış? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Doğan Arşiray yazdı: ne zaman mış? Kamuflajsız test araçları geziyor Bursa'da. Bence maksimum 2 ay. Yorum bağlantısı
Recommended Posts