Fatih Keskin 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: yok öyle olmuyor. rampa inişi düşün. sen içten yanmalı ile yakıt üretemiyorsun. Elektrikli ise enerji üretip depoluyor. Bu da ortalamayı çok aşağı çekiyor geçen ilk defa 10 km bi yola giderken - değer gösterdi 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Sani Gerşon yazdı: Ioniq 3 geliyor. Tam şehiriçi arabası olacak. ne zaman mış? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Doğan Arşiray yazdı: ne zaman mış? Kamuflajsız test araçları geziyor Bursa'da. Bence maksimum 2 ay. Yorum bağlantısı
Onur Demir 59 dakika önce Paylaş 59 dakika önce Doğan Arşiray yazdı: ne zaman mış? Sani Gerşon yazdı: Kamuflajsız test araçları geziyor Bursa'da. Bence maksimum 2 ay. Tanıtım videolarında falan Eyllül diyorlardı sanırım Yorum bağlantısı
Recommended Posts