Fatih Keskin Pazartesi 08:53 Paylaş Pazartesi 08:53 Tansu Kalafatoğlu yazdı: yok öyle olmuyor. rampa inişi düşün. sen içten yanmalı ile yakıt üretemiyorsun. Elektrikli ise enerji üretip depoluyor. Bu da ortalamayı çok aşağı çekiyor geçen ilk defa 10 km bi yola giderken - değer gösterdi 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray Pazartesi 09:07 Paylaş Pazartesi 09:07 Sani Gerşon yazdı: Ioniq 3 geliyor. Tam şehiriçi arabası olacak. ne zaman mış? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Pazartesi 16:36 Paylaş Pazartesi 16:36 Doğan Arşiray yazdı: ne zaman mış? Kamuflajsız test araçları geziyor Bursa'da. Bence maksimum 2 ay. Yorum bağlantısı
Onur Demir 23 saat önce Paylaş 23 saat önce Doğan Arşiray yazdı: ne zaman mış? Sani Gerşon yazdı: Kamuflajsız test araçları geziyor Bursa'da. Bence maksimum 2 ay. Tanıtım videolarında falan Eyllül diyorlardı sanırım 1 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Sabah işe gelişim yoğun akıcı hız sınırı 90 ama yapamıyorum tabi Yorum bağlantısı
Recommended Posts