İçeriğe Yönlendir

Günlük Kullanım Elektrikli Araba


Ali Darbaz

Recommended Posts

Fatih Keskin
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


yok öyle olmuyor. 
 

rampa inişi düşün. sen içten yanmalı ile yakıt üretemiyorsun. Elektrikli ise enerji üretip depoluyor. Bu da ortalamayı çok aşağı çekiyor

geçen ilk defa 10 km bi yola giderken - değer gösterdi 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Sani Gerşon yazdı:

Ioniq 3 geliyor. Tam şehiriçi arabası olacak.

ne zaman mış?

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Doğan Arşiray yazdı:

ne zaman mış?

Kamuflajsız test araçları geziyor Bursa'da. Bence maksimum 2 ay.

Yorum bağlantısı
Onur Demir
Doğan Arşiray yazdı:

ne zaman mış?

 

Sani Gerşon yazdı:

Kamuflajsız test araçları geziyor Bursa'da. Bence maksimum 2 ay.

 

 

Tanıtım videolarında falan Eyllül diyorlardı sanırım

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Keskin

Sabah işe gelişim yoğun akıcı  hız sınırı 90 ama yapamıyorum tabi 

 

IMG_7831.jpeg

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   1 kullanıcı

    • Tansu Kalafatoğlu
×
×
  • Yeni Oluştur...