İçeriğe Yönlendir

Günlük Kullanım Elektrikli Araba


Ali Darbaz

Recommended Posts

Fatih Keskin
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


yok öyle olmuyor. 
 

rampa inişi düşün. sen içten yanmalı ile yakıt üretemiyorsun. Elektrikli ise enerji üretip depoluyor. Bu da ortalamayı çok aşağı çekiyor

geçen ilk defa 10 km bi yola giderken - değer gösterdi 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Sani Gerşon yazdı:

Ioniq 3 geliyor. Tam şehiriçi arabası olacak.

ne zaman mış?

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Doğan Arşiray yazdı:

ne zaman mış?

Kamuflajsız test araçları geziyor Bursa'da. Bence maksimum 2 ay.

Yorum bağlantısı
Onur Demir
Doğan Arşiray yazdı:

ne zaman mış?

 

Sani Gerşon yazdı:

Kamuflajsız test araçları geziyor Bursa'da. Bence maksimum 2 ay.

 

 

Tanıtım videolarında falan Eyllül diyorlardı sanırım

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Keskin

Sabah işe gelişim yoğun akıcı  hız sınırı 90 ama yapamıyorum tabi 

 

IMG_7831.jpeg

Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez
Fatih Keskin yazdı:

Sabah işe gelişim yoğun akıcı  hız sınırı 90 ama yapamıyorum tabi 

 

IMG_7831.jpeg

Biz bunan ne anlayacağız Fatih. 100 km'de kaç litre elektirik yakmış belli mi? :)

 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal
Hüseyin Sönmez yazdı:

Biz bunan ne anlayacağız Fatih. 100 km'de kaç litre elektirik yakmış belli mi? :)

 

Son sürüş 6.3 kw/100km

Son şarj sonrası 14.12 kw/100km

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Ü.Emre Kartal yazdı:

Son sürüş 6.3 kw/100km

Son şarj sonrası 14.12 kw/100km

Süperşarjdan 55 kuruş/km

evden düşük tarife 20 kuruş

Yüksek tarife 35 kuruş

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Fatih Keskin

Kart indirimim de var süperşajdan kw 8 tl ye filan alıyorum

O zaman 100km de113tl harcıyorum 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   2 kullanıcı

    • Serkan Maden
    • Ü.Emre Kartal
×
×
  • Yeni Oluştur...