Fatih Keskin Pazartesi 08:53 Paylaş Pazartesi 08:53 Tansu Kalafatoğlu yazdı: yok öyle olmuyor. rampa inişi düşün. sen içten yanmalı ile yakıt üretemiyorsun. Elektrikli ise enerji üretip depoluyor. Bu da ortalamayı çok aşağı çekiyor geçen ilk defa 10 km bi yola giderken - değer gösterdi 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray Pazartesi 09:07 Paylaş Pazartesi 09:07 Sani Gerşon yazdı: Ioniq 3 geliyor. Tam şehiriçi arabası olacak. ne zaman mış? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Pazartesi 16:36 Paylaş Pazartesi 16:36 Doğan Arşiray yazdı: ne zaman mış? Kamuflajsız test araçları geziyor Bursa'da. Bence maksimum 2 ay. Yorum bağlantısı
Onur Demir Dün saat 05:50 Paylaş Dün saat 05:50 Doğan Arşiray yazdı: ne zaman mış? Sani Gerşon yazdı: Kamuflajsız test araçları geziyor Bursa'da. Bence maksimum 2 ay. Tanıtım videolarında falan Eyllül diyorlardı sanırım 1 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Sabah işe gelişim yoğun akıcı hız sınırı 90 ama yapamıyorum tabi Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Fatih Keskin yazdı: Sabah işe gelişim yoğun akıcı hız sınırı 90 ama yapamıyorum tabi Biz bunan ne anlayacağız Fatih. 100 km'de kaç litre elektirik yakmış belli mi? 3 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Hüseyin Sönmez yazdı: Biz bunan ne anlayacağız Fatih. 100 km'de kaç litre elektirik yakmış belli mi? Son sürüş 6.3 kw/100km Son şarj sonrası 14.12 kw/100km 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Ü.Emre Kartal yazdı: Son sürüş 6.3 kw/100km Son şarj sonrası 14.12 kw/100km Süperşarjdan 55 kuruş/km evden düşük tarife 20 kuruş Yüksek tarife 35 kuruş 3 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Kart indirimim de var süperşajdan kw 8 tl ye filan alıyorum O zaman 100km de113tl harcıyorum Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Wh/km bize uymaz. Kwh/100km lazım 6.3 3 Yorum bağlantısı
ibrahim Tiryaki 9 dakika önce Paylaş 9 dakika önce Benim ev elektrik faturası 838 TL geldi, 21 mayıs 21 haziran arası kullanımım. normalde 400 TL falan geliyordu. 438 TL ek maliyet olmuş. Neyse fazla dillendirmeyelim 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts