Tansu Kalafatoğlu 21 Mart Paylaş 21 Mart Mehmet Yeter yazdı: Dizel araçlarda hibrit sistemi uygulanamaz mı? Üretimi çok pahalıya geliyor hem dizel hem elektrik motoru hem pil 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 12 Nisan Paylaş 12 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: Kaldırımda şarj başlıyor bizdeki versiyonu ters olur. Yani kaldırımdaki direkte sadece soket girişi olur. Yoksa kabloyu gece çalarlar. Bizim insanımız trafodan kaçak elektrik çekiyor bunlar üçgünde yalan olur. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Nisan Paylaş 12 Nisan Mertol Kip yazdı: Bizim insanımız trafodan kaçak elektrik çekiyor bunlar üçgünde yalan olur. yönetime bağlı. Kaçak elektrik tespit edilip aynı sokaktaki kullanıcılardan kesilirse sıkıntı olmaz. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 12 Nisan Paylaş 12 Nisan Mehmet Göktürk yazdı: hidrojen yakıtlı dedikleri araba elektrikli zaten. pili hidrojenli. sebebi de avusturalya ile anlaşma yapmışlar hidrojen plantı kuracaklarmış. bkz: https://globalroadtechnology.com/australia-and-japan-partnering-for-a-clean-energy-future/?/utm_source=Googleads&utm_medium=PMax&utm_campaign=PMax_2023_QLD&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA_OetBhAtEiwAPTeQZ0bbYz6Rp2xtejx_NaxX2rW97Vd-VG9stm8V2WiUz8zIgcTt7KFo5xoCwroQAvD_BwE veya https://thediplomat.com/2023/09/japans-hydrogen-rush-in-australia/ Enerji problemi ile araç problemi iki ayrı problem aslında. Bu aletler 1-2 senedir Paris'te taksi olarak kullanılıyor. Hidrojen yakıtlı. Hatta 50 bin km karşılığı hidrojeni arabayı alırken bonus veriyor Toyota, ama dolum istasyonları yaygın değil. Ancak bir depo ile 1000 km falan gidiyor bu munafıklar. Honda da CRV lerde aynı teknolojiyi kullanıyor, geçen sene hidrojenlisi çıkacaktı çıkmıştır herhalde. Hidrojen konusu bineklerde biraz havada kalır bence. Daha yol alması gereken uzun mesafe var. Kamyon/otobüslerde falan belki. Motor tahriki elektrikli olunca elektrikli araba olmuyor bence. Tansu Kalafatoğlu yazdı: yönetime bağlı. Kaçak elektrik tespit edilip aynı sokaktaki kullanıcılardan kesilirse sıkıntı olmaz. Diyarbakır'da kaçak elektrik kullanan şahıslardan enerji şirketi personelin taşlı saldırı - Son Dakika Haberleri İnternet (hurriyet.com.tr) Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Nisan Paylaş 12 Nisan Mertol Kip yazdı: Bu aletler 1-2 senedir Paris'te taksi olarak kullanılıyor. Hidrojen yakıtlı. Hatta 50 bin km karşılığı hidrojeni arabayı alırken bonus veriyor Toyota, ama dolum istasyonları yaygın değil. Ancak bir depo ile 1000 km falan gidiyor bu munafıklar. Honda da CRV lerde aynı teknolojiyi kullanıyor, geçen sene hidrojenlisi çıkacaktı çıkmıştır herhalde. Hidrojen konusu bineklerde biraz havada kalır bence. Daha yol alması gereken uzun mesafe var. Kamyon/otobüslerde falan belki. Motor tahriki elektrikli olunca elektrikli araba olmuyor bence. Diyarbakır'da kaçak elektrik kullanan şahıslardan enerji şirketi personelin taşlı saldırı - Son Dakika Haberleri İnternet (hurriyet.com.tr) yine yönetime bağlı. Elektriği trafodan kesseler çözüm olur Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 12 Nisan Paylaş 12 Nisan Ahmet İhsan Akşen yazdı: Başka şarj imkanı yok zaten ami de, normal prizden 1,6 kW ile şarj oluyor, bu da aynı olur muhtemelen, alt yapı aynı. Yazılım ile tek kişi 80, çift kişi 70 km/h hıza çıkıyor diyorlar ami için adaptör ile normal şarj istasyonuna da bağlanıyor. Evet iptal yaptırınca 80 yapıyor. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 15 Nisan Paylaş 15 Nisan Mehmet Göktürk yazdı: adaptör ile normal şarj istasyonuna da bağlanıyor. Evet iptal yaptırınca 80 yapıyor. Hız olarak değişen birşey yok abi, dahili şarj ünitesi yavaş. https://www.instagram.com/p/C0rJuSwC-J-/?igsh=MXNtejhkdHk3NnhkNQ== Yorum bağlantısı
Recommended Posts