İçeriğe Yönlendir

Türk Telekom İcraya Vermiş


Muhammed Orak

Recommended Posts

Muhammed Orak

iyi günler, bi sure once telekom dan başka Bi firmaya geçmiştim bana teslim ettiğim halde cihaz borcu ve cayma bedeli çıkartmışlardi ben de hakem heyetine verdim, bunlar da avukata vermiş bunlarla nasıl mücadele edebilirim hakem heyeti kararı 6 aydır sonuçlanmadi, hala savunması istendi diye bekliyor borcu faize yuklemisler, nasıl çözeceğim bu işi? 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

icraya bir hafta içinde (sanırım) itiraz etmeniz lazım hakem heyeti kağıtları ile beraber.

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

Biz de yıllar önce evden taşınırken telefon hattını kapatıp , interneti iptal etmek için telekoma dilekçe vermiştik. telefonu kapatıp interneti kapatmamışlar , bizim haberimiz yok. 1 yıl sonra bize borç ihbarı yapmadan avukattan yazı gelmişti. o zamanım parasıyla 60liralık borç için 400 lira avukat  ücreti ödetmişleri.

 

Bence önce sözleşmenizi tekrar inceleyin, eğer taahhüt edip de caydıysanız , cayma bedeli ödeyeceğim diye onay vermiş olabilirsiniz.  Ayrıca cihazı teslim ettiğinize dair bir belge var mı elinizde. Bir avukat sizi arayıp davaaçılacak şu kadar ödeyin diyecektir. Siz bir avukata danışın, süre içinde itirazını yapın.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Muhammed Orak yazdı:

iyi günler, bi sure once telekom dan başka Bi firmaya geçmiştim bana teslim ettiğim halde cihaz borcu ve cayma bedeli çıkartmışlardi ben de hakem heyetine verdim, bunlar da avukata vermiş bunlarla nasıl mücadele edebilirim hakem heyeti kararı 6 aydır sonuçlanmadi, hala savunması istendi diye bekliyor borcu faize yuklemisler, nasıl çözeceğim bu işi? 

hakem heyetleri uykuda uyandırmayın aman. telefonları bile açmıyorlar.

Yorum bağlantısı
Ümit Türk
(düzenlendi)
Dogan Arsiray yazdı:

hakem heyetleri uykuda uyandırmayın aman. telefonları bile açmıyorlar.

yetkili serviste çalışırken hakem heyeti sayesinde 7 yıllık koltuk takımını iade almıştık. 

tabi tepe tepe kullanmışlar  ve çöpe atar gibi atıp parasını da aldılar. ,

yasalar genişledikçe insanlar fırsat kollar oldu. 

tarihinde Ümit Türk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Muhammed Orak
Mehmet Göktürk yazdı:

icraya bir hafta içinde (sanırım) itiraz etmeniz lazım hakem heyeti kağıtları ile beraber.

daha sonuçlanmadi ki hakem heyeti, hala savunması istendi diye bekliyor borcu faize yuklemisler. 

 

Erhan Doruk yazdı:

Biz de yıllar önce evden taşınırken telefon hattını kapatıp , interneti iptal etmek için telekoma dilekçe vermiştik. telefonu kapatıp interneti kapatmamışlar , bizim haberimiz yok. 1 yıl sonra bize borç ihbarı yapmadan avukattan yazı gelmişti. o zamanım parasıyla 60liralık borç için 400 lira avukat  ücreti ödetmişleri.

 

Bence önce sözleşmenizi tekrar inceleyin, eğer taahhüt edip de caydıysanız , cayma bedeli ödeyeceğim diye onay vermiş olabilirsiniz.  Ayrıca cihazı teslim ettiğinize dair bir belge var mı elinizde. Bir avukat sizi arayıp davaaçılacak şu kadar ödeyin diyecektir. Siz bir avukata danışın, süre içinde itirazını yapın.

cihaz bedelini ödemem ben niye ödeyelim verdiğim cihazı, şimdi uğraş dur bu ahmaklara. var elimde teslim ettiğime dair kağıt. 

Dogan Arsiray yazdı:

hakem heyetleri uykuda uyandırmayın aman. telefonları bile açmıyorlar.

ben de anlamadım 6 aydır ne yapıyorlar, insan sıkılır cevap verir 6 ayda. 

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Muhammed Orak yazdı:

daha sonuçlanmadi ki hakem heyeti, hala savunması istendi diye bekliyor borcu faize yuklemisler. 

 

.

 

 

Sonuçlanmasına gerek yok. Hakem heyetinden yanıt bekliyorum borcum yok. diyeceksiniz belgelerle beraber.

Gecikirseniz biter. hakkınızı kaybedersiniz. bir hafta içinde yanıt verilecek.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Aydın Sert

Bunlarla uğraşmak çok zor.

Eve internet aldım.

Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. ilk başlarda güzeldi. Bu aralar kopma yaşıyorum. Arka odalarda daha az çekiyor. 

Müşteri hizmetlerini aradım ama bant kaydı. Bilgilerimi girdikten sonra; alt yapınızda sorun yoktur, hızınız olması gereken seviyededir şeklinde oto cevap veriyor. 

Daha ilk ayda böyle ise 2 yıl ne yapacağım bilemiyorum.

Muhatap yok.

Yorum bağlantısı
Ozkan çoban
Aydın Sert yazdı:

Bunlarla uğraşmak çok zor.

Eve internet aldım.

Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. ilk başlarda güzeldi. Bu aralar kopma yaşıyorum. Arka odalarda daha az çekiyor. 

Müşteri hizmetlerini aradım ama bant kaydı. Bilgilerimi girdikten sonra; alt yapınızda sorun yoktur, hızınız olması gereken seviyededir şeklinde oto cevap veriyor. 

Daha ilk ayda böyle ise 2 yıl ne yapacağım bilemiyorum.

Muhatap yok.

Hemen hemen aynı sorunla karşı karşıyayım süreç hakkında aydınlatırsanız sevinirim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Muhammed Orak
Mehmet Göktürk yazdı:

 

Sonuçlanmasına gerek yok. Hakem heyetinden yanıt bekliyorum borcum yok. diyeceksiniz belgelerle beraber.

Gecikirseniz biter. hakkınızı kaybedersiniz. bir hafta içinde yanıt verilecek.

bunu bilmiyordum kaymakamliktan mi kağıt alıyım gidip, aksilik ya şehir dışındayım yarın döneyim hemen halledeyim. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Muhammed Orak yazdı:

bunu bilmiyordum kaymakamliktan mi kağıt alıyım gidip, aksilik ya şehir dışındayım yarın döneyim hemen halledeyim. 

hakem heyetine başvururken evrak numarası aldıysanız o numaralı başvuru var vs vs deseniz yetmesi lazım. 

icra yazısı geldiğinde genel kuraldır itiraz etmezseniz borcum borc nah öderim demektir. kabul demektir. Avukatımız daha net yanıt verir tabi de benim bildiğim böyle. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Muhammed Orak yazdı:

 insan sıkılır cevap verir 6 ayda. 

 

ben bugün kafaya koydum aradım sonunda birisi açtı. derdimi anlattım. "aa biz onları vermemişiz postaya daha" dedi. postacı getirecekmiş. teee allahım ya.

Yorum bağlantısı
Muhammed Orak
Mehmet Göktürk yazdı:

hakem heyetine başvururken evrak numarası aldıysanız o numaralı başvuru var vs vs deseniz yetmesi lazım. 

icra yazısı geldiğinde genel kuraldır itiraz etmezseniz borcum borc nah öderim demektir. kabul demektir. Avukatımız daha net yanıt verir tabi de benim bildiğim böyle. 

sagolun yarın dönünce bekletmeden gideyim yoksa bu kan emicilere fırsat olacak. 

Dogan Arsiray yazdı:

ben bugün kafaya koydum aradım sonunda birisi açtı. derdimi anlattım. "aa biz onları vermemişiz postaya daha" dedi. postacı getirecekmiş. teee allahım ya.

o da güzel, gideyim de sorayım en iyisi 

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Aydın Sert yazdı:

Bunlarla uğraşmak çok zor.

Eve internet aldım.

Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. ilk başlarda güzeldi. Bu aralar kopma yaşıyorum. Arka odalarda daha az çekiyor. 

Müşteri hizmetlerini aradım ama bant kaydı. Bilgilerimi girdikten sonra; alt yapınızda sorun yoktur, hızınız olması gereken seviyededir şeklinde oto cevap veriyor. 

Daha ilk ayda böyle ise 2 yıl ne yapacağım bilemiyorum.

Muhatap yok.

modemin wifi kanal nosunu değiştirin. ortak kanal kullanılıyorsa başka modemlerde bu şekilde kopmalar olabiliyor.

Yorum bağlantısı
Aydın Sert
Dogan Arsiray yazdı:

modemin wifi kanal nosunu değiştirin. ortak kanal kullanılıyorsa başka modemlerde bu şekilde kopmalar olabiliyor.

Nasıl yapmam gerekiyor?

Wi-fi listesinde 2.4 Ghz ve 5.0 Ghz çıkıyor.

Modeme 2 telefon, 1 tablet ve Mi Box bağlı.

Yorum bağlantısı
Muhammed Orak
Çağlar Bayur yazdı:

cihazı nasıl teslim ettiniz? bayiye elden mi kargo ile mi?

abi direkt merkez şubeye elden teslim ettim, kağıt vardı bakayım bulursam onunla gideyim. 

Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi

Ben Nisan ayında otel rezervasyonumun iptali için hakem heyetine başvurdum.Ağustos gibi ancak sonuçlandı.Hakem heyeti kararına 1 ay geçmesine rağmen uymayan firmayı hacize verdim yasal gecikme faizim ile birlikte parayı geri aldım.Parayıda geçen hafta aldım ona göre hesap edin sürecin ne kadar süreceğini.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Evcin

Cihaz tesliminde bir aksaklık oldu bence. Teslim edilen yer ile görüşülmeli.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Muhammed Orak yazdı:

abi direkt merkez şubeye elden teslim ettim, kağıt vardı bakayım bulursam onunla gideyim. 

bana bir bayi söylemişti, ben de öyle yapmıştım, merkezin  anlaşmalı kargosundan onların verdiği numara ile kargolayınca, cihaz gelmedi diyemiyorlar, elden teslimde sıkıntı yaşanıyor.

Yorum bağlantısı
Cem Işık
Muhammed Orak yazdı:

sagolun yarın dönünce bekletmeden gideyim yoksa bu kan emicilere fırsat olacak. 

o da güzel, gideyim de sorayım en iyisi 

İcra dosya no vs biliyor iseniz, bulunduğunuz şehirdeki adliyeden itiraz edip, icra başlatılan adliyeye gönderilmesini isteyebilirsiniz.icra tebligatı elinize ulaştıktan sonra 7 gün itiraz süresi var itiraz edilmezse kesinleşir ve cebri icra işlemine devam ederler.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serdar Özbekar

Cihazları teslim ettiğinize dair belge varsa hatayı kabul edip cezaları iade ederler.

Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz

İcra takibi durdurulur. Üzerine almış olduğunuz olumlu hakem heyeti kararıyla birde dava açarsınız. Siz bu salgın döneminde bu adamlar yüzünden icra dairesine koştur koştur gitmek zorunda mısınız ? Nasılmış görsünler. 

Yorum bağlantısı
Muhammed Orak
Mehmet Muhip Yılmaz yazdı:

İcra takibi durdurulur. Üzerine almış olduğunuz olumlu hakem heyeti kararıyla birde dava açarsınız. Siz bu salgın döneminde bu adamlar yüzünden icra dairesine koştur koştur gitmek zorunda mısınız ? Nasılmış görsünler. 

bilmediğimiz için çok süründü avukatlar bizi :)

Yorum bağlantısı
Ahmet Kaleli
(düzenlendi)

         Arkadaşlar başımdan yeni geçen olayı size anlatayım.Bu konuyuda güncel tutalım.Başkalarıda faydalanır ve cesaret verir.

         Yaklaşık 12 yıldır D-smart TV aboneliğim 10 yıl internet aboneliğim var.İkisinden de hiç bir sıkıntı yaşamadım.D-smart internet binaya kadar fiber binadan sonra bakır kablo ile hizmet veriyordu (FTTB).D-mart internet aboneliğimin taahhüt süresi bittiği için 16.11.2020 tarihinde (pazartesi) e-devlet üzerinden abonelik fesih/iptal başvurusunda bulundum.Turkcell Superonline eve kadar fiber (FTTH) internet hizmeti veriyor.Malum okullarda kapalı bizim çocuk online (zoomdan) eğitim görüyor.Hem hızlı hemde daha kaliteli internet olur dedim.

 

          Aynı gün Telefon ile Etimesgut/ANKARA Türkcell Superonline bayisini aradım.Bizim binada başka daireye çektikleri için telefon numaraları vardı.Anlaştık.17.11.2020 tarihinde (salı) saat 17:30 da Superonline teknik ekibi (kurulum) için geldi.Modemin eski yeri iptal oldu çok alakasız yere modemi kurdular.(Evin duvarı içindeki bakır kablo iptal edilemediği için en yakın yere kurduk dediler.)O anda sinyal geldi.İnternet var.Herşey tamam.Dijital olarak sözleşmelere imzaları attım.Adamlar gitti.Akşam 8 gibi internet gitti.Müşteri hizmetlerini aradım.Arıza kaydı açtırdım.Bana yeni kurulduğu için İp numarası alamıyor falan dedi.En kısa sürede teknik ekibi yönlendiriyorum dedi.18.11.2020 (çarşamba) internet yok.19.11.2020 (perşembe) internet yok yine müşteri hizmetlerini aradım.Arıza/şikayet kaydı açtırdım.20.11.2020 tarihinde (cuma) Superonline arıza ekibinden bir kişi geldi.Modemi açtı kapattı.5 dakika bekledi.Sinyal geldi.İnternet var.Abi modemi açtıktan sonra 5 dakika bekleyeceksin dedi.Tamam eyivallah bekleriz dedim.Adam gitti.İki saat sonra sinyal yine gitti internet yok.Modemi kapattım.Açtım.5 dakika değil 5 saat bekledim tık yok.Müşteri hizmetlerini aradım internet hizmeti alamadığımı arıza ekibiyle beraber kurulum ekibinin de gelmesini talep ettim.21.11.2020 tarihinde (cumartesi) saat 17:00 da geldiler.Önce modemi başka yere kurmaya çalıştılar olmadı.Bari kurduğunuz yere tekrar koyun dedim.Onu da yapamadılar.Ne internet hizmeti alabildim bırakın hizmeti modem bile kurulamadı.Kusura bakma abi dediler.Bende yapacak bişey yok.Eski internet hizmeti aldığım firmaya (D-smart) geri dönerim dedim.Hemen D-smartı arayarak iptal başvurumu geri çektim.

 

         Aynı gün Superonline müşteri hizmetleri abonelik fesih bölümüne herşeyi anlattım ve iptal başvurusu oluşturdum.Bana cayma bedeli çıkabileceğini ve Etimesgut/ANKARA bayisinden teyit isteyeceklerini söylediler.Ben doğrumu söylüyorum yoksa yanlış bilgi mi veriyorum diye.Teyit aldıktan sonra fesih için onayınızı almak için sizi arayacağız dediler.Neyse beklemeye başladım.23.11.2020 (pazartesi) arayan soran yok.24.11.2020 (salı) tarihinde ben aradım müşteri hizmetlerini.

 

        Olay burada kopuyor dikkat !!! İptal birimi bayiyi aramış.Bayi arıza ve şikayetimin halledildiğini ve fesih başvurumdan vazgeçmem için ikna olduğum söylenmiş.Külliyen yalan dedim.Abonelik fesih işlemini sözlü olarak değil yazılı olarak yapmak istiyorum dedim.Bana fax numarası ve mail adresi verildi.Abonelik fesih dilekçemi 25.11.2020 tarihinde (çarşamba) mail olarak, 26.11.2020 tarihinde (perşembe) fax yoluyla ilettim.27.11.2020 tarihinde (cuma) Superonline Abonelik fesih/iptal biriminden arandım.Herşeyi anlattım.Bana sistemin cayma bedeli çıkarttığını kendisinin yapabileceği bir şey olmadığını söyledi.500,70 TL cayma bedeli olduğunu söyledi.Bende veremediğiniz ayıplı hizmetin cayma bedelimi olur dedim.Kesin hesabı hakkımı Tüketici Hakem Heyetinde olmazsa yargıda arayacağım dedim.Bizim Kurumun avukatlarına konudan bahsettim.Bana Tüketicinin korunması kanununda (6502 sayılı kanun) ayıplı/kusurlu hizmetler bölümünden bahsetmem gerektiğini ve biraz zaman alsa da ödediğim parayı geri alacağımı söylediler.

 

        Telefonumda arıza ve şikayet kaydı oluşturduğuma dair Superonlineden gelen mesajlar duruyordu.Mesajlardan birinde ''evinizdeki internet arızası giderilemediği için size (cep teline) hediye 4 gb internet hediye ediyoruz yazıyor.Bunları sakladım.Bütün mesajları pdf formatına getirdim.Faturayı ekledim.Ödediğime dair dekontuda koydum.İnternet üzerinden Tüketici hakem heyetine başvurdum.Etimesgut Kaymakamlığı Tüketici Hakem Heyetini aradım olayı ayrıntılı anlattım.Superonlineden savunma isteyeceklerini söyledi.Ben ses kayıtlarını istiyormusunuz dedim.Bazı durumlarda istediklerini söyledi.Dilekçemde de ses kayıtlarının ilgili firma bünyesinde olduğunu belirttim dedim.Bana 5-6 ay sonra sonuçlanacağını söyledi.Şimdilik beklemedeyim.Sonuç alamazsam iş yargıda...

 

        Ha D-smart ne yaptı derseniz iptal başvurumu geri çektiğim tarihten (21.11.2020) bugüne kadar (09.12.2020) 20 gündür ekipleri gelip bağlantımı yapacak.Aradığımda bina alt yapısının fiber olmasından dolayı Türk Telekom ekiplerinin baktığını en kısa sürede geleceğini söylüyorlar.Velhasılı kelam 08.11.2020 tarihinde D-smart için nihai abonelik fesih başvurumu da e-devlet üzerinden yapmış bulunmakyatım.Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım.Evime internet hizmeti almak istediğimi ve başımdan geçenleri anlattım.14.11.2020 (pazartesi) için benden randevu alındı.Bakalım Başkentte internet hizmeti alabilecek miyim?

tarihinde Ahmet Kaleli tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
  • Şaşkın 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...