İçeriğe Yönlendir

Türk Telekom İcraya Vermiş


Muhammed Orak

Recommended Posts

Azad Mirzade
Ahmet Kaleli yazdı:

         Arkadaşlar başımdan yeni geçen olayı size anlatayım.Bu konuyuda güncel tutalım.Başkalarıda faydalanır ve cesaret verir.

         Yaklaşık 12 yıldır D-smart TV aboneliğim 10 yıl internet aboneliğim var.İkisinden de hiç bir sıkıntı yaşamadım.D-smart internet binaya kadar fiber binadan sonra bakır kablo ile hizmet veriyordu (FTTB).D-mart internet aboneliğimin taahhüt süresi bittiği için 16.11.2020 tarihinde (pazartesi) e-devlet üzerinden abonelik fesih/iptal başvurusunda bulundum.Turkcell Superonline eve kadar fiber (FTTH) internet hizmeti veriyor.Malum okullarda kapalı bizim çocuk online (zoomdan) eğitim görüyor.Hem hızlı hemde daha kaliteli internet olur dedim.

 

          Aynı gün Telefon ile Etimesgut/ANKARA Türkcell Superonline bayisini aradım.Bizim binada başka daireye çektikleri için telefon numaraları vardı.Anlaştık.17.11.2020 tarihinde (salı) saat 17:30 da Superonline teknik ekibi (kurulum) için geldi.Modemin eski yeri iptal oldu çok alakasız yere modemi kurdular.(Evin duvarı içindeki bakır kablo iptal edilemediği için en yakın yere kurduk dediler.)O anda sinyal geldi.İnternet var.Herşey tamam.Dijital olarak sözleşmelere imzaları attım.Adamlar gitti.Akşam 8 gibi internet gitti.Müşteri hizmetlerini aradım.Arıza kaydı açtırdım.Bana yeni kurulduğu için İp numarası alamıyor falan dedi.En kısa sürede teknik ekibi yönlendiriyorum dedi.18.11.2020 (çarşamba) internet yok.19.11.2020 (perşembe) internet yok yine müşteri hizmetlerini aradım.Arıza/şikayet kaydı açtırdım.20.11.2020 tarihinde (cuma) Superonline arıza ekibinden bir kişi geldi.Modemi açtı kapattı.5 dakika bekledi.Sinyal geldi.İnternet var.Abi modemi açtıktan sonra 5 dakika bekleyeceksin dedi.Tamam eyivallah bekleriz dedim.Adam gitti.İki saat sonra sinyal yine gitti internet yok.Modemi kapattım.Açtım.5 dakika değil 5 saat bekledim tık yok.Müşteri hizmetlerini aradım internet hizmeti alamadığımı arıza ekibiyle beraber kurulum ekibinin de gelmesini talep ettim.21.11.2020 tarihinde (cumartesi) saat 17:00 da geldiler.Önce modemi başka yere kurmaya çalıştılar olmadı.Bari kurduğunuz yere tekrar koyun dedim.Onu da yapamadılar.Ne internet hizmeti alabildim bırakın hizmeti modem bile kurulamadı.Kusura bakma abi dediler.Bende yapacak bişey yok.Eski internet hizmeti aldığım firmaya (D-smart) geri dönerim dedim.Hemen D-smartı arayarak iptal başvurumu geri çektim.

 

         Aynı gün Superonline müşteri hizmetleri abonelik fesih bölümüne herşeyi anlattım ve iptal başvurusu oluşturdum.Bana cayma bedeli çıkabileceğini ve Etimesgut/ANKARA bayisinden teyit isteyeceklerini söylediler.Ben doğrumu söylüyorum yoksa yanlış bilgi mi veriyorum diye.Teyit aldıktan sonra fesih için onayınızı almak için sizi arayacağız dediler.Neyse beklemeye başladım.23.11.2020 (pazartesi) arayan soran yok.24.11.2020 (salı) tarihinde ben aradım müşteri hizmetlerini.

 

        Olay burada kopuyor dikkat !!! İptal birimi bayiyi aramış.Bayi arıza ve şikayetimin halledildiğini ve fesih başvurumdan vazgeçmem için ikna olduğum söylenmiş.Külliyen yalan dedim.Abonelik fesih işlemini sözlü olarak değil yazılı olarak yapmak istiyorum dedim.Bana fax numarası ve mail adresi verildi.Abonelik fesih dilekçemi 25.11.2020 tarihinde (çarşamba) mail olarak, 26.11.2020 tarihinde (perşembe) fax yoluyla ilettim.27.11.2020 tarihinde (cuma) Superonline Abonelik fesih/iptal biriminden arandım.Herşeyi anlattım.Bana sistemin cayma bedeli çıkarttığını kendisinin yapabileceği bir şey olmadığını söyledi.500,70 TL cayma bedeli olduğunu söyledi.Bende veremediğiniz ayıplı hizmetin cayma bedelimi olur dedim.Kesin hesabı hakkımı Tüketici Hakem Heyetinde olmazsa yargıda arayacağım dedim.Bizim Kurumun avukatlarına konudan bahsettim.Bana Tüketicinin korunması kanununda (6502 sayılı kanun) ayıplı/kusurlu hizmetler bölümünden bahsetmem gerektiğini ve biraz zaman alsa da ödediğim parayı geri alacağımı söylediler.

 

        Telefonumda arıza ve şikayet kaydı oluşturduğuma dair Superonlineden gelen mesajlar duruyordu.Mesajlardan birinde ''evinizdeki internet arızası giderilemediği için size (cep teline) hediye 4 gb internet hediye ediyoruz yazıyor.Bunları sakladım.Bütün mesajları pdf formatına getirdim.Faturayı ekledim.Ödediğime dair dekontuda koydum.İnternet üzerinden Tüketici hakem heyetine başvurdum.Etimesgut Kaymakamlığı Tüketici Hakem Heyetini aradım olayı ayrıntılı anlattım.Superonlineden savunma isteyeceklerini söyledi.Ben ses kayıtlarını istiyormusunuz dedim.Bazı durumlarda istediklerini söyledi.Dilekçemde de ses kayıtlarının ilgili firma bünyesinde olduğunu belirttim dedim.Bana 5-6 ay sonra sonuçlanacağını söyledi.Şimdilik beklemedeyim.Sonuç alamazsam iş yargıda...

 

        Ha D-smart ne yaptı derseniz iptal başvurumu geri çektiğim tarihten (21.11.2020) bugüne kadar (09.12.2020) 20 gündür ekipleri gelip bağlantımı yapacak.Aradığımda bina alt yapısının fiber olmasından dolayı Türk Telekom ekiplerinin baktığını en kısa sürede geleceğini söylüyorlar.Velhasılı kelam 08.11.2020 tarihinde D-smart için nihai abonelik fesih başvurumu da e-devlet üzerinden yapmış bulunmakyatım.Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım.Evime internet hizmeti almak istediğimi ve başımdan geçenleri anlattım.14.11.2020 (pazartesi) için benden randevu alındı.Bakalım Başkentte internet hizmeti alabilecek miyim?

 

Hocam geçmiş olsun çok zahmetli olmuş.

Ben yeni interneti bağlatıp eskisini öyle kapattırmıştım, sütten ağzımız yandı zamanında bizim de. :)

Yorum bağlantısı
  • 6 ay sonra...
Ahmet Kaleli

Tüketici Hakem Heyeti lehime karar vermiş olup ödemiş olduğum 500,70 TL yi iade ettiler.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin

2016 Eylül'de aldığım TTNet'ten iki yıllık taahhütlü internetim vardı ve içinde de 3 aylık Tivibu üyeliği varmış ama aldığım yer 1 senelik hediye olduğunu söylemişti. Kasım ayında evi taşıdım ve nakil için başvurdum. 15-20 gün geçmesine rağmen bağlanmayınca kapattırmak için dilekçe verdim. Eğer kapattırırsam 1100 TL ceza ödeyecekmişim ki faturam 55-60 lira bir şeydi. İki ay bile kullanmadan!! Ben tüketici hakem heyetine gittim durumu anlatan bir dilekçe yazdım. 1 ay sonra karar çıktı. Bırakın ceza ödemeyi nakil işleminde kullanamadığım için 90 lira da ödeme yaptı TTNet. 

 

Kıssadan hisse hakkınızı aramanızı öneriyorum. Yoksa hep öpmeye çalışıyorlar.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ahmet Kaleli yazdı:

Olay burada kopuyor dikkat !!! İptal birimi bayiyi aramış.Bayi arıza ve şikayetimin halledildiğini ve fesih başvurumdan vazgeçmem için ikna olduğum söylenmiş.Külliyen yalan dedim.Abonelik fesih işlemini sözlü olarak değil yazılı olarak yapmak istiyorum dedim.Bana fax numarası ve mail adresi verildi.Abonelik fesih dilekçemi 25.11.2020 tarihinde (çarşamba) mail olarak, 26.11.2020 tarihinde (perşembe) fax yoluyla ilettim.27.11.2020 tarihinde (cuma) Superonline Abonelik fesih/iptal biriminden arandım.Herşeyi anlattım.Bana sistemin cayma bedeli çıkarttığını kendisinin yapabileceği bir şey olmadığını söyledi.500,70 TL cayma bedeli olduğunu söyledi.Bende veremediğiniz ayıplı hizmetin cayma bedelimi olur dedim.Kesin hesabı hakkımı Tüketici Hakem Heyetinde olmazsa yargıda arayacağım dedim.Bizim Kurumun avukatlarına konudan bahsettim.Bana Tüketicinin korunması kanununda (6502 sayılı kanun) ayıplı/kusurlu hizmetler bölümünden bahsetmem gerektiğini ve biraz zaman alsa da ödediğim parayı geri alacağımı söylediler.

bu 500.70 TL geri ödenmiş güzel de, peki cezası olmayacak mı???

bankaya girdim kasadan 500.70 TL yi aşırdım, kaçarken 100 mt gidebildim ve arka sokakta enselendim, peki tamam diyerek 500.70 TL yi geri verirsem iş bitmiş oluyor mu?

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Cem Işık
Çağlar Bayur yazdı:

bu 500.70 TL geri ödenmiş güzel de, peki cezası olmayacak mı???

bankaya girdim kasadan 500.70 TL yi aşırdım, kaçarken 100 mt gidebildim ve arka sokakta enselendim, peki tamam diyerek 500.70 TL yi geri verirsem iş bitmiş oluyor mu?

Hırsızlık suçu sabit, pişman olup iade yahut yakalanıp iade cezada indirim halini oluşturur , belirlenmiş ceza 1 ile 3 yıl hapis ise misal, 1 yıldan başlar uygulanacak ceza hali yaklaşık.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Türk telekomda asla hiç bir şeye evet demeyin.. Kabul ediyorum demeyin.

Doğru bildirim yapmıyorlar. 

Örnek: Derlerse ki hediyemizdir, sizin için 2000 dakika konuşma tanımladık. Bilin ki kesin taahhüt vardır onda.. 

Ben iki yıldır yakamı kurtaramadım.. Şöyle ki, iptal talebi için gittim dilekçe verdim, ikna birimi aradı, dedi ki, 6 ay daha süresi vaar taahhüdün, hattı donduralım, bu arada da taahhüt süresi bitmiş olur... Peki dedim.. 6 ay geçti.. Oysa ki, kayıt donunca taahhüt ötelenirmiş..  ayrıca nasıl olduysa bu görüşmede bir yıl taahhütle bir şey daha almışım.. İtiraz ettim, ses kaydı dinlendi, kabul etmişsin dediler..

Ses kaydını gönderin bana, inanmıyorum dedim, benim ses kaydımı bana mahkeme kararıyla verirlermiş..

Sonunda, sonucu ne olursa olsun iptal edin dedim.. Fatura gelecek bakalım.. 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Mehmet Ozyurek yazdı:

Türk telekomda asla hiç bir şeye evet demeyin.. Kabul ediyorum demeyin.

Doğru bildirim yapmıyorlar. 

Örnek: Derlerse ki hediyemizdir, sizin için 2000 dakika konuşma tanımladık. Bilin ki kesin taahhüt vardır onda.. 

Ben iki yıldır yakamı kurtaramadım.. Şöyle ki, iptal talebi için gittim dilekçe verdim, ikna birimi aradı, dedi ki, 6 ay daha süresi vaar taahhüdün, hattı donduralım, bu arada da taahhüt süresi bitmiş olur... Peki dedim.. 6 ay geçti.. Oysa ki, kayıt donunca taahhüt ötelenirmiş..  ayrıca nasıl olduysa bu görüşmede bir yıl taahhütle bir şey daha almışım.. İtiraz ettim, ses kaydı dinlendi, kabul etmişsin dediler..

Ses kaydını gönderin bana, inanmıyorum dedim, benim ses kaydımı bana mahkeme kararıyla verirlermiş..

Sonunda, sonucu ne olursa olsun iptal edin dedim.. Fatura gelecek bakalım.. 

 

 

Benim elimde de müşterimin Mercedes kartının fotoğrafı olsa ben de derim, sonucu ne olursa olsun kapatın diye 😔

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Önder Özcan yazdı:

Benim elimde de müşterimin Mercedes kartının fotoğrafı olsa ben de derim, sonucu ne olursa olsun kapatın diye 😔

 

E tabi.. güvendiğimiz bir yer var :)
 

  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
(düzenlendi)
Mehmet Ozyurek yazdı:

Sonunda, sonucu ne olursa olsun iptal edin dedim.. Fatura gelecek bakalım.. 

en temiz yolu söyleyeyim, hiç ellemeyeceksin ne dondurma ne bilmemne, tahhahüt öyle böyle bitecek, 1 ay geçecek, o ay taahütsüz fatura her ne geliyorsa gelecek ondan sonra iptal edeceksin. ellleri kolları bağlanıyor o zaman . O son ay tahhaütsüz faturayı kestikten sonra yaallaahhhh

tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
en temiz yolu söyleyeyim, hiç ellemeyeceksin ne dondurma ne bilmemne, tahhahüt öyle böyle bitecek, 1 ay geçecek, o ay taahütsüz fatura her ne geliyorsa gelecek ondan sonra iptal edeceksin. ellleri kolları bağlanıyor o zaman . O son ay tahhaütsüz faturayı kestikten sonra yaallaahhhh

Bitmiyor ki. [emoji28]
İptal edin diye arıyorum. Bişeyler kilitlemiş oluyorlar [emoji23]
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık

Benim geçen ayın 22sinde ttnet taahhüdüm bitti. Ocak ayında nakil yaptırmıştım. Nakil bedeli var dediler tamam dedim yapacak birşey yok. 23ünde gidip modemlerini iade ettim. Normalde aylık faturam 120 lirayken 22 gün için 85 gelecek dediler tamam dedim. Bugün bankadan talimata bir baktım 189 lira fatura var. Aradım hemen. 

Nakil işleminden sonra 2 yıl kurulum taahhüdü vermişsiniz onun iptal bedeli yansımış faturanıza dediler. Şikayet kaydı açtırdım. Ses kayıtlarının dinlenmesini talep ettim. Şikayet var sitesine de yazdım. 5 saat sonra sms geldi. Talebiniz üzerine incelemeler yapılmıştır. Faturanız düzenlenmiştir diye. 70 liraya çekmişler faturamı. Sürekli taahhütlü işlerimi not alırım telefonla konuşurken. Çok şükür düzelttiler hiç ihtimal vermiyordum. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Ozyurek yazdı:

Bitmiyor ki.

biter, ama arada hiç ellemeyeceksin tarifeyi, ilk ne başladı ise o

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...