Deniz Kom 2 Şubat 2021 Paylaş 2 Şubat 2021 Merhaba arkadaşlar, Bir konu aklıma takıldı. Birkaç gündür aracım ilk marşta sorunlar yaşıyor (marş almıyor, 2. de çalışıyor). Bugün de yolda sürüş halindeyken vites kutusunu kontrol ettiriniz uyarısı çıkarttı. EDC vites kutusu için servisimi aradım, doğrudan aküyü sordu. Akü zayıflamış olabilir dedim, hemen ölçüm yaptırın, değişim gerekebilir zayıf akü bu sorunlara neden olabilir dedi. Mazot pompamda da birkaç gündür yine basınç düşüklüğü yaşıyordum ama bunu da önceden aldığım ve hala tamamen kurtulamadığım kirli yakıta bağlıyordum. Neyse, aracı servise bıraktım, periyodik bakımlarını yanı sıra EGR temizliği ve akü testi de yapılacak. Sonucu merak ediyorum. Ama akünün zayıflamış olması (önceki sahibi piyasası olmayan dandik bir akü takmış) araçlarda ne gibi sorunlara neden olabilir? Yorum bağlantısı
Ferit Erken 2 Şubat 2021 Paylaş 2 Şubat 2021 Zayıf akü araçta saçma hatalar verdirir. Akü voltajı düşünce elektronik olarak kontrol edilen sistemde sensörler yanlış değer gönderir. ECU araç beyni hatalar üretmeye başlar. Akü değiştirseniz dahi bazı hatalar, OBD ile ECU ya bağlanarak silinmeden giderilemez.Yoksa hata devam eder. Özellikle otomatik vitesli araçlarda şanzıman ile ilgili hatalar verebilir. Akülerimizi kontrol edelim. Zor durumlara düşürebilir. 3 Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 3 Şubat 2021 Paylaş 3 Şubat 2021 Akü zayıfladığında her hatayı alabilirsiniz. Vites kutusu, ABS ESP lastik basınç motor arıza hepsini verebiliyor. Eğer 3 yılın üzerindeyse hiç riske girmeyin değiştirin. 2 Yorum bağlantısı
Deniz Kom 3 Şubat 2021 Yazar Paylaş 3 Şubat 2021 Cem Dilmen yazdı: Akü zayıfladığında her hatayı alabilirsiniz. Vites kutusu, ABS ESP lastik basınç motor arıza hepsini verebiliyor. Eğer 3 yılın üzerindeyse hiç riske girmeyin değiştirin. Merhaba, Aküyü ölçtürdüm dün. 12.4V çıktı. Değişim gerekecek gibi. Bir tanıdığım, meşhur bir akü firmasının bayi ve teknik servisi. Acele etmeme gerek olmadığını söyledi. (Diğer bakımlar bu ay bütçemi deldi de yine). Önümüzdeki ay akü değişecek ya da aracı alan kişiye bu durumu söyleyip, satışta akü parasını düşeceğim. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Şubat 2021 Paylaş 3 Şubat 2021 12.4 volt kötü değil. Şöyle 200 km lik bir uzun yol yapın. Ama 2000 devirin altında sürmeyin, akü toparlanır. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 3 Şubat 2021 Paylaş 3 Şubat 2021 cevao: her türlü hata ortaya çıkabilir veya çıkmış gbi yapabilir. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 3 Şubat 2021 Paylaş 3 Şubat 2021 vaktiyle fluance almıştım. araba geri vitese geçmemişti vs bi saçmalamış vites kutusu uyarısı vermişti. sonra düzelmişiti servise götürdüm akü değiştiler sonra bidaha yapmadı . akü voltajı edc yi çabuk etkiliyor 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Şubat 2021 Paylaş 3 Şubat 2021 Benim C5'in Havalandırma susmuştu. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 3 Şubat 2021 Paylaş 3 Şubat 2021 Çabuk etkilenme sanıyorum sensörlerin yapısına bağlı bir de çok akım çeken kontrol üniteleri nisbeten ince kablo ile besleniyorsa voltaj düşümü kritik değerden fazla oluyor ve ilk kopmalar (tel kopması değil kafayı yeme anlamında) oralardan oluyor. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Şubat 2021 Paylaş 3 Şubat 2021 Hyundai i10 daki hatalar Şase topraklama hatası. Elektrikli direksiyon hatası Gaz kelebek konum hatası Ateşleme hatası. Araç hafıza resetleme. Ecu koruma moduna alma. 1 Yorum bağlantısı
Yusuf Taş 3 Şubat 2021 Paylaş 3 Şubat 2021 Benim fluence 2016 model üzerinde orjinal aküsü vardı 60 amperlik, bir ara yokuş kalkış sistemini kontrol ettirin ve esc devre dışı hatalarını aldım ama uzun sürmedi.Bir sabah marş almadı, uğraştık çalıştırdık, mazot geri kaçıyor olabilir veya akü zayıftır dedi usta. En son inci 72 amperlik akü aldım, iki ay kadar oluyor çok şükür bir problem yok. 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 3 Şubat 2021 Paylaş 3 Şubat 2021 Mehmet Ozyurek yazdı: Benim C5'in Havalandırma susmuştu. benim dodge journey çalışmamıştı. "akü bitik" 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Şubat 2021 Paylaş 3 Şubat 2021 Dogan Arsiray yazdı: benim dodge journey çalışmamıştı. "akü bitik" Net araba 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 3 Şubat 2021 Paylaş 3 Şubat 2021 Benim arabanın yol bilgisayarı gitmişti, sinyal sapıtmıştı. Yorum bağlantısı
Deniz Kom 25 Mart 2021 Yazar Paylaş 25 Mart 2021 Güncelleme: Trafik kazası yaptıktan sonra serviste de akümün değişmesi gerektiği belirtildi. İçinde düşük kalite 72 amper bir akü vardı. Dün akümü değiştirdim. 74Amper Bosch akü takıldı. Aracın mazot pompasındaki basınç düşüklüğü sorunu düzeldi. EDC kaynaklı zıplamalarım düzeldi. Anında marş alıyor. Radyo frekans gücü ne hikmetse yükseldi gibi geldi bana. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts