Çağlar Bayur 3 Nisan Paylaş 3 Nisan Doğan Arşiray yazdı: para biriktirmelisin. pul olur Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 4 Nisan Yazar Paylaş 4 Nisan (düzenlendi) egzantrik sensörlerini söktüm, soketlerinde yağlanma var. onları değiştirmem lazım ama çok ciddi değildi. bunların içinde de oring ler var onlar bozuluyormuş. nereden bulsak? 4 Nisan tarihinde Doğan Arşiray tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Nisan Paylaş 4 Nisan (düzenlendi) Doğan Arşiray yazdı: egzantrik sensörlerini söktüm, soketlerinde yağlanma var. onları değiştirmem lazım ama çok ciddi değildi. bunların içinde de oring ler var onlar bozuluyormuş. nereden bulsak? Hangi oringler acaba. Sokete gelen yağı oringle çözemezsin de şunlardan almali https://www.onlineyedekparca.com/urun/mercedes-w204-kasa-c180-kompressor-eksantrik-ayar-manyetik-kablosu-soketli-orjinal 4 Nisan tarihinde Mustafa Tüfekçi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Nisan Paylaş 4 Nisan Oringi orjinal de var ama gereksiz pahalı idi ön kapakta yağlanmayi kessin diye olanı diyorsun büyük ihtimalle oringciden almıştım Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 4 Nisan Yazar Paylaş 4 Nisan hayır içinde küçük oringler var, dışar kaçan pek fazla yağ yok. büyük olanlar sebep değil bence. soketleri temizleyince aracın çalışması düzeldi bu arada. iç oringlerin iyisi bulunrmu emin değilim o nedenle pierburg yan sanayi almalı zaten üretici o olmalı. yarın gidip bakacağım fırsat olursa. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Nisan Paylaş 4 Nisan (düzenlendi) Parça sağlamsa oringleri yenilemeyi denerdim.magnet yerine de o ara soketleri alır takardim. Mercedes aslında o ara soketleri geri çağırma ile takmaliymis ama yapmamış. Bazı araçlar da geliyor bazılarında yok. 4 Nisan tarihinde Mustafa Tüfekçi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Doğan Arşiray yazdı: Zamanlama tam olmadı.... daha cok calismali ve daha fazla para biriktirmelisin. Dişli eski çünkü 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 5 Nisan Yazar Paylaş 5 Nisan Mustafa Tüfekçi yazdı: Parça sağlamsa oringleri yenilemeyi denerdim.magnet yerine de o ara soketleri alır takardim. Mercedes aslında o ara soketleri geri çağırma ile takmaliymis ama yapmamış. Bazı araçlar da geliyor bazılarında yok. Ama o yag yine ayni yere gidecek. Bir tanesinde yag daha fazlaydi. Icinden kaciyor sokete. Bu arada dün, hep sensor yazmisim, bunlar miknatis dendigi gibi. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Nisan Paylaş 5 Nisan İçinden tesisata basıyor. O ara soket Magnet yağ bassa da tesisatı koruyor. Yoksa rivayet o yağ ecuya kadar gidiyor tesisattan Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Mustafa Tüfekçi yazdı: rivayet o yağ ecuya kadar gidiyor tesisattan 1940 yılında takılmış cam lar da akar. alt tarafı daha dolgun olur Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 5 Nisan Yazar Paylaş 5 Nisan Miknatislari aldim, 1500 tl adedi. Pierburg marka. Degistirdim, arabanin gaz tepkisi artti. Birde sonra takarim diye krank sensörü edindim. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Doğan Arşiray yazdı: Miknatislari aldim, 1500 tl adedi. Pierburg marka. Degistirdim, arabanin gaz tepkisi artti. Birde sonra takarim diye krank sensörü edindim. Sen yinede bı iş bilen Mercedesciye egzantrik kafalarını bı baktır derim. 367 binde magnetler değişmedim bende mi değişsem dedim gaz tepkisi felan diyince :∆ Ben aslında komple arabayı değişeyim diyorum da ticaretimize kan doğradı reiz 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 5 Nisan Yazar Paylaş 5 Nisan Mustafa Tüfekçi yazdı: Sen yinede bı iş bilen Mercedesciye egzantrik kafalarını bı baktır derim. 367 binde magnetler değişmedim bende mi değişsem dedim gaz tepkisi felan diyince :∆ Ben aslında komple arabayı değişeyim diyorum da ticaretimize kan doğradı reiz zincir için gidince külbütör kapağını açıp bakacağız mecburen. ne gerekliyse değişecek. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 7 Nisan Yazar Paylaş 7 Nisan bugün sabah serin havada normalde tekleyerek olan ilk çalıştırmada hiç birşey olmadı. demekki bu mıknatıslar ateşleme zamnalamasını epey etkiliyorlar soğuk motorda. güzel tamirat bence. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 7 Nisan Yazar Paylaş 7 Nisan Eve donerken yola ciktim, genelde erkenden elimle buyutuyorum vitesi, araba 3 den 4 e gecmedi. Sonra buyudu. 15 dk sonra motor ariza isigi yandi. U5fff diye bir genel kod. Kodu sildim takip edecegim. Aku mu zayif acaba.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Nisan Paylaş 7 Nisan Şanzıman bozulmasın da. Bakıma bile 50 bin istiyorlar. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 7 Nisan Paylaş 7 Nisan Kodun karşılığı yok ben de :P Daha önceki bı şanzıman şikayetin vardı sanki s de mi c de mi yapıyor diye sormuştum, magnettle çözdüğün gecikme mıydı o arıza. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 7 Nisan Yazar Paylaş 7 Nisan Mustafa Tüfekçi yazdı: Kodun karşılığı yok ben de :P Daha önceki bı şanzıman şikayetin vardı sanki s de mi c de mi yapıyor diye sormuştum, magnettle çözdüğün gecikme mıydı o arıza. gecikme değil o anlık bir vuruş atlaması gibiydi. arabayı resetledim deneyeceğim. Mehmet Ozyurek yazdı: Şanzıman bozulmasın da. Bakıma bile 50 bin istiyorlar. bu araba daha 32 bin km de ve garantisi henüz bitmişken kontrol kartı bozulmuştu... mekanik bir arıza da olmadığını düşünüyorum açıkçası. , bahane olur belki gider daha eski bir benz alırım w123 filan... Doğan Arşiray yazdı: genelde erkenden elimle buyutuyorum vitesi, Sonra buyudu. 15 dk sonra motor ariza isigi yandi. tekrar okuyunca bir tuhaf geldi kulağa... neyse siz daha iyi bilirsiniz. bence hep forum yüzünden. 1 1 Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 7 Nisan Paylaş 7 Nisan Mustafa Tüfekçi yazdı: Sen yinede bı iş bilen Mercedesciye egzantrik kafalarını bı baktır derim. 367 binde magnetler değişmedim bende mi değişsem dedim gaz tepkisi felan diyince :∆ Ben aslında komple arabayı değişeyim diyorum da ticaretimize kan doğradı reiz Biraz bakım yap da alalım şu yavruyu Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 9 Nisan Yazar Paylaş 9 Nisan Evet ariza geldi yeni miknatislardan sonra. Resetlesemde 3 soguk sicak periyidundan sonra yineleniyor. P0016 ve P3406 Bunlar atesleme ileride ve egzos valf kontrol devresi performansi demekmis. Ben de iki egzantrik magnetkerinin yerini degistirdim. Sifirladim izleyecegim. Eger ariza emme tarafina gecerse miknatis sifirdan bozuk, eger aynisi gelirse tesaaaaadufen egzos egzantrik sensoru gidici, emme ve egzos sensorlerini degistirecegim. eger ariza aynen cikiyor ise de, ya zincir uzuyor yada bir tür yag basinc problemi var demektir. (yeni miknatislar dogru calistigi ancak ateslemeyi zincirden oturu yeteri kadar degistiremedikleri icin) Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 9 Nisan Paylaş 9 Nisan Çağlar Bayur yazdı: altı üstü konuşulur mıknatısı bozuk naapam Bozuk olmayanı var hediye edeyim abime Yorum bağlantısı
Recommended Posts